|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:10 pm
Nu ska jag kolla på ett visst mord jag har i sinnet(Haha fan va kul jag e blaugh ) och sen ska jag kolla på Julius Cesar.. Hoppas ni kan sköta om er utan mig wink ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:10 pm
Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:12 pm
Nidder Valkyria86 Nidder Men den var ju inte så tokig! Alls.. Jag ska låta dej göra min, har inte bestämt mej vilka kläder än dock sweatdrop Ja stackars dig som måste låta mig göra den.. du kanske dööör wink ok.. men du kan skciak ett meddelande när du vet kansek? dör? det kanske är bäst? *fejkar dåligt självförtroende* japp jag PMar dej. Va kul smile Då får jag lite att göra... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:13 pm
Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:15 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk INTE 99!! eek Om du är lvl 98-99 när du går ner där kommer Sephiroth ha flera miljoner HP och ännu svårare att döda.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:21 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk INTE 99!! eek Om du är lvl 98-99 när du går ner där kommer Sephiroth ha flera miljoner HP och ännu svårare att döda. Heh, Det glömde jag ja gonk Men bossen innan är ju omöjlig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:22 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk INTE 99!! eek Om du är lvl 98-99 när du går ner där kommer Sephiroth ha flera miljoner HP och ännu svårare att döda. Heh, Det glömde jag ja gonk Men bossen innan är ju omöjlig.. Finns det en boss innan :0?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:25 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk INTE 99!! eek Om du är lvl 98-99 när du går ner där kommer Sephiroth ha flera miljoner HP och ännu svårare att döda. Heh, Det glömde jag ja gonk Men bossen innan är ju omöjlig.. Finns det en boss innan :0? Bizzarro Sephiroth, sen möter man Safer Sephiroth
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:27 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk INTE 99!! eek Om du är lvl 98-99 när du går ner där kommer Sephiroth ha flera miljoner HP och ännu svårare att döda. Heh, Det glömde jag ja gonk Men bossen innan är ju omöjlig.. Finns det en boss innan :0?hur får man signaturen att växla mellan olika saker? (ild - slipknot - text)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:28 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk INTE 99!! eek Om du är lvl 98-99 när du går ner där kommer Sephiroth ha flera miljoner HP och ännu svårare att döda. Heh, Det glömde jag ja gonk Men bossen innan är ju omöjlig.. Finns det en boss innan :0? Bizzarro Sephiroth, sen möter man Safer Sephiroth Jaha, okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:31 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy W00t.. sweatdrop 72, 73, 74 Haha, vad lite. razz Inte så liite :/ Men jag ska va i 99 innan jag går ner i den där kratern.. Dom sista bossarna där är jätte jobbiga gonk INTE 99!! eek Om du är lvl 98-99 när du går ner där kommer Sephiroth ha flera miljoner HP och ännu svårare att döda. Heh, Det glömde jag ja gonk Men bossen innan är ju omöjlig.. Finns det en boss innan :0? Bizzarro Sephiroth, sen möter man Safer Sephiroth Jaha, okej. Bizzarro som är så jobbig.. helar sig hela tiden gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:32 pm
Valkyria86 hur får man signaturen att växla mellan olika saker? (ild - slipknot - text) Jag använder en sak som heter RandoSig som man kan hitta här. Och alla är bilder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:33 pm
Jetzudan Rebirth Valkyria86 hur får man signaturen att växla mellan olika saker? (ild - slipknot - text) Jag använder en sak som heter RandoSig som man kan hitta här. Och alla är bilder.tack tack smile *Springer ut från ika*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|