|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:57 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lalala.. *Springa runt i Midgar* VAR ÄR DU DIN JÄKLA SNUSKGUBBE?!! scream Vem då? o.O Corneo, du vet, den där blonda snubben.. Jaha. Hmm... antingen har du startat om på nytt eller så är det något fel. o.O Nae.. Kom på att han är död xd Jaha. XD Harrharr. Aaaargh, Jävla lillebrorsa! scream Han skriker ju så hela huset rasar ihop! Skjut honom då. Får väl göra det, har ju farfars gamla gevär. :3 Rawr. Nice. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:59 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Lalala.. *Springa runt i Midgar* VAR ÄR DU DIN JÄKLA SNUSKGUBBE?!! scream Vem då? o.O Corneo, du vet, den där blonda snubben.. Jaha. Hmm... antingen har du startat om på nytt eller så är det något fel. o.O Nae.. Kom på att han är död xd Jaha. XD Harrharr. Aaaargh, Jävla lillebrorsa! scream Han skriker ju så hela huset rasar ihop! Skjut honom då. Får väl göra det, har ju farfars gamla gevär. :3 Rawr. Nice. domokun Hehu, Japp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:00 pm
wow! någon såg mig.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:01 pm
Blixtra wow! någon såg mig.. sweatdrop sweatdrop ...varför du vara gråtig? xp sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:01 pm
Ska du göra det eller inte?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:02 pm
Jetzudan Rebirth Ska du göra det eller inte? Jag vet inte.. Får man fängelse straff om man skjuter ihjäl sin bror?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:03 pm
FrodoLouLou Blixtra wow! någon såg mig.. sweatdrop sweatdrop ...varför du vara gråtig? xp sad ingen såg mig. Jag kände mig utanför.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:04 pm
*lallar runt och gör mäst ingnting alls*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:05 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Ska du göra det eller inte? Jag vet inte.. Får man fängelse straff om man skjuter ihjäl sin bror? Kanske. Jag vet faktiskt inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:06 pm
*Hoppa på* domokun (Skojja sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 1:06 pm
Blixtra FrodoLouLou Blixtra wow! någon såg mig.. sweatdrop sweatdrop ...varför du vara gråtig? xp sad ingen såg mig. Jag kände mig utanför.. sad men.....har jag inte lärt er nånting gonk inte vara utfryst heller >_< Då e de ju inge kul sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|