|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:20 am
Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:21 am
Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:22 am
Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:22 am
Dogcamp Valkyria86 Dogcamp Valkyria86 Dogcamp Valkyria86 Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? En rare ( eek ) som ser ut som en liten flygande rosa låda med presentsnören som flaxar över skrämen-.. Man får br saker i den! Wosch.. en sån har aldrig jag fått ninja Nej, det var min andra någon sin.. Har du fått trunks (kista) eller pinklink då? Näe.. Va e de(n00b är mitt andranamn xd ) Om du ser en eek ska du kika efter det på sidan.. Hmm.. Försök vara lite tydligare nästa gång du beskriver nånting xp men.. läs typ i välkomstexten här så fins det en länk till vade det är och bilder och så.. bra att veta vad det är vet du..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:23 am
Jalkazar då skulle jag mobba dig... Mohahaha *evil* då skulle jag skrika högt tills mamma kom och skällde ut dig twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:23 am
jaja jag måste gå nu
*Halleluja kör i bakgrunden*
J*VLA KÖR
*går ut ur ICA med en Twister i munnen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:24 am
Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:24 am
Dogcamp Jalkazar då skulle jag mobba dig... Mohahaha *evil* då skulle jag skrika högt tills mamma kom och skällde ut dig twisted du är nog min lillebror trots allt eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:25 am
Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:26 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:27 am
*traskar långsamt in* hej hej alla glada friska människor... Jag e sjuk!!! crying Inte kul.. Jag e snorig som fan och så har jag jätteont i halsen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:28 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Jaha. :S Aja, där ska du möta en fiende som heter Ghost Ship(Ett skepp med ett skelett i). Okej.. Tack för hjälpen razz Varsågod, men det är inte allt. xd Finns fortfarande saker du ska göra när du fått Guidebook. Mjo, Men vad? Det skall jag säga när du fått Guidebook. (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:29 am
Blee.. Måste öva i photoshop.. Någon som vill ha en wishlist eller någonting så jag kan öva på funktinerna? Typ.. Gratis då menar jag..... Har inte lyckats åstakomma något vettigt än fast det är en anna sak...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Blixtra Valkyria86 Blixtra *hoppar in* Konnichiwaaaaaaaaa!! blaugh *vinkar* Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! XD Va göööör du? razz Inget.. Har skit tråkigt.. så tråkigt så jag bara vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar Dogcamp Jalkazar då skulle jag mobba dig... Mohahaha *evil* då skulle jag skrika högt tills mamma kom och skällde ut dig twisted du är nog min lillebror trots allt eek Och du är nog min storebror eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|