|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:15 am
*springer runt som en knarkad anka* weeeeeeeiiiiuuuhhh! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:18 am
Jag har en anka som lyser i mörkret ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:19 am
Wau-chan Jag har en anka som lyser i mörkret ninja eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:21 am
prrnill Wau-chan Jag har en anka som lyser i mörkret ninja eek *beskriver ankan* den är liten, räcker ut tungan och lyser i mörkret. ninja heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:22 am
*för omväxlings skull kommer han in genom huvud ingången*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:25 am
Wau-chan *beskriver ankan* den är liten, räcker ut tungan och lyser i mörkret. ninja heart såhär? *släcker, sätter på sig en massa lampor, kryper ihop och räcker ut tungan* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:27 am
Shinobi_8745 *fíºŠí°¯mv丬ings skull kommer han in genom huvud ingå®§en* surprised *inte känna igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:27 am
prrnill Wau-chan *beskriver ankan* den är liten, räcker ut tungan och lyser i mörkret. ninja heart såhär? *släcker, sätter på sig en massa lampor, kryper ihop och räcker ut tungan* blaugh ja fast inte lika... leskig. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:29 am
prrnill Shinobi_8745 *fíºŠí°¯mv丬ings skull kommer han in genom huvud ingå®§en* surprised *inte känna igen* *gäspar och går till sin kyldisk* ... *lägger märke till perdoer i butik eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:32 am
Wau-chan ja fast inte lika... leskig. whee Ahao, jag tror jag förstår. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:33 am
Shinobi_8745 *gäspar och går till sin kyldisk* ... *lägger märke till perdoer i butik eek *springer fram och petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:35 am
prrnill Shinobi_8745 *gäspar och går till sin kyldisk* ... *lägger märke till perdoer i butik eek *springer fram och petar på* *blir stel av skräck och rör sig inte* gonk *tänker för sig själv* dom kanske lämnar mig ifred om jag bara står still utan att andas eller en röra på mig...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 2:37 am
Shinobi_8745 *blir stel av skräck och rör sig inte* gonk *tänker för sig själv* dom kanske lämnar mig ifred om jag bara står still utan att andas eller en röra på mig... .__. *går sakta därifrån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|