|
|
Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 2:45 pm
Darlaa •♥• eens kijken..
Via den haag dus twee keer overstapen. trein op delft van 8:48
klik dit!
dan kom je wel precies aan om 10:30 aan op Rhenen.. maar ik denk dat we allemaal wel die trein zullen hebben. of amders een half uur eerder.. 5 minuten overstap tijd is dat haalbaar normalitair? •♥• ik ben geen OV kaartje en reis ook neit echt met iemand mee, mand at kost me 30euro, dat krijg ik nooit in een week eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 1:50 am
Darlaa •♥• eens kijken..
klik dit!
dan kom je wel precies aan om 10:30 aan op Rhenen.. maar ik denk dat we allemaal wel die trein zullen hebben. of amders een half uur eerder.. 5 minuten overstap tijd is dat haalbaar normalitair? •♥• Nee, 5 minuten is NIET haalbaar sweatdrop trein komt meestal 1/2 minuten te laat, dan ben je meestal 1/2 minuten bezig met uitstappen (lange rijen), en dna nog naar het spoor... @KO: Borger heeft geen treinstation (iig niet in de plaats zelf) misschien ligt het dus daar aan? ik heb op de gemeente site gekeken van borger, maar het gemeentehuis staat zelfs in Exloo O.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 2:53 am
.~Horsie~Anne~. Darlaa •♥• eens kijken..
klik dit!
dan kom je wel precies aan om 10:30 aan op Rhenen.. maar ik denk dat we allemaal wel die trein zullen hebben. of amders een half uur eerder.. 5 minuten overstap tijd is dat haalbaar normalitair? •♥• ik ben geen OV kaartje en reis ook neit echt met iemand mee, mand at kost me 30euro, dat krijg ik nooit in een week eek •♥• Het kost me vanaf amsterdam ook al 21 euro sad Ik weet niet van die overstap tijden.. kan hij je niet wat verder brengen? sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:24 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa •♥• eens kijken..
klik dit!
dan kom je wel precies aan om 10:30 aan op Rhenen.. maar ik denk dat we allemaal wel die trein zullen hebben. of amders een half uur eerder.. 5 minuten overstap tijd is dat haalbaar normalitair? •♥• Nee, 5 minuten is NIET haalbaar sweatdrop trein komt meestal 1/2 minuten te laat, dan ben je meestal 1/2 minuten bezig met uitstappen (lange rijen), en dna nog naar het spoor... @KO: Borger heeft geen treinstation (iig niet in de plaats zelf) misschien ligt het dus daar aan? ik heb op de gemeente site gekeken van borger, maar het gemeentehuis staat zelfs in Exloo O.o; Borger heeft idd geen treinstation, maar ik ben wel eens vaker ergens gekomen met enkel de bus =S Dat betrekt hij namelijk ook! Dus hij had gewoon aan moeten geven dat ik de trein naar Assen had moeten nemen en dan lijn 24. Maar goed, laten we dit anders in de dierentuin verder bespreken. Of in de chatterbox XD Anders gaat het hier te ver off topic XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 9:01 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 Oranjekorfbalpizza! XDmaster4 kittyocean Kijk maar gewoon rustig of het lukt smile En de ov92 site kende de plaats Borger niet; dus het bewijst maar dat niet alles en iedereen alleswetend is. Kijk anders op een kaart hoe je er zou moeten komen; via welke hoofdwegen/ grote steden, en kijk of dat mogelijk is smile achja zoals okp het zegt klink het wel het makkelijkst @ Kitty: Het is ook Boxtel, niet Borger... smile Ik heb iig heel erg zin die mensen achter die telefoon een klap te verkopen, want het kan gewoon, punt! Die mensen die daar zitten die zitten ook alleen maar achter een PCtje met 9292ov.nl en typen in wat jij vraagt e.d... maar dat het niet haalbaar is is gewoon onmogelijk sweatdrop Waar ligt het dan aan dat het niet mogelijk is volgens hun? Je zou bij www.routenet.nl je adres kunnen invoeren en het adres van de het station in Boxtel, dan krijg je ook gewoon een route er uit en die kan je dan volgen 3nodding Maargoed, volgens mij is ophalen bij de poort dan toch beter, want zo komen we er nooit uit krijg ik het gevoel.. sweatdrop nouja zoals ik het eerst zei ze kende het station rhenen niet en stuurde me via wageningen maar ik zal eens kijken wanner de treinen vertrekken op de stations die jij opnoemt lijkt me veel makkelijker en als het me niet lukt te zorgen dat ik optijd kom kunnen jullie me wel ophalen Ga gewoon naar NS.nl, vul boxtel als start in, vul Rhenen als eindstation is, zet de datum op 10 september, en de aankomsttijd op 10:30. Voila ^^ Zoals je dan ziet heb je overal een kwartier of meer om over te stappen. Dus treinen missen is onmogelijk tenzij je naar de bruna oid ondertussen gaat. Geen idee hoever dat van te voren kan, lijkt me slim om gewoon a.s.a.p een kaartje te kopen. @ Anne: Morgen? oke zal ik doen zodra ik morgen thuis ben en ik knde die site helemaal niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 9:03 am
Darlaa .~Horsie~Anne~. Darlaa •♥• eens kijken..
klik dit!
dan kom je wel precies aan om 10:30 aan op Rhenen.. maar ik denk dat we allemaal wel die trein zullen hebben. of amders een half uur eerder.. 5 minuten overstap tijd is dat haalbaar normalitair? •♥• ik ben geen OV kaartje en reis ook neit echt met iemand mee, mand at kost me 30euro, dat krijg ik nooit in een week eek •♥• Het kost me vanaf amsterdam ook al 21 euro sad Ik weet niet van die overstap tijden.. kan hij je niet wat verder brengen? sweatdrop •♥•Me vader zegt dak via Zoetermeer moet gaan, es kijken *is keislecht met ns pagina*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 9:09 am
.~Horsie~Anne~. Darlaa .~Horsie~Anne~. Darlaa •♥• eens kijken..
klik dit!
dan kom je wel precies aan om 10:30 aan op Rhenen.. maar ik denk dat we allemaal wel die trein zullen hebben. of amders een half uur eerder.. 5 minuten overstap tijd is dat haalbaar normalitair? •♥• ik ben geen OV kaartje en reis ook neit echt met iemand mee, mand at kost me 30euro, dat krijg ik nooit in een week eek •♥• Het kost me vanaf amsterdam ook al 21 euro sad Ik weet niet van die overstap tijden.. kan hij je niet wat verder brengen? sweatdrop •♥•Me vader zegt dak via Zoetermeer moet gaan, es kijken *is keislecht met ns pagina* Ah dit is al beter, dit is maar 23eurie...Maar wachten op Zoetermeer station waar ik geen buurt or whatever ken O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 9:17 am
Oh heheh, ik keek bij 1ste klas: Retour vol tarief: 23,50 reductie: 14,10
Das 2de kloas, maar was reductie en vol tarief? (nee ik gebruik 1x in het jaar een trein met me moder die alles regelt eek )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 10:30 am
.~Horsie~Anne~. Oh heheh, ik keek bij 1ste klas: Retour vol tarief: 23,50 reductie: 14,10 Das 2de kloas, maar was reductie en vol tarief? (nee ik gebruik 1x in het jaar een trein met me moder die alles regelt eek ) Vol tarief = gewoon de normale prijs, Reductie is met 40% korting als je een OV oid hebt, of met iemand die dat heeft meereist. @ Xdmaster: das de enige officiele site van de NS.. als je treinschema's of planningen wil uitzoeken is dat de enige 100% betrouwbare site sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:07 pm
nou, 100% betrouwbaar..... ze zijn redelijk up to date, maar vermelden niet altijd alle wijzegingen aan het spoor! Gebeurd niet vaak, maar het gebeurd wel eens XD Heb het 1x meegemaakt. Het spoor was afgesloten, maar volgens de NS site niet. De volgende dag was het bijgewerkt hoor smile
Je kan er wel redelijk van uit gaan dat het klopt smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:15 pm
kittyocean nou, 100% betrouwbaar..... ze zijn redelijk up to date, maar vermelden niet altijd alle wijzegingen aan het spoor! Gebeurd niet vaak, maar het gebeurd wel eens XD Heb het 1x meegemaakt. Het spoor was afgesloten, maar volgens de NS site niet. De volgende dag was het bijgewerkt hoor smile Je kan er wel redelijk van uit gaan dat het klopt smile ik zal kijken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:28 pm
•♥• alleen zegt die site niet altijd de handigste route maar gaat altijd uit van de snelste. Zo weet ik dat er van mijn huis rechtstreeks een stoptrein naar uitrecht gaat, maar toch wil ie dat ik overstap in weesp op de intercity. (jammer dat ie op zondag niet rijd) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:39 pm
wat een problemen allemaal.. is het niet handiger om het ipv hier op een forum op een chatroom/gaiatown ofzo op te lossen * t is maar een tip. want dan kan je instant praten en meekijken enzo =3.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:43 pm
•♥• Oh het is geen probleem wat we met elkaar hebben maar wat je persoonlijk moet uizoeken, we helpen er alleen bij XD ..als het helpt. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:03 am
Voor iedereen die met de trein gaat!!! ZONDAG 10 SEPTEMBER onbeperkt reizen door HEEL NEDERLAND voor 9,95!!!!
De kruidvat heeft weer een actie ^^ laatst hadden ze ongeveer hetzelfde, alleen was het pas vanaf een bepaalde tijd. nu is het de hele dag. Door heel nederland, en slechts 9,95. dus iedereen die zeurt over een te duur treinkaartje!! Naar de kruidvat!!!! Je moet ze namelijk wel van te voren kopen. En op = op, dus zo snel mogelijk zou ik zeggen smile
Ps sorry voor de aso grote letters ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|