|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:23 pm
*går hem och sover istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:29 pm
Mikusagi Aranea Mikusagi Aranea Miku! Jag-praoar-inte-här! Säker på det? Du följer ju efter mig hela tiden och studerar allt jag gör.Men... Det är ju för att jag har tråkigt. Får man inte sova i sovsäck på golvet här eller? /: Inte när det kommer snyggingar :0 Sushi är van... men Choboco blir nog misstänksam. misstänksam på vadå? o.O Go jag säger ju så
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:30 pm
Aranea *går hem och sover istället* Noo! *klänga på* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:32 pm
Chibi_Chocobo Mikusagi Aranea Mikusagi Aranea Miku! Jag-praoar-inte-här! Säker på det? Du följer ju efter mig hela tiden och studerar allt jag gör.Men... Det är ju för att jag har tråkigt. Får man inte sova i sovsäck på golvet här eller? /: Inte när det kommer snyggingar :0 Sushi är van... men Choboco blir nog misstänksam. misstänksam på vadå? o.O På vår PRAO-elev som sover på golvet o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:39 pm
*ger Choboco och Go varsin nattmössa*
*släcker i butiken* God natt!
*går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:40 pm
*smyger in igen och lägger sig bakom en hylla där ingen ser henne*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:52 pm
Chibi_Chocobo Mikusagi Aranea Mikusagi Aranea Miku! Jag-praoar-inte-här! Säker på det? Du följer ju efter mig hela tiden och studerar allt jag gör.Men... Det är ju för att jag har tråkigt. Får man inte sova i sovsäck på golvet här eller? /: Inte när det kommer snyggingar :0 Sushi är van... men Choboco blir nog misstänksam. misstänksam på vadå? o.O Go jag säger ju så ja men tänk på att jag säger så
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:55 pm
Helloooooooooooooo biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 4:05 pm
Blixtra Helloooooooooooooo biggrin hej hej vad görs?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:35 pm
*Ett stort brak kan höras och väggen precis brevid dörröppningen öppnas i en spricka,stenar från väggen flyger lite överallt.Klampar sedan in genom hållet* domokun I am here to destroy mankind!~ *Ser då att ingen är här och tappar lusten till allt*... ... .___.;; Suck..*Kastar iväg släggan som far genom glasskåpen borta vid mjölken* Lonley..I'm mister Lonely..<__> *Lägger sig på rullbandet och sover*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:12 am
*Ligger och nynnar tyst för sig själv och sjunger lite* Vem kan segla utan vinden,vem kan skrika utan luft,vem kan hata utan ångest,vem kan älska lust.. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:15 am
I'm impressed that you made it this far. My goal is... to destroy all existance! *Får en mun på magen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:17 am
rastaman I'm impressed that you made it this far. My goal is... to destroy all existance! *Får en mun på magen* ..OH HELL NO! @_________@;; [Insert Bryan Fury Laugh Here] *Går bärsräkar gång på rasta,Yoshimitsu-style*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:19 am
Valgarv rastaman I'm impressed that you made it this far. My goal is... to destroy all existance! *Får en mun på magen* ..OH HELL NO! @_________@;; [Insert Bryan Fury Laugh Here] *Går bärsräkar gång på rasta,Yoshimitsu-style* *Skjuter med magkanonen* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:20 am
rastaman Valgarv rastaman I'm impressed that you made it this far. My goal is... to destroy all existance! *Får en mun på magen* ..OH HELL NO! @_________@;; [Insert Bryan Fury Laugh Here] *Går bärsräkar gång på rasta,Yoshimitsu-style* *Skjuter med magkanonen* domokun *Gör en kullerbyta sådär fint under eldbollen och gör en dubbelspark upp mot rasta,i syfte med att sända honom flygandes upp i luften,möjligtvis träffa taket* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|