|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:21 am
Mikusagi Rogga *täller ifrån mig den tomma kaffeburken* Kom nyss på att jag hatar kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaff... *hyperness* >>; ^_^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:40 am
Rogga Mikusagi Rogga *täller ifrån mig den tomma kaffeburken* Kom nyss på att jag hatar kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaffe, kaff... *hyperness* >>; ^_^" Fortsätter du sådär kanske jag petar på dig två gånger tillochmed!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 3:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 4:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 4:12 am
Aaah, Rogga äger ju på Röj! eek
Ajja *går ut ur butiken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:07 am
*Går in,saaaaakta i butiken och ser sig om med en tung blick och tar sig sedan fram till rullbandet vid kassan,klättrar upp med några problem,men klarar det,och lägger sig på det* >w<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:08 am
Mikusagi Aaah, Rogga äger ju på Röj! eek
Ajja *gÃ¥r ut ur butiken* Hehe...men vann ju bara 1 av 2 ju crying *skäms*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:19 am
Rogga Mikusagi Aaah, Rogga äger ju på Röj! eek
Ajja *går ut ur butiken* Hehe...men vann ju bara 1 av 2 ju crying *sk�ms* Vad är röj? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:38 am
Ruska Rogga Mikusagi Aaah, Rogga äger ju på Röj! eek
Ajja *gÃ¥r ut ur butiken* Hehe...men vann ju bara 1 av 2 ju crying *sk�ms* Vad är röj? rolleyes Vet du inte vad MS Röj är för något?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:39 am
Rogga Ruska Rogga Mikusagi Aaah, Rogga äger ju på Röj! eek
Ajja *gÃ¥r ut ur butiken* Hehe...men vann ju bara 1 av 2 ju crying *sk�ms* Vad är röj? rolleyes Vet du inte vad MS Röj är för något?! eek Näe... eller jo... är det det där lilla fjantiga spelet med gula saker? Eller om de var röda... nej, gula... eller jag vet inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:46 am
Ruska Rogga Ruska Rogga Mikusagi Aaah, Rogga äger ju på Röj! eek
Ajja *går ut ur butiken* Hehe...men vann ju bara 1 av 2 ju crying *sk�ms* Vad är röj? rolleyes Vet du inte vad MS R�j �r f�r n�got?! eek N�e... eller jo... �r det det d�r lilla fjantiga spelet med gula saker? Eller om de var r�da... nej, gula... eller jag vet inte. Gaah, hädare! gonk Det spelet är ju bäst och MÅSTE spelas! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:53 am
hej vinka till alla snälla på gilleten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 03, 2005 6:54 am
Rogga Ruska Rogga Ruska Rogga Mikusagi Aaah, Rogga äger ju på Röj! eek
Ajja *gÃ¥r ut ur butiken* Hehe...men vann ju bara 1 av 2 ju crying *sk�ms* Vad är röj? rolleyes Vet du inte vad MS R�j �r f�r n�got?! eek N�e... eller jo... �r det det d�r lilla fjantiga spelet med gula saker? Eller om de var r�da... nej, gula... eller jag vet inte. Gaah, hädare! gonk Det spelet är ju bäst och MÃ…STE spelas! 3nodding Jag hittade det =D Och kom på att jag har spelat det. Det var ju dötrist... *somnar* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|