|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:25 am
Eastvane cchhheeeeccckkkk me boek biggrin biggrin biggrin     zit ook concept art in en n making off waarbij je de 3d modelen enzo ziet biggrin biggrin biggrin biggrin D: ^______^ Naar de animecon geweest ?? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:28 am
ow dat is minder .. daar hadden ze ook dit soort boeken ^^ ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:31 am
ik heb trouwens een request gestuurd om de just chatting guild te joinen ^_^ leek me een leuke guild razz .. anyways wij moeten onze boeken dit jaar opeens online bestellen .. en dat gaat niet want er kan niks worden verzonden dus onze klas heeft geen boeken aan het begin van het jaar ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 6:00 am
kisa, je bent gejoined smile , ennuh wij gebruiken geen boeken meer ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 6:37 am
Eastvane kisa, je bent gejoined smile , ennuh wij gebruiken geen boeken meer ^^. •♥• Wat dan? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 11:08 am
Ik gok laptops, Ow dat lijkt me strak. Geen boekentassen of etuis of agenda's meeslepen, alleen een laptop.
(compu spelletjes during class blaugh )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 11:53 am
Laptops op school? Lijkt me sterk.. Als dat zo is ga ik per direct naar die school xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 3:28 pm
hahahahah nou jullie komen HEEL erg dicht in de buurt, de opdrachten staan 80 tot 90 % op de server of worden digitaal aangeleverd, en de les materiaal bestaat meer uit woorden, tutorials logisch denken en kritiek. maar ik zit dan ook niet op een middelbare school maar mbo ( multi media vormgeving) mijn vak gebied is eigenlijk animatie ( 3d dingen maken en laten bewegen) maar we leren ook web designen ( hoe saai en standaart) en films bewerken filmen regiseren geluid bewerken enzo. kortom wij werken zo goed als alleen maar met de computer. wat NIET !!!!! Inhoud dat ik later 100 % computer verslaafd dag en nacht achter de pc zit want er bestaan ook dingen zoals concept arts, enzo dingen waar ik me ook in wil verdiepen. storyboarden ( wat we trouwens ook leren)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:33 pm
yaaaaaaaaaaayyyy een double post, zou 1 van de admins/mods mijn art topic kunnen deleten ? alvast bedankt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 2:24 am
Bij ons gebruiken er ook mensen een laptop .. en bij ons is het ook heel veel op internet en wat eastvane zegt op de server of het netwerk .. ik doe ook een multimedia opleiding mensen blaugh maar we moeten een boek van php kopen .. kan je zo vinden op het internet enzo wat we trouwens afgelopen jaar ook moesten doen .. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 3:39 am
Eastvane cchhheeeeccckkkk me boek biggrin biggrin biggrin     zit ook concept art in en n making off waarbij je de 3d modelen enzo ziet biggrin biggrin biggrin biggrin D: ^______^ cooooooool !!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 5:10 am
Eastvane yaaaaaaaaaaayyyy een double post, zou 1 van de admins/mods mijn art topic kunnen deleten ? alvast bedankt. Vet, zo'n opleiding lijkt me leuk om te doen =3 Wat kun je er later allemaal mee worden? En voor welke job ga jij?
je topic is gesloten, alleen kitty mag/kan hem weggooien ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 9:31 am
voor zover ik weet zijn er bij mij op school maar een paar mensen die onder uitzondelijk omstandigheden een laptop mogen gebruiken.. volgens mij gaat nu iedereen overbelasten polzen krijgen en dislectisch worden =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 14, 2006 10:44 am
Bij ons op school loopt een jongen met een laptop omdat geen enkele leraar zijn handschrift kon lezen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|