|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:07 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:08 pm
Valgarv Wau-chan Valgarv Wau-chan Har ingen aning hur du ser ut. X_x S堤et skulle varit lite sv岴. :3 Hm..Kanske det..But still ninja XD Det var första gången jag träffa Emil. Väldigt lyckat. xd Haha,kul XD~ Bra första intryck och sådär när du ramla! Argh! Sluta p孩nna mig! <_< Hela ajg darrade. -_-' Men jag fick en kram. xP heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:10 pm
Wau-chan Valgarv Wau-chan Valgarv Wau-chan Har ingen aning hur du ser ut. X_x S堤et skulle varit lite sv岴. :3 Hm..Kanske det..But still ninja XD Det var första gången jag träffa Emil. Väldigt lyckat. xd Haha,kul XD~ Bra första intryck och sådär när du ramla! Argh! Sluta p孩nna mig! <_< Men jag fick en kram. xP heart *Fått några kramar av Emil också* xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:11 pm
Wunju Visst ^^ *Tar ett Jenka och stoppar i munnen, samt en borste och tofs* Sitt! *Sätta sig med benen och armarna i kors* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:29 pm
*Springer in på lagret och kommer ut igen i Sephiroth kläder,med svärd och allt* v_v [One winged Angel theme i bakgrunden]
*Drar svärdet i ett sne rörelse mot Asu-chan och tryckvågen kapar flätorna* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:31 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:33 pm
Valgarv *Springer in på lagret och kommer ut igen i Sephiroth kläder,med svärd och allt* v_v [One winged Angel theme i bakgrunden] *Drar svärdet i ett sne rörelse mot Asu-chan och tryckvågen kapar flätorna* domokun O___O;; ... *Ser i slow-motion hur flätorna faller från mitt huvud och ner på golvet. Står och stirrar ner på dom ett tag och höjer sen långsamt huvudet mot Valgarv, ögonen glittrar i en blodröd nyans* evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:35 pm
O_o!*plockar upp flätorna och visar wunju-chan vad som hänt hennes fina verk* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|