Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 389 390 391 392 393 394 ... 1079 1080 1081 1082 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Mon Aug 14, 2006 11:18 am

ehhh wrm dislectisch worden .. je leest en typt toch met een laptop .. dan gebruik je toch woorden enzo confused
PostPosted: Mon Aug 14, 2006 11:44 am

KisaraGirl
ehhh wrm dislectisch worden .. je leest en typt toch met een laptop .. dan gebruik je toch woorden enzo confused

het is niet zo dat je er wat aan k**t doen dat je dislecties word . je bent het of je bent het niet . en dan is een laptop aleen maar een hulp , het bepaalt niet of je het wel of niet bent

QYDrop

QYDrop

PostPosted: Mon Aug 14, 2006 12:36 pm

wat is het dood stil hier .... sad
PostPosted: Mon Aug 14, 2006 1:02 pm

QYDrop
wat is het dood stil hier .... sad

*tikt QY op de rug en duikt dan snel weg*

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 12:35 am

HI there, hebben jullie al iets gekregen van de daily chance?
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 2:24 am

nope
maar je hoort iets te zien ofzo bovenin het scherm?

Tranbo

Lauraa160

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 3:14 am

wtf, hoelang ben ik hier wel niet geweest eek xp gonk burning_eyes
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 3:42 am

staat nog steeds ronde te zoeken naar wie of wat dat was die hem op de schrauder tikte

QYDrop

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 4:42 am

Ik weet niet, maar volgens mij doet de daily chance het vandaag niet door die bug ^_^;
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 4:48 am

jah ik zag het : morgen dus wel.. vandaag komen ook de donation items.. Heb een sealed... verkopen of houden?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Digipyro

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 7:12 am

Zakou Nenharma
Eastvane
yaaaaaaaaaaayyyy een double post, zou 1 van de admins/mods mijn art topic kunnen deleten ?

alvast bedankt.

Vet, zo'n opleiding lijkt me leuk om te doen =3
Wat kun je er later allemaal mee worden? En voor welke job ga jij?

je topic is gesloten, alleen kitty mag/kan hem weggooien ^_^

bedankt zakou heart . Met mijn opleiding kan ik web designer, animator, in de film industrie aan de slag. Ik heb lang zitten twijvelen tussen in de film sector of animator, mja omdat mijn fantasie te groot is vond ik 3d een mooie uitweg om dit te ''verwerkelijken'' dus besloot ik 3d animator te worden smile .

p.s ik ben wel opzoek naar een baantje bij een film maatschapij om er zo veel over te leren voor de lol smile .

kisa girl welke opleiding volg jij dan want het klinkt alsof je ook multi media designer volgt razz .
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:08 am

kiek
jah ik zag het : morgen dus wel.. vandaag komen ook de donation items.. Heb een sealed... verkopen of houden?

Houden natuurlijk, je kan het altijd nog vekopen als je het item niet leuk vind, toch?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

[Sky-Angel]

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:12 am

Kunnen jullie mij uitleggen hoe dat zit met die sealeds enzo.. Ik snap er niks van. Wat is nou het verschil tussen een thank you letter en een sealed sweatdrop
PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:21 am

[Sky-Angel]
Kunnen jullie mij uitleggen hoe dat zit met die sealeds enzo.. Ik snap er niks van. Wat is nou het verschil tussen een thank you letter en een sealed sweatdrop

Als je doneerd aan de site krijg je een sealed (je kan ze natuurlijk ook kopen) op de 15e tegenwoordig gaat de brief open en word het een thank you letter. dan krijgt het een andere naam en ziet het er ook anders uit en kun je het item er uithalen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Tue Aug 15, 2006 8:27 am

s**t OMFG !!!!!!!!! IK BEN GROTENDEELS VAN ME WERK KWIJT !!!!!!!!! gvd !! crying crying crying crying omg..... ik ben echt screwed.... ik had back-up dvd gemaakt en gecontroleerd, nu heb ik pc geformat... en werkt de dvd niet meer.... nu ben ik het hotel kwijt waar ik zolang aan had gewerkt ( ja ik had daarna nog heel wat uurtjes erin gestopt !.....

omg omg omg ik voel me nu echt zo ontzettend KUT ! omg.... en al t werk van me stage. ik heb alleen die dreadnaught en het oude werk nog.... ik ben geruineerd burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes burning_eyes
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 389 390 391 392 393 394 ... 1079 1080 1081 1082 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games