Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 390 391 392 393 394 395 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[Sky-Angel]

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:32 am

Darlaa
[Sky-Angel]
Kunnen jullie mij uitleggen hoe dat zit met die sealeds enzo.. Ik snap er niks van. Wat is nou het verschil tussen een thank you letter en een sealed sweatdrop

Als je doneerd aan de site krijg je een sealed (je kan ze natuurlijk ook kopen) op de 15e tegenwoordig gaat de brief open en word het een thank you letter. dan krijgt het een andere naam en ziet het er ook anders uit en kun je het item er uithalen.

Okee, ik snap t, maar kan je ook nog doneren nadat het thank you letters zijn geworden?
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:34 am

Eastvane
s**t OMFG !!!!!!!!! IK BEN GROTENDEELS VAN ME WERK KWIJT !!!!!!!!! gvd !! crying crying crying crying omg..... ik ben echt screwed.... ik had back-up dvd gemaakt en gecontroleerd, nu heb ik pc geformat... en werkt de dvd niet meer.... nu ben ik het hotel kwijt waar ik zolang aan had gewerkt ( ja ik had daarna nog heel wat uurtjes erin gestopt !.....

omg omg omg ik voel me nu echt zo ontzettend KUT ! omg.... en al t werk van me stage. ik heb alleen die dreadnaught en het oude werk nog.... ik ben geruineerd burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes

Dat is wel echt superbalen!! DDx Gewoon superveel werk naar de ***** Ik begrijp dat je je nu echt K*T voelt!
Is er helemaal geen kans meer dat het nog ergens op de computer staat?

[Sky-Angel]

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:41 am

[Sky-Angel]
Darlaa
[Sky-Angel]
Kunnen jullie mij uitleggen hoe dat zit met die sealeds enzo.. Ik snap er niks van. Wat is nou het verschil tussen een thank you letter en een sealed sweatdrop

Als je doneerd aan de site krijg je een sealed (je kan ze natuurlijk ook kopen) op de 15e tegenwoordig gaat de brief open en word het een thank you letter. dan krijgt het een andere naam en ziet het er ook anders uit en kun je het item er uithalen.

Okee, ik snap t, maar kan je ook nog doneren nadat het thank you letters zijn geworden?

Ja tot het einde van de maand.

Eastvane: O_o kan het niet zijn dat die dvd op een andere pc wel nog werkt?
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:42 am

crying crying crying crying nee want die heb ik leeg gehaald om helemaal een totale reset te maken, ik heb al me gemaakte werk op dvd gezet. en al me leer video's tutorials + muziek wat samen 80 gig is op externe hd gezet. goed t enigste wat ik nu nog heb ik oud werk, die dreadnaught muziek en leer video's. nu is die totale reset wat letterlijker..... ik heb gewoon niks meer buiten oude troep en die dred sad .......... zelf het illustrator bestandje van me logo is weg dus zal ik waarschijnlijk een nieuw logo moeten bedenken/maken.

ik heb even geen idee hoe ik hier overheen kom....

Digipyro

QYDrop

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 9:49 am

Eastvane
crying crying crying crying nee want die heb ik leeg gehaald om helemaal een totale reset te maken, ik heb al me gemaakte werk op dvd gezet. en al me leer video's tutorials + muziek wat samen 80 gig is op externe hd gezet. goed t enigste wat ik nu nog heb ik oud werk, die dreadnaught muziek en leer video's. nu is die totale reset wat letterlijker..... ik heb gewoon niks meer buiten oude troep en die dred sad .......... zelf het illustrator bestandje van me logo is weg dus zal ik waarschijnlijk een nieuw logo moeten bedenken/maken.

ik heb even geen idee hoe ik hier overheen kom....

wees gerus dat je nog wat het kerel ...... raad maar eens watr voor schok ik kreeg toen ik hoorde dat m'n harde schijf was door gebrand in de examen week gonk dan ben je dus echt alles kwijt ........ ( behalve de school stuf , want die heb ik op exsterne hardeschijf )
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 12:21 pm

Darlaa
[Sky-Angel]
Darlaa
[Sky-Angel]

Ja tot het einde van de maand.

Eastvane: O_o kan het niet zijn dat die dvd op een andere pc wel nog werkt?

Ik dacht dat ik nu voor de elegant veil of die andere had gedoneerd, maar niet dus. Jammer, maar niks aan te doen xDD

[Sky-Angel]

Digipyro

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 2:58 pm

wtf heb nu al 2 x daily chance gehad razz weer n nieuwe bug mischien ??
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 3:13 pm

Eastvane

nope is 5x per dag .... ga maar eens bij Home/My gaia/Community/Games/World kijken smile (maar wel 1x per plek)

Devange666

Hopeful Abductee

11,350 Points
  • Invisibility 100
  • Happy Birthday! 100
  • Jack-pot 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 3:36 pm

Devange666
Eastvane

nope is 5x per dag .... ga maar eens bij Home/My gaia/Community/Games/World kijken smile (maar wel 1x per plek)

Tis jammer dat de bloemetjes weg zijn, dat maakt het gister wel driedubbel zo leuk.. "wat heb ik zou?? eek "
PostPosted: Wed Aug 16, 2006 3:05 am

Devange666
Eastvane

mischien bedoelt hij dat je twee keer per dag 5 dingen had ik had er om 8 uur sochtens 5 en nu weer

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed Aug 16, 2006 4:05 am

Das balen Eastvane : het komt vast wel goed joh!
PostPosted: Wed Aug 16, 2006 5:07 am

We zijn een duivelsguild!!!

Ik quote van de guildpage:

[Forum Type|Private] [Total Users|666] [Total Posts|62429] [Entry Fee|0] [Guild Account|50350]
Established on Tue Nov 30, 2004 5:47 pm. Current owner is kittyocean

666 Users! Eep! *hides*
xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Digipyro

PostPosted: Wed Aug 16, 2006 5:22 am

WOA dan maar beter geen members aannemen i guess XD (kidding) twisted twisted twisted twisted twisted twisted twisted
PostPosted: Wed Aug 16, 2006 8:49 am

XDmaster4
Devange666
Eastvane

mischien bedoelt hij dat je twee keer per dag 5 dingen had ik had er om 8 uur sochtens 5 en nu weer

Maar dat kan kloppen om acht uur sochtends is het nog gisteren in amerika, terwijl het om 6 uur de ochtend daarop is.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Wed Aug 16, 2006 8:54 am

heeeeyyy der is weer iemand active biggrin !! .... trouwens, wat zijn die free spots snel weg sad ... ik probeerde maandag avond kortom 1 uur na 12 uur zondag) te checken nog niks, heb t tot 3 uur geprobeerd toen maandag ochtend toen ik wakker werd niks, en sinds dien ook nog steeds niks :S... ( heb t over de plekken van huizen).
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 390 391 392 393 394 395 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games