|
|
|
|
Posted: Tue Jul 08, 2008 1:37 pm
kittyocean OMM: Dat nummer van Full Moon wo Sagashite (Etrange) ken ik helemaal niet... best een leuk nummer!! Puur toeval, ik ben vandaag aan Full Moon wo Sagashite Manga begonnen. En er komen maar 3 nummers in de anime voor, en dat is zeker niet dat nummer xD (moest ff denken, die 3 nummers waren Myself, Eternal Snow en Smile) Full moon = aanrader! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 09, 2008 11:34 am
H.A.!!! YOU ARE BAAAACK!!
En Full Moon is erg mooi ja, zeker het einde!!
....... en OMM: Hem hoef ik voorlopig niet meer te 'zien'. Ook ik heb mijn trots en mijn gevoelens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 10, 2008 8:48 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean OMM: Dat nummer van Full Moon wo Sagashite (Etrange) ken ik helemaal niet... best een leuk nummer!! Puur toeval, ik ben vandaag aan Full Moon wo Sagashite Manga begonnen. En er komen maar 3 nummers in de anime voor, en dat is zeker niet dat nummer xD (moest ff denken, die 3 nummers waren Myself, Eternal Snow en Smile) Full moon = aanrader! heart En Focus toch ook? Helemaal aan het begin van de serie, in Mitsuki's droom? EDIT: En Love Chonicle... En New Future...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 10, 2008 1:38 pm
new future was zo passend aan het einde!! ik moest zo huilen aan het einde... de muziek was prachtig, een geweldige afsluiting... beter dan de manga zelfs XD al was die al verdraaid goed!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 2:20 pm
ONM: Ben moe, maar geen zin om te slapen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 13, 2008 2:51 am
Waarom kan mijn regio 2 dvd speler niet alle regio 2 dvds afspelen???
edit: ik was het zat en heb nu de oude dvd speler aan de nieuwe verbonden. nu kan ik als het goed is alles bekijken; incl regio 1 dvds!! alleen is de videospeler is niet meer aangesloten, maar dat is 1 kabeltje wisselen... en wat lastig met de band erin stoppen, maar zovaak gebruiken we dat ding toch niet meer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 13, 2008 1:12 pm
kittyocean new future was zo passend aan het einde!! ik moest zo huilen aan het einde... de muziek was prachtig, een geweldige afsluiting... beter dan de manga zelfs XD al was die al verdraaid goed!! Ik heb ook gehuild. En ik kon de hele dag niets anders denken dan hoe het was afgelopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 4:06 am
OMM: Heb leukere dagen gehad sad sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 12:22 pm
.... IK HAAT VERBOUWEN!!!
.......... en de hondenclub heeft een nieuw lid XD mijn tante! OMG that's a first!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 10:13 am
wat is gaia instabiel zeg O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 4:36 pm
Ik kom weer even kijken biggrin Heb mijn propedeuse gehaald <3 September is de uitreiking, dus op naar jaar 2! Ben onlangs opzoek naar een stageplek in de psychiatrie... dus mocht iemand connecties hebben? biggrin wink
+ 3 weken mijn moeder op de camping = Fijn 3 weken het huis voor jezelf alleen biggrin Kon het maar vaker zo zijn hahah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 18, 2008 1:18 pm
ik ben al een enorme casus opzich, dus ik kan je helaas niets aanbieden XD Maar gefeli!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 18, 2008 2:25 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 1:56 pm
The Forbidden Angel Ik kom weer even kijken biggrin Heb mijn propedeuse gehaald <3 September is de uitreiking, dus op naar jaar 2! Ben onlangs opzoek naar een stageplek in de psychiatrie... dus mocht iemand connecties hebben? biggrin wink + 3 weken mijn moeder op de camping = Fijn 3 weken het huis voor jezelf alleen biggrin Kon het maar vaker zo zijn hahah Volgens mij deed een nichtje van mij haar psychologie-stage in een ziekenhuis, waar ze ook werkte. Ik weet niet of het klopt, maar is het een idee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 1:40 pm
ButtonFly The Forbidden Angel Ik kom weer even kijken biggrin Heb mijn propedeuse gehaald <3 September is de uitreiking, dus op naar jaar 2! Ben onlangs opzoek naar een stageplek in de psychiatrie... dus mocht iemand connecties hebben? biggrin wink + 3 weken mijn moeder op de camping = Fijn 3 weken het huis voor jezelf alleen biggrin Kon het maar vaker zo zijn hahah Volgens mij deed een nichtje van mij haar psychologie-stage in een ziekenhuis, waar ze ook werkte. Ik weet niet of het klopt, maar is het een idee? Ja dankjewel smile Heb iniedergeval een solicitatie lopen bij het Mentrum, en de moeder van een vriendin van mij schijnt connecties te hebben in het ziekenhuis ja ^^ Zal uiteindelijk wel goed komen !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|