|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:38 am
eek Kolla på mig! Jag har liksom OCKSÅ vingar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:40 am
Mikusagi eek Kolla på mig! Jag har liksom OCKSÅ vingar! whee jupp det är mycket fint.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:42 am
*flyger efter på ett lugnt sätt, men ändå går det fort* *strör lite fjärilsglitter på*
Tessi gav mig vingarna ^^ Och sandalerna! eek heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:54 am
Mikusagi *flyger efter på ett lugnt sätt, men ändå går det fort* *strör lite fjärilsglitter på*
Tessi gav mig vingarna ^^ Och sandalerna! eek heart heart heart snabbt men lingt rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:56 am
Jalkazar Mikusagi *flyger efter på ett lugnt sätt, men ändå går det fort* *strör lite fjärilsglitter på*
Tessi gav mig vingarna ^^ Och sandalerna! eek heart heart heart snabbt men lingt rolleyes Men allt änglar gör är... graciöst! Förutom i Wish. Hata den >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:57 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi *flyger efter på ett lugnt sätt, men ändå går det fort* *strör lite fjärilsglitter på*
Tessi gav mig vingarna ^^ Och sandalerna! eek heart heart heart snabbt men lingt rolleyes Men allt änglar gör är... graciöst! Förutom i Wish. Hata den >.<gäller de även att gå på toa i kimono rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 7:58 am
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Mikusagi *flyger efter på ett lugnt sätt, men ändå går det fort* *strör lite fjärilsglitter på*
Tessi gav mig vingarna ^^ Och sandalerna! eek heart heart heart snabbt men lingt rolleyes Men allt änglar gör är... graciöst! Förutom i Wish. Hata den >.<gäller de även att gå på toa i kimono rolleyes >.< Jag är ingen fjärilsängel IRL vet du väl? Fast du får gärna tycka det! ^^ Hallå, var inte jag sur på dig eller något? Äh, orka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 12:04 pm
*ligger i kyldisken som slutat fungera* gonk varmt... *letar deda på frysrummet och går in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:16 pm
Shinobi_8745 *ligger i kyldisken som slutat fungera* gonk varmt... *letar deda på frysrummet och går in* *tar ut från frysrummet* Där får du inte vara, det är ju ohygieniskt mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:42 pm
Mikusagi Shinobi_8745 *ligger i kyldisken som slutat fungera* gonk varmt... *letar deda på frysrummet och går in* *tar ut från frysrummet* Där får du inte vara, det är ju ohygieniskt mad jag bryr mig inte... JAG MÅSTE IN!!! *streta emot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:56 pm
Shinobi_8745 Mikusagi Shinobi_8745 *ligger i kyldisken som slutat fungera* gonk varmt... *letar deda på frysrummet och går in* *tar ut från frysrummet* Där får du inte vara, det är ju ohygieniskt mad jag bryr mig inte... JAG MÅSTE IN!!! *streta emot* *drar mycket i*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 2:02 pm
*smyger fort och köper två choklad kakor och smyger tillbax till tessi och ger en och säger* här *och räcker fram handen och säger* det är mmmm.... marabou heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|