|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 8:56 am
LostWithin fixfax LostWithin Kollade igenom en del av de tidigare sidorna i charityn och en sak slog mej confused Vi har inte hört något om de nya spelen som de skulle fixa.. : / Spel? @_@ Ja precis confused Det var skitlängesen de nämnde de men du kanske minns att de frågade efter förslag till nya minispel? Till ex. som bubbles elr tetris va ju några ganska populära förslag. Ok 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 4:14 pm
Varför har man ingen nånstans avlägset dit man kan åka när allt är ******** up confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 5:45 am
Nu är månadens outfit här! Förlåt killar för att kill-outfiten blev så tjejig, men jag kom inte på nått bättre...
Kom i håg att ni bara har till den 20 dec på er!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 6:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 7:41 am
Månadens outfit
Jag vill ha den för att den var så sexig wink Sen är jag så kass på att göra egna outfits. Jag lovar att ha på mej outfiten hela julen också! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 8:35 am
Månadens outfit edit: Jag vill ha den för att den var jättefin, och jag lovar att ha den på sej hela julen :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:15 am
Månadens outfit
Jag vill gärna bli den lycklige att få månadens outfit för att jag inte har någon julavi i år och så har jag för dålig fantasi för att hitta på någonting snyggare än det jag har på mig nu. Det är ingen vidare julavi, eller hur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:32 am
Hehehe killoutfiten var ju söt - fattas bara kaninöron så är det perfekt *skrattar*
Förlåt för 'skämtet', jag kan vara lite djävulsk ibland (ofta) XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 04, 2007 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 6:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 8:29 am
Cassandra G Varcolaci Hehehe killoutfiten var ju söt - fattas bara kaninöron så är det perfekt *skrattar* Förlåt för 'skämtet', jag kan vara lite djävulsk ibland (ofta) XD ...-_- o vad tänker du på då?! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 9:27 am
Jag tänkte nått men de glömde jag bort ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 05, 2007 11:59 am
Kaito-Tena Cassandra G Varcolaci Hehehe killoutfiten var ju söt - fattas bara kaninöron så är det perfekt *skrattar* Förlåt för 'skämtet', jag kan vara lite djävulsk ibland (ofta) XD ...-_- o vad tänker du på då?! xD Ingenting snuskigt, bara nåt åt... mjuk yaoi XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 6:57 am
Månadens Outfit
eek Jag vill ha månadens outfit för att jag tycker att Cassandras idé om kaninöron va galet bra... så men andra ord så lovar jag att köpa ett par kaninöron för att kompletera med och sen ha på mig dem hela julen... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 06, 2007 7:18 am
Cassandra G Varcolaci Kaito-Tena Cassandra G Varcolaci Hehehe killoutfiten var ju söt - fattas bara kaninöron så är det perfekt *skrattar* Förlåt för 'skämtet', jag kan vara lite djävulsk ibland (ofta) XD ...-_- o vad tänker du på då?! xD Ingenting snuskigt, bara nåt åt... mjuk yaoi XD urk x@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|