|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 2:53 am
Bedankt! Dacht al! Fijn dat je er nog steeds bent
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2006 1:13 am
kittyocean Bedankt! Vind je Matsuru leuk ofzo? =D Wilde je hem redden? wink weet je, ik zit zo in het verhaal dat ik er zelf rondloop xD thuis verzin ik de raarste en soms domste verhalen met mij in bestaande verhalen. heb zelfs een tweede persoonlijkheid tijdens die momenten >.<
ik weet niet, maar Matsuru blijft toch speciaal omdat hij een van de eerste was van de groep.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2006 12:48 pm
Zakou Nenharma kittyocean Bedankt! Vind je Matsuru leuk ofzo? =D Wilde je hem redden? wink weet je, ik zit zo in het verhaal dat ik er zelf rondloop xD thuis verzin ik de raarste en soms domste verhalen met mij in bestaande verhalen. heb zelfs een tweede persoonlijkheid tijdens die momenten >.<
ik weet niet, maar Matsuru blijft toch speciaal omdat hij een van de eerste was van de groep.Ik zet mezelf ook in het verhaal als ik een plot wil uitproberen. Meestal heb ik 1 character, maar een tijdje geleden was ik er 2 tegelijk XD Soms lastig, maar ook wel eens leuk ^_^ Tja, ik ken Matsuru ook al verdraaid lang. Soms vind ik hem gewoon irri en softy, maar goed, er zijn weinig characters die ik echt kan uitstaan! Algemene vraag:Als je kijkt naar het begin en hoe ze nu zijn, wie is er dan het meeste veranderd? Op Naraku na natuurlijk. En in welke zin?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 30, 2006 1:18 pm
*denkt diep na*
ik denk dat ik dan Blade kies. in het begin vond ik hem een schoft en een onuitstaanbare knul. nu is hij gewoon een stoere jongen die zijn gevoelens weg probeert te stoppen.
ow wacht volgens mij is dat niet echt een verandering van karakter van het personage, maar van zienswijze van de lezer xD
*gaat nog meer en dieper nadenken*
xD
okee ik ga terug naar matsuru. waarom? omdat hij na lang nadenken van mijn kant toch veel verandert is. hij is volgens mij veel moediger dan voordat het verhaal begon. eerst was het een "gewone" jongen. niet de beste jager, niet de stoerste van de groep, maar gewoon een jongen. dan ontmoet hij naraku en doet hij allemaal dingen (naraku redden van de very evil knights, met haar mee op reis gaan, gevechten aangaan, enz) dat hij daarvoor nooit gedaan zou hebben.
*denkt nog eventjes na*
ik denk dat we ze nog te kort kennen om echte grote veranderingen te zien in hun gedrag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 10:28 am
Tja, het verschil met Blade is dat ik nu meer van hem laten zien; dat hij een diepere kant heeft die hij probeert weg te stoppen, terwijl matsuru meer is van: what you see is what you get.
Ik denk dat je gelijk hebt dat Matsuru het meeste verandert is. Als iemand hem ooit had vertelt dat hij zijn leven op het spel zou zetten voor een meisje, dan zou hij diegene vierkant hebben uitgelachen. Maar zou je hetzelfde tegen Blade zeggen, dan had hij het wel gelooft smile
En dat die 2 beste vrienden waren.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 8:41 am
*zweeft door de lucht op zoek naar ideeen voor een nieuwe tekening voor FY.*
<.< >.>
*en is ook opzoek naar het volgende hoofdstuk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 12:38 pm
De eerste mail voor een uitgever voor mijn boek gaat er nog vanavond uit =D
Duimen jongens =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 7:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 8:42 am
en? en? en? weet je al iets? xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 9:34 am
Dat kost wel wat meer dan 24 uur XD Jullie horen het wel als ik wat hoor!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 2:41 am
Het is de bedoeling dat er binnenkort weer een nieuw hoofdstuk komt.
Als iemand besluit mijn boek uit te geven, dan zal ik stoppen met het posten van hoofdstukken. Misschien zal ik zelfs hoofdstukken verwijderen. Dit om overduidelijke redenen XD Ik wil immers wel WAT verdienen XD Hoeft van mij niet veel (al wil ik er niet ingeluist worden door mijn uitgever dan =P), maar wel wat XD
En nee, nog geen antwoord van de eerste uitgever. Ik verwacht ook niet in 1x beet te hebben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 6:45 am
als het in de winkel komt, waar ligt de prijs dan ongeveer?
ow en mag ik enkele delen van hoofdstukken die al gepost zijn opslaan op de compu om het gewoon van tijd tot tijd nog eens te lezen? (tot het boek er is ofcourse, want dan hoef ik alleen nog maar het boek open te slaan wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 10:57 am
Ja dan ben ik ook wel benieuwd(of het lukt en zo ja WAAR die dan te koop ligt, en hoe duur ongeveer). Categorie: nieuwe soort sprookjes??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 11:27 am
Ik wil zelf het boek betaalbaar houden, maar goed, ligt ook aan de uitgever natuurlijk. Dat beslis ik niet. IK ga voor betaalbaar.
En zolang het niet uitgegeven is, mag je het van mij wel even op de PC opslaan ^_^
Ik denk dat mijn verhaal gewoon onder Fantasy valt XD
Zodra het echt uitgegeven wordt, staat het hier als eerste op de Guild!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 03, 2006 11:35 am
kittyocean Ik wil zelf het boek betaalbaar houden, maar goed, ligt ook aan de uitgever natuurlijk. Dat beslis ik niet. IK ga voor betaalbaar. En zolang het niet uitgegeven is, mag je het van mij wel even op de PC opslaan ^_^ Ik denk dat mijn verhaal gewoon onder Fantasy valt XD Zodra het echt uitgegeven wordt, staat het hier als eerste op de Guild!!!! okay gaaf!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |