|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:17 pm
Blixtra stare *är irriterad på alla* *hålla sig undan för* o__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:18 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ska du göra det eller inte? Jag vet inte.. Får man fängelse straff om man skjuter ihjäl sin bror? Kanske. Jag vet faktiskt inte. :S Nåja, Det får jag väl se efter jag dödat honom razz Japp det får du. .. Dansande Chobobo's? Okej, Nu har jag sett allt :S Vart finns dansande Chocobo's? eek Nä men du vet i Chocobo farmen. Jag hade två st Chocobo ute, pratade med den ena, och då började dom dansa. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Jetzudan Rebirth Blixtra stare *är irriterad på alla* Yay. xd ... typ.*IRRITERAD PÅ DIG* stare Aaw. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Miradjii Blixtra stare *är irriterad på alla* *hålla sig undan för* o__o*arg på dig* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:19 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ska du göra det eller inte? Jag vet inte.. Får man fängelse straff om man skjuter ihjäl sin bror? Kanske. Jag vet faktiskt inte. :S Nåja, Det får jag väl se efter jag dödat honom razz Japp det får du. .. Dansande Chobobo's? Okej, Nu har jag sett allt :S Vart finns dansande Chocobo's? eek Nä men du vet i Chocobo farmen. Jag hade två st Chocobo ute, pratade med den ena, och då började dom dansa. :/ Det får man ju se i typ början av spelet. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:19 pm
Blixtra Miradjii Blixtra stare *är irriterad på alla* *hålla sig undan för* o__o*arg på dig* stare *Förbannad på dig* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:20 pm
*GLAD* 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding 3nodding wink wink wink wink wink wink xd xd xd xd xd xd
sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:20 pm
Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra wow! någon såg mig.. sweatdrop sweatdrop ...varför du vara gråtig? xp sad ingen såg mig. Jag kände mig utanför.. sad men.....har jag inte lärt er nånting gonk inte vara utfryst heller >_< Då e de ju inge kul sad Men man känner sig utfryst ju!! heart inte bla sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:21 pm
*springer ut ur butiken till någon annan tråd, gråtandes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:22 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ska du göra det eller inte? Jag vet inte.. Får man fängelse straff om man skjuter ihjäl sin bror? Kanske. Jag vet faktiskt inte. :S Nåja, Det får jag väl se efter jag dödat honom razz Japp det får du. .. Dansande Chobobo's? Okej, Nu har jag sett allt :S Vart finns dansande Chocobo's? eek Nä men du vet i Chocobo farmen. Jag hade två st Chocobo ute, pratade med den ena, och då började dom dansa. :/ Det får man ju se i typ början av spelet. eek Jag tror man kan se det när som helst sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:22 pm
Nääe.. Jag förstör för alla.. crying crying crying crying crying crying crying
F'låt Miradjii... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:23 pm
Petsy Jag tror man kan se det när som helst sweatdrop Nähä. O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:24 pm
*hoppar in genom fönstret*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:24 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jag tror man kan se det när som helst sweatdrop Nähä. O_o Inte? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|