|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:31 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:32 am
Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz Inget.. Har skit tråkigt.. så tråkigt så jag bara vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! stare Nammen det är iiiint bra... Hehe, om du vill har jag roliga saker här ninja *visar deskret en påse med några söta tabletter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent! Det är klart. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak... Har du gjort bilden på din sig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:33 am
Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz Inget.. Har skit tråkigt.. så tråkigt så jag bara vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! stare Nammen det är iiiint bra... Hehe, om du vill har jag roliga saker här ninja *visar deskret en påse med några söta tabletter* stare nej tack.. Tro inget sånt om mig!!! *viskar* Jag tar 3..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Valkyria86 Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak... Har du gjort bilden på din sig? Nej, en killen som har ätr både jävligt duktig och trevlig.. Han har photoshop cs, jag haar abra 7 utan pluggins >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent! Det är klart. whee Vincent äger heart Men är han verkligen Vampyr? :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:35 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent! Det är klart. whee Vincent äger heart Men är han verkligen Vampyr? :/ Njae. Inte egentligen. Han är bara som en.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:36 am
Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz Inget.. Har skit tråkigt.. så tråkigt så jag bara vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! stare Nammen det är iiiint bra... Hehe, om du vill har jag roliga saker här ninja *visar deskret en påse med några söta tabletter* stare nej tack.. Tro inget sånt om mig!!! *viskar* Jag tar 3.. Jag hörde det där...*Tar 1 och springer fortare än ALLA fjärilar därifrån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:37 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (: Men bleh sweatdrop *Titta i din sig* surprised Vincent! Det är klart. whee Vincent äger heart Men är han verkligen Vampyr? :/ Njae. Inte egentligen. Han är bara som en. Men bleh.. Använde Morph på Ghost Ship, men fick inget.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:37 am
Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz Inget.. Har skit tråkigt.. så tråkigt så jag bara vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! stare Nammen det är iiiint bra... Hehe, om du vill har jag roliga saker här ninja *visar deskret en påse med några söta tabletter* stare nej tack.. Tro inget sånt om mig!!! *viskar* Jag tar 3.. *tappar dom derskret i urrigningen* FÖRLÅT!! ska aaaaldrig hända igen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:39 am
heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart
Ursäkta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:39 am
Dogcamp Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz Inget.. Har skit tråkigt.. så tråkigt så jag bara vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! stare Nammen det är iiiint bra... Hehe, om du vill har jag roliga saker här ninja *visar deskret en påse med några söta tabletter* stare nej tack.. Tro inget sånt om mig!!! *viskar* Jag tar 3.. Jag hörde det där...*Tar 1 och springer fortare än ALLA fjärilar därifrån* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:41 am
Valkyria86 Dogcamp Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz Inget.. Har skit tråkigt.. så tråkigt så jag bara vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! stare Nammen det är iiiint bra... Hehe, om du vill har jag roliga saker här ninja *visar deskret en påse med några söta tabletter* stare nej tack.. Tro inget sånt om mig!!! *viskar* Jag tar 3.. Jag hörde det där...*Tar 1 och springer fortare än ALLA fjärilar därifrån* eek A jag vet.. Visst e jag snabb..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:41 am
Valkyria86 Nidder Valkyria86 Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak... Har du gjort bilden på din sig? Nej, en killen som har ätr både jävligt duktig och trevlig.. Han har photoshop cs, jag haar abra 7 utan pluggins >.< Owkaj. Du kan få göra en wishlist åt mej. Ska bara komma på vad jag vill ha ^^ *springer o kollar i affärer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|