|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 6:52 am
- Min schal och mina gossiga vantar försvann spårlöst idag....--Vi ska ha 3.5 timmars webbdesignlektion gonk gonk - Mina hörlurar gick sönder... - Massa annat skit jag inte vill snacka om här...
+.... fan....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 6:56 am
- Nidder förstörde hela dan!! scream (fan han att fylla år stare ) - -no comments- ^_^
+ Snodde Nidders mp3batteri, mitt dog direkt + Lyckades skolka från engelskan utan att märka att ja skolka sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 7:16 am
+ lyckades löda min ring fint whee + ska ta ledigt från dansen så att jag hinner plugga till provet, äntligen var det löst!
- är trött på att göra smycken till mig själv.... har typ 50g silver kvar att förbruka ju! >< - är allmänt irriterad på migsjälvför allt och inget stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 7:23 am
- Idioten måste välja själv hur han ska göra. neutral - Jag kan inte påverka hans beslut. crying
-/+ Han får välja mig eller den andra. ._.
- Han kommer säkert välja den andra! gonk
+ Madde ville att jag skulle skriva minst ett plus iaf. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 8:05 am
Aerals + Lyckades skolka från engelskan utan att märka att ja skolka sweatdrop IQ? sweatdrop Aerals + Snodde Nidders mp3 -spelarbatteri, mitt dog direkt sweatdrop Du fick det faxtixt av mig stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 8:26 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 8:50 am
Nightmare Asura Vad roligt.. Valgarv skrev att han slutar tidigt tv堧宧er.. xp KAODBOABDÔBASNÅAÄM!!!*Leker damp barn* @___@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 12:14 pm
Valgarv Nightmare Asura Vad roligt.. Valgarv skrev att han slutar tidigt tv堧宧er.. xp KAODBOABDÔBASNÅAÄM!!!*Leker damp barn* @___@ stare *Har damp själv..*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 12:19 pm
- Gick inge vidare på gymnastiken xp - Insåg att en Matte lektion krockar med min Hemkunskap gonk - Lite sur och irriterad, vet inte varför..
+ Satt bredvid Jennifer idag ^o^ *Skolans näst snällaste tjej* + Hemkunskap imorrn ^^ + Rolig film som mina föräldrar tittar på ;o + .. *Host* Hemligt ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 1:22 pm
- Jobbiga dans-dag.. - Sugen på godis.. .___.` - Måste upp tidigt imorgon och äta frukost med klassen.. Lärnas idé.. gonk - Jag vill bli Mod.. o_O` - Dumma quest.. Dumma Mini Nitemare Wings som är så dyra.. >_< - Har en massa bilder att göra åt folk, som jag knappt börjat på..
+ Haft en väldigt trevlig kväll.. ^^ + En dag närmare helgen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 1:28 pm
- Jag har prov imorgon - Jag har prov på torsdag - Jag har ont i magen - Jag hatar att vara data beroende
+ Snart är det J-cult (Snart och snart men ändå!!!) + Chibi Strawberry ritar en bild åt mig!! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 12, 2004 10:39 pm
- Fryser alltid på morgonen.. crying - Är så himla trött.. Vill ligga i sängen hela dagen.. Helst inte ensam.. ninja - Ligger efter i ett par ämnen i skolan..
+ Tick tack.. Närmar sig sakta men säkert helg.. + Känner mig glad.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 12:52 am
- Mitt hjärta slog just 200 slag i sekunden. gonk Kanske inte precis... Men nog var det mycket iaf. sweatdrop - Han är en idiot. 3nodding - Ska korsförhöra en viss person idag. neutral - Vi är bara vänner nu... - Resan till Ullared förstörde den sociala biten i mitt liv. crying - Verkar inte som han tycker om mig längre. sad Och tydligen vill att jag ska sluta tycka om honom.
+ Det är en rätt lugn skoldag idag. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 1:59 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 13, 2004 3:58 am
+ Jag har fixat en Mail till SOP + Marcus är inloggad på msn så jag har någon att prata med.
- Är hemma från skolan. - Är sjuk, Förkyld. - Saknar vännerna i skolan. - Saknar pojkvännen gonk sad - Kan inte rita, Blir bara fult. - Mår illa som skrutt. - Kan inte få i mig något att äta. - Ont i ryggen som.... X.x... - Ont i nacken nu också, bör gå härifrån. - Kan inte längre sitta vid datorn på grund av smärtan. - Måste logga ur gaia. - Har en jätte negativ start på dagen.... " eek " gonk - Kommer att nysa inom en snar framtid, har redan nyst ca 5 gånger. - Tråkig musik på radiostationen. - Tråkigt på TV. - Inte fått ett Event på ca 2 månader nu. (tror jag det blir..) - 50g på Gaias hemsida funkar inte. - Loggar ut från Gaia.
...... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|