|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:45 pm
Wau-chan så§ bara Ida och Emil. ...... du så§ vä¬ inte nä² jag snubblade och f?baklä®§es in i en aff䲿! ninja Jo,jag gjorde det xd Inte direkt dom bästa ninja skills jag sett..Men..Ja,bra där XDDD Asu:Ah,ok..Vi tar det en annan gÃ¥ng dÃ¥ v_v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:47 pm
*dansar in, drar Asu-chan i håret, glompar Wau-chan och ger Valgarv en kram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:48 pm
Valgarv Wau-chan så§ bara Ida och Emil. ...... du så§ vä¬ inte nä² jag snubblade och f?baklä®§es in i en aff䲿! ninja Jo,jag gjorde det xd Inte direkt dom bästa ninja skills jag sett..Men..Ja,bra där XDDD Asu:Ah,ok..Vi tar det en annan gÃ¥ng dÃ¥ v_v <_<' Alla gör misstag. Kunde ju komma ur Idas grepp om mig iaf. xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:49 pm
Wunju *dansar in, drar Asu-chan i håret, glompar Wau-chan och ger Valgarv en kram* *blir så glad för glompen att man hoppar upp på wuns rygg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:50 pm
Wau-chan Valgarv Wau-chan så§ bara Ida och Emil. ...... du så§ vä¬ inte nä² jag snubblade och f?baklä®§es in i en aff䲿! ninja Jo,jag gjorde det xd Inte direkt dom bästa ninja skills jag sett..Men..Ja,bra där XDDD Asu:Ah,ok..Vi tar det en annan gÃ¥ng dÃ¥ v_v <_<' Alla gör misstag. Kunde ju komma ur Idas grepp om mig iaf. xd heart Klockrent ^^ mrgreen Du såg mig iallafall inte ninja Wun-chan: Ah,så du är vaken nu?XD *Peka på tidigare inlägg jag gjort,nån sida bak*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:52 pm
Har ingen aning hur du ser ut. X_x Så det skulle varit lite svårt. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:54 pm
Wau-chan Har ingen aning hur du ser ut. X_x Så ¤et skulle varit lite svå²´. :3 Hm..Kanske det..But still ninja XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:56 pm
Valgarv Wau-chan Har ingen aning hur du ser ut. X_x Så ¤et skulle varit lite svå²´. :3 Hm..Kanske det..But still ninja XD Det var första gÃ¥ngen jag träffa Emil. Väldigt lyckat. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 2:59 pm
Wau-chan Valgarv Wau-chan Har ingen aning hur du ser ut. X_x Så ¤et skulle varit lite svå²´. :3 Hm..Kanske det..But still ninja XD Det var första gÃ¥ngen jag träffa Emil. Väldigt lyckat. xd Haha,kul XD~ Bra första intryck och sÃ¥där när du ramla!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:01 pm
*ser konstigt på Asu* Fint fint hår ^^ heart *klappar på håret* *tittar på Valgarv* Jaaa, lagret var skönt ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:03 pm
Wunju *ser konstigt på Asu* Fint fint hår ^^ heart *klappar på håret* Hehe. :3 Vill du fläta det lite? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:03 pm
*Bränner skolböcker* FÖR VI HA TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HA TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HA TAGIT STUDENTEN!!!!!!! WOOOHHHOOOOO!! eller tjaa.. dom tog studenten grejen iaf xD;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:06 pm
Nightmare Asura Wunju *ser konstigt på Asu* Fint fint hår ^^ heart *klappar på håret* Hehe. :3 Vill du fläta det lite? ^^Visst ^^ *Tar ett Jenka och stoppar i munnen, samt en borste och tofs* Sitt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:06 pm
*skuttar in nynnandes på min lilla ponny sången och kastar blomblad omkring sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|