|
|
|
|
Posted: Fri Jan 25, 2008 1:20 pm
Caannndyyy, dat is lang geledeee !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 10:00 am
[ Fruit Cake ] Caannndyyy, dat is lang geledeee ! Dat is het zeker!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 10:04 am
OMM: W00t!! een old member terug!! (they always return to the ADPE)
tja, en ja, er zijn op dit moment veel geruchten in mijn leven. De waarheid?... geen idee... daarom zijn het juist geruchten XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 10:16 am
candy_loves_candy [ Fruit Cake ] Caannndyyy, dat is lang geledeee ! Dat is het zeker!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 5:39 am
omm ( van uit het zonnige spanje ) :
nieuwe computer is klaar ... maar ik kan hem nog niet op hallen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 30, 2008 2:21 pm
Oe... moet samen met nog wat anderen een internationaal congres organiseren en bijwonen... sweatdrop Wel leuk biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 02, 2008 1:13 pm
bah, wat is de film Atonement me tegengevallen.... !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 11:03 am
ik had iets te klagen.... maar was het vergeten....
oh ja!
Je hebt niets aan bittorent als niemand online is ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2008 3:48 pm
Yay 2 nieuwe shirtjes.. nu nog broeken.
Ahh aan Final fantasy 12 begonnen biggrin Wil spelen! Wil spelen! Alleen hij ligt expres nog bij me vriend omdat hij er ook bij wil zijn.. grrrr!
250 blz. lezen deze week, pfff.. Ohja en ook nog valentijn + 3 jaar verkering + verjaardag van me moeder + verjaardag van de vriend van moeder. Zucht. Kado's tot nu toe gekocht: Zero.
Gezakt voor me theorie examen (auto)! Met 1 fout te veel!!! Typisch iets voor mij razz Nieuwe kans op 11 Maart.
@Kitty, er is weer een nieuwe bittorent hé... bitlord heet ie geloof ik. En via mininova schijnen daar wel altijd dingen te zijn (tenminste, altijd...).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 2:34 am
Ben ziek... en verveeld stressed En koppijnig whee kittyocean De eerste die zegt dat hij of zij al Manga tekent sinds hij of zij (getal onder de 10) jaar oud is, krijgt zo'n trap van mij.... stare En als je daadwerkelijk dan al manga tekent onder de 10 jaar, dan krijgen je ouders ook een trap stare Hoe durven ze de natuurlijke (teken)ontwikkeling te laten verstoren, waardoor het langer duurt voordat kinderen doorhebben hoe anatomie en perspectief werkt?! (note: niet dat ik perfect ben en dit is een generaliserende uitspraak. Uiteraard zijn er uitzonderingen!!) *krijgt trap* Geldt manga strips als referentie materiaal nemen ook als manga tekenen? *verschuilt zich*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 26, 2008 12:34 pm
Ik zit helemaal in de knoop omdat het op mijn werk niet goed gaat. Leiding in 100% stress, wij in 100% stress en de gehele sfeer is weg... Ik hoop het tot het einde van de week uit te kunnen zingen, maar als dit zo doorgaat...
weet iemand nog een leuk part time baantje in de buurt van utrecht?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 9:28 am
OMM: Ik heb een ander kapsel, ik moet er nog een beetje aan wennen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 1:57 pm
heej allemaal, lang geleden dat ik weer in DE ADPE post smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 28, 2008 3:50 pm
Zozo ik dacht dat k lang niet geweest was maar... 't sterft hier wel een beetje uit, niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|