Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 37 38 39 40 41 42 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 18, 2005 12:59 pm

Shin Asuka
kittyocean

Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!!

Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed.

oeh...die heb ik geleerd...al 3 keer stare
net zoals als tautologie enzo ><"

Wis en Waarachtig =D Ik hou van Stijlvormen in de poezie!! Gebruik ze zelf heel veel =D
PostPosted: Wed May 18, 2005 1:03 pm

kittyocean
Shin Asuka
kittyocean

Afgrijselijke horror - pleonasme - aka: ik zeg 2x horror- dubbelzinnig en onnodig dus ^_^ Wat horror is al afgrijselijk!!!

Term pleonasme mag je weer vergeten. Krijg je vanzelf weer. Is net zoiets als zeggen: het rode bloed.

Wis en Waarachtig =D Ik hou van Stijlvormen in de poezie!! Gebruik ze zelf heel veel =D

ohw vrolijk >< Dan zal ik het waarschijnlijk nog krijgen

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

ButtonFly

PostPosted: Wed May 18, 2005 1:05 pm

kiek
kittyocean
Shin Asuka
kittyocean

Ik ook wel, denk ik. Van die woorden lezen word ik al moe. Ik ben nu al weer toe aan vakantie... crying
PostPosted: Wed May 18, 2005 1:07 pm

??
hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed May 18, 2005 1:23 pm

ButtonFly
kiek
kittyocean
Shin Asuka
kittyocean

Ik ook wel, denk ik. Van die woorden lezen word ik al moe. Ik ben nu al weer toe aan vakantie... crying

nog maar een paar weekjes smile
PostPosted: Wed May 18, 2005 1:25 pm

Darlaa
??
hoe heeft lovely_little_angel/cassidy haar naam veranderd? elke keer als ik naar edit profile ga krijg ik het bericht dat ie niet van mij is of zo.

Profiles zijn nog steeds down. En ja, ze heeft haar naam veranderd. Zie 1 van de gesloten topics waarom. Om een onzin redenen btw.

Ik vond poezie juist leuk op school! 1 van de weinige leuke projecten op school, en was er nog goed in ook =D....ten minste, bij de LOGISCHE gedichten XD

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Wed May 18, 2005 1:31 pm

kittyocean
Darlaa
??

Profiles zijn nog steeds down. En ja, ze heeft haar naam veranderd. Zie 1 van de gesloten topics waarom. Om een onzin redenen btw.

Ik vond poezie juist leuk op school! 1 van de weinige leuke projecten op school, en was er nog goed in ook =D....ten minste, bij de LOGISCHE gedichten XD
We hadden op school ook een soort wedstrijd, maar dara kreeg je dingen opgegeven, zoals plaats en personen etc. En ik dacht dat je al die dingen moest gebruiken. Dus ik had dat gedicht verpest en kreeg een 6, terwijl ik een prachtig cijfer had kunne halen... crying
PostPosted: Wed May 18, 2005 1:31 pm

ButtonFly
kittyocean
Darlaa
??

We hadden op school ook een soort wedstrijd, maar dara kreeg je dingen opgegeven, zoals plaats en personen etc. En ik dacht dat je al die dingen moest gebruiken. Dus ik had dat gedicht verpest en kreeg een 6, terwijl ik een prachtig cijfer had kunne halen... crying

Hadden ZIJ duidelijker moeten zijn

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed May 18, 2005 1:32 pm

kittyocean
Darlaa
??

smile ja weet ik maar hoe, als de profiles niet werken.
PostPosted: Wed May 18, 2005 1:39 pm

kittyocean
ButtonFly
kittyocean
Darlaa
??

Hadden ZIJ duidelijker moeten zijn
Punt, maar ik kan er nu weinig aan doen, tis al bijna een jaar geleden geweest.

ButtonFly

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu May 19, 2005 4:40 am

*komt zomaar gewoon zonder reden binnen vallen* sweatdrop blaugh
PostPosted: Thu May 19, 2005 5:35 am

hmmm.... heerlijke rust hoor, maar ik moet weg. dagdag allemaal... ehm iemand?

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Thu May 19, 2005 5:42 am

Zakou Nenharma
hmmm.... heerlijke rust hoor, maar ik moet weg. dagdag allemaal... ehm iemand?

doei, *zwaai*
PostPosted: Thu May 19, 2005 9:26 am

Hoeraatje, voor buttonfly en number_17
*klap-klap-klap*

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 19, 2005 9:30 am

Darlaa
Hoeraatje, voor buttonfly en number_17
*klap-klap-klap*

Inderdaad =D YAY FOR THEM!!!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 37 38 39 40 41 42 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games