|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 12:59 pm
Shin Asuka kittyocean Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!! Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed. oeh...die heb ik geleerd...al 3 keer stare net zoals als tautologie enzo ><" Wis en Waarachtig =D Ik hou van Stijlvormen in de poezie!! Gebruik ze zelf heel veel =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:03 pm
kittyocean Shin Asuka kittyocean Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!! Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed. oeh...die heb ik geleerd...al 3 keer stare net zoals als tautologie enzo ><" Wis en Waarachtig =D Ik hou van Stijlvormen in de poezie!! Gebruik ze zelf heel veel =D ohw vrolijk >< Dan zal ik het waarschijnlijk nog krijgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:05 pm
kiek kittyocean Shin Asuka kittyocean Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!! Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed. oeh...die heb ik geleerd...al 3 keer stare net zoals als tautologie enzo ><" Wis en Waarachtig =D Ik hou van Stijlvormen in de poezie!! Gebruik ze zelf heel veel =D ohw vrolijk >< Dan zal ik het waarschijnlijk nog krijgen Ik ook wel, denk ik. Van die woorden lezen word ik al moe. Ik ben nu al weer toe aan vakantie... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:07 pm
?? hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:23 pm
ButtonFly kiek kittyocean Shin Asuka kittyocean Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!! Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed. oeh...die heb ik geleerd...al 3 keer stare net zoals als tautologie enzo ><" Wis en Waarachtig =D Ik hou van Stijlvormen in de poezie!! Gebruik ze zelf heel veel =D ohw vrolijk >< Dan zal ik het waarschijnlijk nog krijgen Ik ook wel, denk ik. Van die woorden lezen word ik al moe. Ik ben nu al weer toe aan vakantie... crying nog maar een paar weekjes smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:25 pm
Darlaa ?? hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo. Profiles zijn nog steeds down. En ja, ze heeft haar naam veranderd. Zie 1 van de gesloten topics waarom. Om een onzin redenen btw. Ik vond poezie juist leuk op school! 1 van de weinige leuke projecten op school, en was er nog goed in ook =D....ten minste, bij de LOGISCHE gedichten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:31 pm
kittyocean Darlaa ?? hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo. Profiles zijn nog steeds down. En ja, ze heeft haar naam veranderd. Zie 1 van de gesloten topics waarom. Om een onzin redenen btw. Ik vond poezie juist leuk op school! 1 van de weinige leuke projecten op school, en was er nog goed in ook =D....ten minste, bij de LOGISCHE gedichten XD We hadden op school ook een soort wedstrijd, maar dara kreeg je dingen opgegeven, zoals plaats en personen etc. En ik dacht dat je al die dingen moest gebruiken. Dus ik had dat gedicht verpest en kreeg een 6, terwijl ik een prachtig cijfer had kunne halen... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:31 pm
ButtonFly kittyocean Darlaa ?? hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo. Profiles zijn nog steeds down. En ja, ze heeft haar naam veranderd. Zie 1 van de gesloten topics waarom. Om een onzin redenen btw. Ik vond poezie juist leuk op school! 1 van de weinige leuke projecten op school, en was er nog goed in ook =D....ten minste, bij de LOGISCHE gedichten XD We hadden op school ook een soort wedstrijd, maar dara kreeg je dingen opgegeven, zoals plaats en personen etc. En ik dacht dat je al die dingen moest gebruiken. Dus ik had dat gedicht verpest en kreeg een 6, terwijl ik een prachtig cijfer had kunne halen... crying Hadden ZIJ duidelijker moeten zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:32 pm
kittyocean Darlaa ?? hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo. Profiles zijn nog steeds down. En ja, ze heeft haar naam veranderd. Zie 1 van de gesloten topics waarom. Om een onzin redenen btw. smile ja weet ik maar hoe, als de profiles niet werken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:39 pm
kittyocean ButtonFly kittyocean Darlaa ?? hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo. Profiles zijn nog steeds down. En ja, ze heeft haar naam veranderd. Zie 1 van de gesloten topics waarom. Om een onzin redenen btw. Ik vond poezie juist leuk op school! 1 van de weinige leuke projecten op school, en was er nog goed in ook =D....ten minste, bij de LOGISCHE gedichten XD We hadden op school ook een soort wedstrijd, maar dara kreeg je dingen opgegeven, zoals plaats en personen etc. En ik dacht dat je al die dingen moest gebruiken. Dus ik had dat gedicht verpest en kreeg een 6, terwijl ik een prachtig cijfer had kunne halen... crying Hadden ZIJ duidelijker moeten zijn Punt, maar ik kan er nu weinig aan doen, tis al bijna een jaar geleden geweest.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 4:40 am
*komt zomaar gewoon zonder reden binnen vallen* sweatdrop blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:35 am
hmmm.... heerlijke rust hoor, maar ik moet weg. dagdag allemaal... ehm iemand?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 5:42 am
Zakou Nenharma hmmm.... heerlijke rust hoor, maar ik moet weg. dagdag allemaal... ehm iemand? doei, *zwaai*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 9:26 am
Hoeraatje, voor buttonfly en number_17 *klap-klap-klap*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 9:30 am
Darlaa Hoeraatje, voor buttonfly en number_17 *klap-klap-klap* Inderdaad =D YAY FOR THEM!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|