|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 2:18 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 3:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 10:33 pm
+ Wolf's rainsoundtracket + We've found a kind of paradise *nynna p�* + Kort dag idag..tror jag + Idrottsgrejen skulle tydligen inte l�mnas in f�r�nns den 16:e n_n yay!XD
+/- Arjuna var faktiskt bra på ett annorlunda sätt..störde mig lite dock på att de lade in riktiga stuffs i...kändes skumt o__o men det gjorde egentligen ingenting till slut <.<
- Tr�tt..skulle kanske inte lovat att stanna uppe en stund f�r att vara s�llskap xP - �cklad D: - Duktigt Nassima, riktigt j�vla duktigt xD Oh well, what's done can't be undone I guess ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 11:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 1:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 2:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 2:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 3:58 am
+Rasmus ritar fina Simpsons-wannabe-fellowship of the ring-teckningar xD +Kort dag +Kompis har förlovat sig med sin flickvän 4laugh +Lade till e-mail som stog i slutet på en musikvideo, på MSN.. människan svarar O_O +CartoonNetwork heart
+/-Regnigt
-Saknar Niddlis ._. -Engelska redovisning imorgon -Får ont i öronen av massa vardagliga ljud, t ex när man spolar vatten i kranen :/ -Johan! LOGGA IN! xO Jag vill ha mera anime! gonk -Oscar sitter och nyps, samt snor mina böcker och sudd.. och hela pennskrinet för att dra i alla dragkedjor >.> -Mamma tror att jag tar droger.. Men det gör jag inte.. än -Samt att pappa verkar ta mig för givet. "Jamen det är klart att hon kommer över det :3" *flytta hem till mamma* -Måndag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 4:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 4:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 4:06 am
- Grannarnas internet slutade funka ig岫v䬬 mad - SKOLA. *emotear* - Wtf jag var tvungen att ha ful bild p堭ej i korridoren f?tt f堇 i Bild x Form. sweatdrop - Fortfarande i skolan. Orka skolka o_o
+ Halstabletter. Yey.
Edit:
- Slut på batterier i walkman. - Ilar i mina tänder o____o
gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 4:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 6:27 am
mer +/-
+ Mönstringen skjuts fram till 29e denna månad + Känns lättande, nu är det bara min hemska förkylning som ska tas hand om ;D
- Hostan tar kol på mig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|