|
|
|
|
Posted: Mon Mar 17, 2008 12:44 pm
OMM: So happy togetheerr heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 3:57 pm
OMM: Kamer verbouwt, toetsweek, toekomst, samenwonen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 19, 2008 1:44 pm
OMM: Mr en Mrs Smith is een luchtige comedy =D
en nog maar 2 dagen.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 5:02 pm
Ar ik word zo agressief van leren twisted evil Elke keer weer..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 5:33 am
The Forbidden Angel Ar ik word zo agressief van leren twisted evil Elke keer weer.. jaaa, dat heb ik ook soms!! vooral wanneer wiskunde weeer eens niet wil lukken ! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 1:41 pm
....pijn.... in mijn mond.... gelukkig geen kies.... maar wel.... pijn....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 1:58 pm
kittyocean ....pijn.... in mijn mond.... gelukkig geen kies.... maar wel.... pijn.... surprised Me too alleen dan wel een kies... komt een verstandskies door geloof ik @fruitcake, ben ik gelukkig niet de enige lol razz Vooral als je lang moet leren achtermekaar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 2:47 pm
ja echt, ik haat het stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 27, 2008 2:15 pm
The Forbidden Angel kittyocean ....pijn.... in mijn mond.... gelukkig geen kies.... maar wel.... pijn.... surprised Me too alleen dan wel een kies... komt een verstandskies door geloof ik @fruitcake, ben ik gelukkig niet de enige lol razz Vooral als je lang moet leren achtermekaar bij mij is het een afte (spelling?) op precies de verkeerde plaats. Hij is al de helft geslonken, maar doet nog steeds giga zeer!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 2:01 am
kittyocean The Forbidden Angel kittyocean ....pijn.... in mijn mond.... gelukkig geen kies.... maar wel.... pijn.... surprised Me too alleen dan wel een kies... komt een verstandskies door geloof ik @fruitcake, ben ik gelukkig niet de enige lol razz Vooral als je lang moet leren achtermekaar bij mij is het een afte (spelling?) op precies de verkeerde plaats. Hij is al de helft geslonken, maar doet nog steeds giga zeer!! een afte? Het klinkt wel pijnlijk als ik het zo lees ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 6:27 am
Morgen CKV2 examen gonk Whaaaaa!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 02, 2008 3:22 pm
Onder de zonnebank geweest biggrin Pretty ontspannend.. al had ik mezelf daar nooit zien liggen! 1 x in de 2 weken kan toch geen kwaad?
Heb ook hele leuke schoenen gezien (uiteraard niet in mijn maat), maar wel bij een filiaal in Haarlem. Morgen ochtend ophalen.. owee als ze niet passen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 1:43 am
weer van 12:30 tot 21:00 werken... kan niet wachten totdat mijn art-cards een inkomen genereren, want verdorie, ik vind 8 uur werken zo KYAAH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 11:23 pm
Jeej, aangenomen voor een 2e baantje erbij smile Donderdag laatste training dan kan ik daar beginnen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 16, 2008 12:41 pm
Congratters!! Care to share where? (oooo! rhyme!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|