Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 395 396 397 398 399 400 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Tue Jul 08, 2008 1:37 pm

kittyocean
OMM: Dat nummer van Full Moon wo Sagashite (Etrange) ken ik helemaal niet... best een leuk nummer!!

Puur toeval, ik ben vandaag aan Full Moon wo Sagashite Manga begonnen. En er komen maar 3 nummers in de anime voor, en dat is zeker niet dat nummer xD (moest ff denken, die 3 nummers waren Myself, Eternal Snow en Smile)

Full moon = aanrader! heart
PostPosted: Wed Jul 09, 2008 11:34 am

H.A.!!! YOU ARE BAAAACK!!

En Full Moon is erg mooi ja, zeker het einde!!

....... en OMM: Hem hoef ik voorlopig niet meer te 'zien'. Ook ik heb mijn trots en mijn gevoelens

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Thu Jul 10, 2008 8:48 am

.~Horsie~Anne~.
kittyocean
OMM: Dat nummer van Full Moon wo Sagashite (Etrange) ken ik helemaal niet... best een leuk nummer!!

Puur toeval, ik ben vandaag aan Full Moon wo Sagashite Manga begonnen. En er komen maar 3 nummers in de anime voor, en dat is zeker niet dat nummer xD (moest ff denken, die 3 nummers waren Myself, Eternal Snow en Smile)

Full moon = aanrader! heart
En Focus toch ook? Helemaal aan het begin van de serie, in Mitsuki's droom?

EDIT: En Love Chonicle... En New Future...
PostPosted: Thu Jul 10, 2008 1:38 pm

new future was zo passend aan het einde!! ik moest zo huilen aan het einde... de muziek was prachtig, een geweldige afsluiting... beter dan de manga zelfs XD al was die al verdraaid goed!!

kittyocean
Captain

[Sky-Angel]

PostPosted: Fri Jul 11, 2008 2:20 pm

ONM: Ben moe, maar geen zin om te slapen!
PostPosted: Sun Jul 13, 2008 2:51 am

Waarom kan mijn regio 2 dvd speler niet alle regio 2 dvds afspelen???

edit: ik was het zat en heb nu de oude dvd speler aan de nieuwe verbonden. nu kan ik als het goed is alles bekijken; incl regio 1 dvds!! alleen is de videospeler is niet meer aangesloten, maar dat is 1 kabeltje wisselen... en wat lastig met de band erin stoppen, maar zovaak gebruiken we dat ding toch niet meer

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Sun Jul 13, 2008 1:12 pm

kittyocean
new future was zo passend aan het einde!! ik moest zo huilen aan het einde... de muziek was prachtig, een geweldige afsluiting... beter dan de manga zelfs XD al was die al verdraaid goed!!
Ik heb ook gehuild. En ik kon de hele dag niets anders denken dan hoe het was afgelopen.
PostPosted: Mon Jul 14, 2008 4:06 am

OMM: Heb leukere dagen gehad sad sweatdrop

candy_loves_candy

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jul 14, 2008 12:22 pm

.... IK HAAT VERBOUWEN!!!

.......... en de hondenclub heeft een nieuw lid XD mijn tante! OMG that's a first!!
PostPosted: Wed Jul 16, 2008 10:13 am

wat is gaia instabiel zeg O.o

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Jul 17, 2008 4:36 pm

Ik kom weer even kijken biggrin
Heb mijn propedeuse gehaald <3 September is de uitreiking, dus op naar jaar 2! Ben onlangs opzoek naar een stageplek in de psychiatrie... dus mocht iemand connecties hebben? biggrin wink

+ 3 weken mijn moeder op de camping = Fijn 3 weken het huis voor jezelf alleen biggrin Kon het maar vaker zo zijn hahah
PostPosted: Fri Jul 18, 2008 1:18 pm

ik ben al een enorme casus opzich, dus ik kan je helaas niets aanbieden XD Maar gefeli!!

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Jul 18, 2008 2:25 pm

Hahah ja dankjewel ^^
PostPosted: Fri Jul 25, 2008 1:56 pm

The Forbidden Angel
Heb mijn propedeuse gehaald <3 September is de uitreiking, dus op naar jaar 2! Ben onlangs opzoek naar een stageplek in de psychiatrie... dus mocht iemand connecties hebben? biggrin wink

+ 3 weken mijn moeder op de camping = Fijn 3 weken het huis voor jezelf alleen biggrin Kon het maar vaker zo zijn hahah
Volgens mij deed een nichtje van mij haar psychologie-stage in een ziekenhuis, waar ze ook werkte. Ik weet niet of het klopt, maar is het een idee?

ButtonFly

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Aug 06, 2008 1:40 pm

ButtonFly
The Forbidden Angel

Volgens mij deed een nichtje van mij haar psychologie-stage in een ziekenhuis, waar ze ook werkte. Ik weet niet of het klopt, maar is het een idee?

Ja dankjewel smile Heb iniedergeval een solicitatie lopen bij het Mentrum, en de moeder van een vriendin van mij schijnt connecties te hebben in het ziekenhuis ja ^^ Zal uiteindelijk wel goed komen !
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 395 396 397 398 399 400 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games