|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:31 pm
Varför kan inte alla låta bli att åka bort? Istället kan de ju flytta, så att de blir grannar med mig! Då har man ju lätt folk att umgås med hela tiden, och slipper känna sig övergiven...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:32 pm
TessiTuss Mikusagi TessiTuss *gÃ¥r till en vägg, sätter sig ner och grÃ¥ter* *sätter sig mittemot* Hur kan man känna sig sÃ¥ övergiven fastän man har vänner?jag vet inte *bryter chokladkakan, slänger över halva till Tessi* Från Valkyria!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:38 pm
Hoppas ingen kommer och klagar på att jag sitter vid datorn...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 2:55 pm
...jag vill ha Gaia-träff nuu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 3:55 pm
*släcker i butiken och går ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 4:02 pm
Tråkigt.. Man kasnke skulle lägga sig.. *fundear* Men det är ännu tråkigarer! Vill inte sova ensam *gnäller*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 11:37 pm
*går in och tänder i butiken* *sträcker på sig* [insert fågelkvitter] Vilken härlig morgon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:46 am
*städar och donar lite* Hmmm hmmm hmmm *nynnar "Fly me to the moon"*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:51 am
Det är så sorgligt med alla som gör slut...
...men som man säger, det är bättre att ha älskat och förlorat, än att inte ha älskat alls.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 12:54 am
*fortsätter glatt att städa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:27 am
"Oh, vad kul ni måste ha det, ni som bor i Stockholm! Där finns ju så mycket att göra" goes teh tant. Ja, det är jättekul OM MAN HAR NÅGON ATT GÖRA SAKERNA MED JA! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:30 am
Ja ja... sådant är livet *nynnar en glad sång och fortsätter att göra iordning butiken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:42 am
THE HUMANITY! T_______T *Springer genom hela Ica och vrålar,skuttar,tacklar ner hyllor och kastar bananer runt sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:43 am
Valgarv THE HUMANITY! T_______T *Springer genom hela Ica och vrålar,skuttar,tacklar ner hyllor och kastar bananer runt sig* Jag som nyss städade... *går och pillar lite i salladslådorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|