|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:18 am
Ik heb zowel huur als koopboeken. In de 1e en 2e moest ik ze ook op school ophalen, maar in de 3e werden ze gebracht. En als ik het goed heb nu ook...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:20 am
XDmaster4 Zakou Nenharma @ button: wij hebben ook huurboeken, dus dat is de hele stapel ophalen en kaften. confused
@ QYdrop: Nou ik weet niet, ik heb naar mijn idee al weer veel te lang stil gezeten en niets gedaan. (over twee weken heb ik zo'n spijt dat ik dit nu heb gezegd xD).
@eastvane: Ik weet niet maar is dat niet in strijd met auteurs rechten ofzo iets? Dat je het niet zomaar mag verspreiden onder het "grote" publiek?
@kisara: Volgens mij wordt het vanzelf weer drukker als er meer mensen gaan posten wink wij krijgen de boken van school maar moeten ze aan het eind weer teruggeven en mogen ze gewoon op school laten liggen ik heb volgende week nog vrij en dan moet ik ook weer XD wij zijn toch niet grrot ?? tenminste ik niet iik ben niet eens 1.80 M hoog kijk als je 5m groot bent eat noem ik groot xd ja twordt anzelf weer drukker wat zou in strijd zijn met auteurs rechten :S ? dat ik die limited edition heb ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:21 am
ButtonFly Ik heb zowel huur als koopboeken. In de 1e en 2e moest ik ze ook op school ophalen, maar in de 3e werden ze gebracht. En als ik het goed heb nu ook... en wat als ze nu niet gebracht worden ?? dan heb je toch een probleem niet ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:22 am
Eastvane XDmaster4 Zakou Nenharma @ button: wij hebben ook huurboeken, dus dat is de hele stapel ophalen en kaften. confused
@ QYdrop: Nou ik weet niet, ik heb naar mijn idee al weer veel te lang stil gezeten en niets gedaan. (over twee weken heb ik zo'n spijt dat ik dit nu heb gezegd xD).
@eastvane: Ik weet niet maar is dat niet in strijd met auteurs rechten ofzo iets? Dat je het niet zomaar mag verspreiden onder het "grote" publiek?
@kisara: Volgens mij wordt het vanzelf weer drukker als er meer mensen gaan posten wink wij krijgen de boken van school maar moeten ze aan het eind weer teruggeven en mogen ze gewoon op school laten liggen ik heb volgende week nog vrij en dan moet ik ook weer XD wij zijn toch niet grrot ?? tenminste ik niet iik ben niet eens 1.80 M hoog kijk als je 5m groot bent eat noem ik groot xd ja twordt anzelf weer drukker wat zou in strijd zijn met auteurs rechten :S ? dat ik die limited edition heb ?? nee dat je die plaatjes laat zien denk ik dat zakou bedoelt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:24 am
XDmaster4 ButtonFly Ik heb zowel huur als koopboeken. In de 1e en 2e moest ik ze ook op school ophalen, maar in de 3e werden ze gebracht. En als ik het goed heb nu ook... en wat als ze nu niet gebracht worden ?? dan heb je toch een probleem niet ??? •♥• Maar dan heeft iedereen waarschijnlijk dat probleem en dan is het jou probleem niet meer. We hadden altijd zo een gezeik met telaat geleverde boeken he. >_< •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:27 am
Darlaa XDmaster4 ButtonFly Ik heb zowel huur als koopboeken. In de 1e en 2e moest ik ze ook op school ophalen, maar in de 3e werden ze gebracht. En als ik het goed heb nu ook... en wat als ze nu niet gebracht worden ?? dan heb je toch een probleem niet ??? •♥• Maar dan heeft iedereen waarschijnlijk dat probleem en dan is het jou probleem niet meer. We hadden altijd zo een gezeik met telaat geleverde boeken he. >_< •♥•ow oke (er zitten nu best vel mensen oinline in de guild he ikkuh darlaa zakou button kisara eatvane en QY )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:41 am
XDmaster4 Darlaa XDmaster4 ButtonFly Ik heb zowel huur als koopboeken. In de 1e en 2e moest ik ze ook op school ophalen, maar in de 3e werden ze gebracht. En als ik het goed heb nu ook... en wat als ze nu niet gebracht worden ?? dan heb je toch een probleem niet ??? •♥• Maar dan heeft iedereen waarschijnlijk dat probleem en dan is het jou probleem niet meer. We hadden altijd zo een gezeik met telaat geleverde boeken he. >_< •♥•ow oke (er zitten nu best vel mensen oinline in de guild he ikkuh darlaa zakou button kisara eatvane en QY ) •♥• ...En toen werd het stil... rofl •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:46 am
Darlaa XDmaster4 Darlaa XDmaster4 ButtonFly Ik heb zowel huur als koopboeken. In de 1e en 2e moest ik ze ook op school ophalen, maar in de 3e werden ze gebracht. En als ik het goed heb nu ook... en wat als ze nu niet gebracht worden ?? dan heb je toch een probleem niet ??? •♥• Maar dan heeft iedereen waarschijnlijk dat probleem en dan is het jou probleem niet meer. We hadden altijd zo een gezeik met telaat geleverde boeken he. >_< •♥•ow oke (er zitten nu best vel mensen oinline in de guild he ikkuh darlaa zakou button kisara eatvane en QY ) •♥• ...En toen werd het stil... rofl •♥•hehe ja dacht ik ook al XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:54 am
Ben ik ook even een half uurtje weg 0.o Mis ik alle drukte confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:56 am
Zakou Nenharma Ben ik ook even een half uurtje weg 0.o Mis ik alle drukte confused achja het wordt wel weer druk :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 4:59 am
cchhheeeeccckkkk me boek biggrin biggrin biggrin     zit ook concept art in en n making off waarbij je de 3d modelen enzo ziet biggrin biggrin biggrin biggrin D: ^______^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:00 am
•♥• Ziet er gaaf uit. valt er verder te lezen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:00 am
Mooie plaatjes!!! Ik ben jalours =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:04 am
helaas is er idd genoeg wat niet te lezen is idd, maar er zijn vaak ook engelse teksten onder als je goed kijkt bij de plaatjes ( bv bij tifa lockheart of vincent valentine ) zie je 2 x een tekst de onderste is dan engels.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|