|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:23 am
Krimz0r tis...dag........ långt kvar crying Näe? Stackare sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:40 am
eek Gissa hur många bilder jag har i min random signature! (jag har nyss tagit reda på det)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:47 am
Krimz0r TessiTuss nej. jag kanske inte kan göra något åt det ens själv crying Stackare crying *kram* *kram tillbaks* tydligen så kan jag inte göra något åt det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 5:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 6:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 6:19 am
Krimz0r Mikusagi Mikusagi eek Gissa hur många bilder jag har i min random signature! (jag har nyss tagit reda på det) Oj, ni n�stan spricker av nyfikenhet! 227 �r svaret.Jag tror n�stan att jag sett alla xd hur g�r man en s�n grej? <.< jag vill ocks� ha en s�n! Man blir medlem på www.cusandpastescripts.com eller hur adressen nu var (kan ju bara kolla URL:en på min signatur) och gör en! Sedan trycker man på "Add signature" när man vill lägga in nya bilder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 6:26 am
Mikusagi Krimz0r Mikusagi Mikusagi eek Gissa hur många bilder jag har i min random signature! (jag har nyss tagit reda på det) Oj, ni n�stan spricker av nyfikenhet! 227 �r svaret.Jag tror n�stan att jag sett alla xd hur g�r man en s�n grej? <.< jag vill ocks� ha en s�n! Man blir medlem på www.cusandpastescripts.com eller hur adressen nu var (kan ju bara kolla URL:en på min signatur) och gör en! Sedan trycker man på "Add signature" när man vill lägga in nya bilder.tack! 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 6:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 6:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 8:28 am
Jag sade inte att vi hade samma, pucko! Jag har kimono, du har yukata!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 9:16 am
Mikusagi Jag sade inte att vi hade samma, pucko! Jag har kimono, du har yukata! I'm teh baka gonk !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 9:49 am
*klampar in* JAG HAR TRÅKIGT! ROA MIG scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 9:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:34 am
Wunju *klampar in* JAG HAR TRÅKIGT! ROA MIG scream ninja 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:41 am
hal ohalo to lama in yokojokohama no lot nolot aalalalalala des lama deslama lalallalalalal in *sjunger*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|