|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:57 am
Petsy Dogcamp Hör att du har samma kassa självförtroende som alla andra tjejer.. Jag tyckte om det.. Om du har tid får du gärna göra en åt mig.. *Host*Fördomar*Host*Åmen vadå? alla tjejer säger ju "Å den blev så ful" för att alla 3 sekunder senare ska komma och säga "Neh den blev ju jättefin".. (Inget illa menat mot Valkyria)..Säger heller inte att alla tjejer gör så.. En del säger bara vad dom tycker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:57 am
*har råkat få i sig lite karameller själv och kryper omkring på golvet och nosar på folk* *tuggar lite på Petsy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:58 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger. Och? Gå upp för trappan, och snacka med snubben där 2 gånger. Då kommer du få Underwater Materia. (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:59 am
*hoppar fram ur sin kanon som är riktad mot lager dörren* Hallå. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:00 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger. Och? Gå upp för trappan, och snacka med snubben där 2 gånger. Då kommer du få Underwater Materia. (: Yää cool Har den nu
*Blir tuggad* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:01 pm
Dogcamp Hör att du har samma kassa självförtroende som alla andra tjejer.. Jag tyckte om det.. Om du har tid får du gärna göra en åt mig.. Den är inte så bra om man gämför med vad alla andra har att komma med >.< Men hur vill du ha då? Ska försöka göra något för att öva i alla fall.. Du är tyopp.. naken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:02 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger. Och? Gå upp för trappan, och snacka med snubben där 2 gånger. Då kommer du få Underwater Materia. (: Yää cool Har den nu
*Blir tuggad* gonk HeheheHAHAHAHAHAHAHA!!!... Excellent. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:02 pm
Valkyria86 Dogcamp Hör att du har samma kassa självförtroende som alla andra tjejer.. Jag tyckte om det.. Om du har tid får du gärna göra en åt mig.. Den är inte så bra om man gämför med vad alla andra har att komma med >.< Men hur vill du ha då? Ska försöka göra något för att öva i alla fall.. Du är tyopp.. naken... Hihi jag vet.. Jag e busig.. Ska välja kläder.. pm:ar dig inatt eller i morron med en klädlista.. Sen får du välja uteséende och allt själv..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:04 pm
Nidder Men den var ju inte så tokig! Alls.. Jag ska låta dej göra min, har inte bestämt mej vilka kläder än dock sweatdrop Ja stackars dig som måste låta mig göra den.. du kanske dööör wink ok.. men du kan skciak ett meddelande när du vet kansek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:06 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger. Och? Gå upp för trappan, och snacka med snubben där 2 gånger. Då kommer du få Underwater Materia. (: Yää cool Har den nu
*Blir tuggad* gonk HeheheHAHAHAHAHAHAHA!!!... Excellent. ninja Hehu.. sweatdrop Vilken lv är dina gubbar på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:07 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger. Och? Gå upp för trappan, och snacka med snubben där 2 gånger. Då kommer du få Underwater Materia. (: Yää cool Har den nu
*Blir tuggad* gonk HeheheHAHAHAHAHAHAHA!!!... Excellent. ninja Hehu.. sweatdrop Vilken lv är dina gubbar på? 81, 80 och 80. Dina?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:07 pm
Valkyria86 Nidder Men den var ju inte så tokig! Alls.. Jag ska låta dej göra min, har inte bestämt mej vilka kläder än dock sweatdrop Ja stackars dig som måste låta mig göra den.. du kanske dööör wink ok.. men du kan skciak ett meddelande när du vet kansek? hmm... mina fördomar e sanna.. Dåligt självförtroende.. hmm.. Inte bra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:08 pm
Valkyria86 Nidder Men den var ju inte så tokig! Alls.. Jag ska låta dej göra min, har inte bestämt mej vilka kläder än dock sweatdrop Ja stackars dig som måste låta mig göra den.. du kanske dööör wink ok.. men du kan skciak ett meddelande när du vet kansek? dör? det kanske är bäst? *fejkar dåligt självförtroende* japp jag PMar dej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:09 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger. Och? Gå upp för trappan, och snacka med snubben där 2 gånger. Då kommer du få Underwater Materia. (: Yää cool Har den nu
*Blir tuggad* gonk HeheheHAHAHAHAHAHAHA!!!... Excellent. ninja Hehu.. sweatdrop Vilken lv är dina gubbar på? 81, 80 och 80. Dina? W00t.. sweatdrop 72, 73, 74
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 12:09 pm
Dogcamp Valkyria86 Dogcamp Hör att du har samma kassa självförtroende som alla andra tjejer.. Jag tyckte om det.. Om du har tid får du gärna göra en åt mig.. Den är inte så bra om man gämför med vad alla andra har att komma med >.< Men hur vill du ha då? Ska försöka göra något för att öva i alla fall.. Du är tyopp.. naken... Hihi jag vet.. Jag e busig.. Ska välja kläder.. pm:ar dig inatt eller i morron med en klädlista.. Sen får du välja uteséende och allt själv.. Ok *gulp* Ska göra mitt bästa... MM.. Inga önskemål alls? Får väl hitta på något...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|