|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:41 am
Blixtra heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart Ursäkta... Tabletterna eller? ninja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:42 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent! Det är klart. whee Vincent äger heart Men är han verkligen Vampyr? :/ Njae. Inte egentligen. Han är bara som en. Men bleh.. Använde Morph på Ghost Ship, men fick inget. Dog den när du använde Morph?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:42 am
Valkyria86 Blixtra heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart Ursäkta... Tabletterna eller? ninja xd Hai!! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:44 am
Nidder Valkyria86 Nidder Valkyria86 Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak... Har du gjort bilden på din sig? Nej, en killen som har ätr både jävligt duktig och trevlig.. Han har photoshop cs, jag haar abra 7 utan pluggins >.< Owkaj. Du kan få göra en wishlist åt mej. Ska bara komma på vad jag vill ha ^^ *springer o kollar i affärer* *Springer efter* HAAALLLÅÅ!! Får jag också kolla?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:45 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent! Det är klart. whee Vincent äger heart Men är han verkligen Vampyr? :/ Njae. Inte egentligen. Han är bara som en. Men bleh.. Använde Morph på Ghost Ship, men fick inget. Dog den när du använde Morph? Nevermind.. Jag har boken nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:45 am
Nidder Valkyria86 Nidder Valkyria86 Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak... Har du gjort bilden på din sig? Nej, en killen som har ätr både jävligt duktig och trevlig.. Han har photoshop cs, jag haar abra 7 utan pluggins >.< Owkaj. Du kan få göra en wishlist åt mej. Ska bara komma på vad jag vill ha ^^ *springer o kollar i affärer* Det här lycakdes jag åstakomma i går eller förrgår eller när det var...  första wishlisten jag gjorde.. lev inge vidare bra men..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:46 am
Valkyria86 Nidder Valkyria86 Nidder Valkyria86 Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak... Har du gjort bilden på din sig? Nej, en killen som har ätr både jävligt duktig och trevlig.. Han har photoshop cs, jag haar abra 7 utan pluggins >.< Owkaj. Du kan få göra en wishlist åt mej. Ska bara komma på vad jag vill ha ^^ *springer o kollar i affärer* Det här lycakdes jag åstakomma i går eller förrgår eller när det var...  första wishlisten jag gjorde.. lev inge vidare bra men.. Hör att du har samma kassa självförtroende som alla andra tjejer.. Jag tyckte om det.. Om du har tid får du gärna göra en åt mig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:46 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent! Det är klart. whee Vincent äger heart Men är han verkligen Vampyr? :/ Njae. Inte egentligen. Han är bara som en. Men bleh.. Använde Morph på Ghost Ship, men fick inget. Dog den när du använde Morph? Nevermind.. Jag har boken nu Ok, bra. Åk till Kalm nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:49 am
Ohh dear ohh dear. Tänk på att minska era quotes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:51 am
Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:52 am
Dogcamp Hör att du har samma kassa självförtroende som alla andra tjejer.. Jag tyckte om det.. Om du har tid får du gärna göra en åt mig.. *Host*Fördomar*Host*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Nidder Valkyria86 Nidder Valkyria86 Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak... Har du gjort bilden på din sig? Nej, en killen som har ätr både jävligt duktig och trevlig.. Han har photoshop cs, jag haar abra 7 utan pluggins >.< Owkaj. Du kan få göra en wishlist åt mej. Ska bara komma på vad jag vill ha ^^ *springer o kollar i affärer* Det här lycakdes jag åstakomma i går eller förrgår eller när det var...  första wishlisten jag gjorde.. lev inge vidare bra men.. Men den var ju inte så tokig! Alls.. Jag ska låta dej göra min, har inte bestämt mej vilka kläder än dock sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:56 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Ok, bra. Åk till Kalm nu. Gjort Gå in i huset till höger. Och?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|