|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 1:22 pm
kittyocean Het IS ook een rotstreek. Werk je een half jaar je uit de naad en krijg je NIETS. En wat goed zeg =D Discipline....... heb ik ook nodig! XD naja eigenlijk moet ik >< als ik dit rapport houd wat ik nu heb ga ik niet over, en als er iets is wat ik niet wil is dat wel blijven zitten in 4 VWO, dus... ik moet een eindsprint maken... maar met de inzet die ik nu heb moet dat lukken... alleen morgen is een ramp omdat ik morgen een REP en een SO heb en ik nog maar weinig tijd heb gehad om te leren en daar nu te moe van ben >< kga zo slapen... dus alvast trusten smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 11:47 pm
plop
ik heb 3 uur gekregen in 220 stare Ik haat die kerel! Nu moet ik 3 uur inhalen! Das echt belachelijk veel O.o Normaal 1 of misschien 2, maar 3??????????? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 9:37 am
On my mind: Komen ze morgen schilderen, om 7uur s'ochtends!! Moet ik toch iets van half 7 mijn nest uit. dus vanavond vroeg naar bed, en ik moet vandaag ook nog, douchen, mijn bed verschonen, mijn kamer opruimen (voor de schilders komen) en mijn aquarium schoonmaken! (waar is trouwens dat irri emoticoontje gebleven, dat met die loensende ogen?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 9:41 am
Darlaa On my mind: Komen ze morgen schilderen, om 7uur s'ochtends!! Moet ik toch iets van half 7 mijn nest uit. dus vanavond vroeg naar bed, en ik moet vandaag ook nog, douchen, mijn bed verschonen, mijn kamer opruimen (voor de schilders komen) en mijn aquarium schoonmaken! (waar is trouwens dat irri emoticoontje gebleven, dat met die loensende ogen?) oei dat word vroeg naar bed dan sweatdrop en welke emoticon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 9:47 am
number_17 Darlaa On my mind: Komen ze morgen schilderen, om 7uur s'ochtends!! Moet ik toch iets van half 7 mijn nest uit. dus vanavond vroeg naar bed, en ik moet vandaag ook nog, douchen, mijn bed verschonen, mijn kamer opruimen (voor de schilders komen) en mijn aquarium schoonmaken! (waar is trouwens dat irri emoticoontje gebleven, dat met die loensende ogen?) oei dat word vroeg naar bed dan sweatdrop en welke emoticon? Dat waarvan de twee ogen apart van elkaar steeds open en dicht gaan, twisted geloof ik.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 9:48 am
Darlaa number_17 Darlaa On my mind: Komen ze morgen schilderen, om 7uur s'ochtends!! Moet ik toch iets van half 7 mijn nest uit. dus vanavond vroeg naar bed, en ik moet vandaag ook nog, douchen, mijn bed verschonen, mijn kamer opruimen (voor de schilders komen) en mijn aquarium schoonmaken! (waar is trouwens dat irri emoticoontje gebleven, dat met die loensende ogen?) oei dat word vroeg naar bed dan sweatdrop en welke emoticon? Dat waarvan de twee ogen apart van elkaar steeds open en dicht gaan, twisted geloof ik. twisted dat is twisted en degene die jij noemde ik ik niet sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 10:02 am
number_17 Darlaa number_17 Darlaa On my mind: Komen ze morgen schilderen, om 7uur s'ochtends!! Moet ik toch iets van half 7 mijn nest uit. dus vanavond vroeg naar bed, en ik moet vandaag ook nog, douchen, mijn bed verschonen, mijn kamer opruimen (voor de schilders komen) en mijn aquarium schoonmaken! (waar is trouwens dat irri emoticoontje gebleven, dat met die loensende ogen?) oei dat word vroeg naar bed dan sweatdrop en welke emoticon? Dat waarvan de twee ogen apart van elkaar steeds open en dicht gaan, twisted geloof ik. twisted dat is twisted en degene die jij noemde ik ik niet sweatdrop hmm kan een usermade icoontje zijn maar ik dacht dat hem door meer mensen heb zien gebruiken, ik weet het ook niet het overzicht is veranderd nu ze allemaal in het reply scherm zitten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 1:08 pm
On my mind: I'm the worst person ever!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 4:22 am
kiek On my mind: I'm the worst person ever!! sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:02 am
Darlaa number_17 Darlaa number_17 Darlaa On my mind: Komen ze morgen schilderen, om 7uur s'ochtends!! Moet ik toch iets van half 7 mijn nest uit. dus vanavond vroeg naar bed, en ik moet vandaag ook nog, douchen, mijn bed verschonen, mijn kamer opruimen (voor de schilders komen) en mijn aquarium schoonmaken! (waar is trouwens dat irri emoticoontje gebleven, dat met die loensende ogen?) oei dat word vroeg naar bed dan sweatdrop en welke emoticon? Dat waarvan de twee ogen apart van elkaar steeds open en dicht gaan, twisted geloof ik. twisted dat is twisted en degene die jij noemde ik ik niet sweatdrop hmm kan een usermade icoontje zijn maar ik dacht dat hem door meer mensen heb zien gebruiken, ik weet het ook niet het overzicht is veranderd nu ze allemaal in het reply scherm zitten. ik denk dat die idd niet van gaia was sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:03 am
kiek On my mind: I'm the worst person ever!! en waarom dat dan? sweatdrop on my mind: ik wil regen!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:05 am
number_17 kiek On my mind: I'm the worst person ever!! en waarom dat dan? sweatdrop on my mind: ik wil regen!!! xd Waarom in godsnaam!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:05 am
number_17 kiek On my mind: I'm the worst person ever!! en waarom dat dan? sweatdrop on my mind: ik wil regen!!! xd Ik moet eerlijk zeggen... ik weet het niet meer (alleen hieral om!!) on my mind: mp3-speler, mp3-speler, mp3-speler, mp3-speler, mp3-speler.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 5:07 am
Darlaa number_17 kiek On my mind: I'm the worst person ever!! en waarom dat dan? sweatdrop on my mind: ik wil regen!!! xd Waarom in godsnaam!! omdat dan de pluizen in de lucht eruit gaan zodat ik geen last van mijn hooikoorts meer heb ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|