|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 11:39 am
Just katoin ennen suihkua ittekki uutisia telkasta ja kylla ne siita jotain sano mutten jaksanu kuunnella biggrin Ja nyt toitotan etta...
Kampiino, Kampiino, Von Helessonit alas, Kampiino, Kampiino!! Kampiino, Kampiino, Von Helessonit alas, Kampiino, Kampiino!! Kampiino, Kampiino, Von Helessonit alas, Kampiino, Kampiino!!
biggrin Mulla on tylsaa biggrin
Kampiino, Kampiino, Von Helessonit alas, Kampiino, Kampiino!! Kampiino, Kampiino, Von Helessonit alas, Kampiino, Kampiino!! Kampiino, Kampiino, Von Helessonit alas, Kampiino, Kampiino!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 9:31 pm
Nyt apuja mankille. mad Esitelma 8.4. Vapaa aihe. Kerro kerro sina siella, mista manki tekeepi. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 11:39 pm
mankitus Nyt apuja mankille. mad Esitelma 8.4. Vapaa aihe. Kerro kerro sina siella, mista manki tekeepi. whee ...musta turismi matkailussa...enka meinaa tummaihoisten matkailua,vaan katastrofi/kuolema hakuista matkailua... xp Nyt kaikki vaan Kaakkois-Aasiaan!! PS.Tykkaan sun uudesta tukasta. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 11:41 pm
Ei jumankekka,mullahan on tyohaastattelu tanaan Muumimaailmassa!!Aargh,melkein paasi unohtumaan!Tuleekohan minusta seuraava Pikku Myy?Moron paikkakin mulle kelpaisi... whee domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 12:27 am
Muumimaailma ^__^ Mie olen kaynyt siella kerran ja pelastyin Pikku-Myyta kun se tulu nurkan takaa vastaan >___< Tahtoisin kayda uudestaan.. *suunnittelee matkaa muumimaailmaan*
Manki tekeepi esitelman vaikkapa lemppariyhtyeesta tai tv-sarjasta tai elokuvasta ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:58 am
Olipas taas tyohaastattelu..."Kerro mita ystavasi sinusta ajattelevat","montako pistetta kesatyopaikkana antaisit Muumimaailmalle",jne. gonk Mein Gott! Ja jai ihmetettymaan miksi multa ei pyydetty valokuvaa,kun mun luokkakamulta se puolestaan pyydettiin. eek Mutta voin olla ihan tyytyvainen etta paasin edes haastatteluun kun hakijoita oli yli 3000... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 6:07 am
Carmenius LaVihta ...musta turismi matkailussa...enka meinaa tummaihoisten matkailua,vaan katastrofi/kuolema hakuista matkailua... xp Nyt kaikki vaan Kaakkois-Aasiaan!! PS.Tykkaan sun uudesta tukasta. whee Kamu tekee matkailusta. Ja Kaakkois-Aasiaan, kylla vain!!! Jos sa vaan varaat liput. twisted Ja kiitos, hiukset vaihtui silmien myota. ^^meppu Manki tekeepi esitelman vaikkapa lemppariyhtyeesta tai tv-sarjasta tai elokuvasta ^__^ Eh... Voisin tehda periaatteessa KoRnista, mutta oon ollut fani vasta kuukauden niin ei oikein... Tv:ta en jaksa edes katsoa ja elokuvat on tylsia. ^^ Paitsi Totoro.Pikku-Tometsu Tee esitelma.. ?. Esitelman pitamisesta Tulis varmaan pirun kiinnostava. xd
Kiitos palijon. whee Mietin, etta syntymamerkeista. "Juu, siis, luomethan on aika yleisia, siis mullakin on, jos me vaikka laskettais pelkastaan mun vasemman kasivarren luomet, niin niita ois ainaskin kolmenkymmenta... Ja yhteensa mulla olis varmaan satoja, melkein tuhat ainaskin." xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 6:58 am
Tee esitelma animesta ja mangasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 7:08 am
Liftrasir Tee esitelma animesta ja mangasta. En oikein voi, kun kamu teki viime vuonna mangasta. confused Tulla yhdistaisi mut Noraan ja siita seuraisi ties mita... >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 7:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 7:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 7:35 am
mankitus Pikku-Timppa Ota askel tuntemattomaan ja tee esitelm䠄ream Theaterista ja eriksee kaikkien b䮤il䩳ten biographyt ja historiat 3nodding Vahan liian syvalle. Ma en tieda Dream Theaterista mitaan muuta, paitsi etta sen yhden biisin jonka lahetit. confused Hyva tehda esitelma siita. xd Pida esitelma Gaiasta. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 7:38 am