|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:26 am
Skit också, det blev fel. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:31 am
*går till ett hörn, sätter sig ner och ser lite nedstämd ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:33 am
hej på er allehopa vinkar till 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 10:59 am
*dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 11:02 am
TessiTuss *dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av. jahaaaa..... lycka till då... I suppose
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 11:03 am
Jalkazar TessiTuss *dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av. jahaaaa..... lycka till då... I suppose tack smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 11:05 am
TessiTuss Jalkazar TessiTuss *dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av. jahaaaa..... lycka till då... I suppose tack smile vad exakt händer imorrn... är du 15.... avslutningmiddag för skolan??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 11:09 am
Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss *dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av. jahaaaa..... lycka till då... I suppose tack smile vad exakt händer imorrn... är du 15.... avslutningmiddag för skolan?? a jag är 15 men jag har inte svslutningsmiddag imorrn det hade jag igår. det är en sak som jag helst inte vill prata om mår skit dåligt för den saken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 11:10 am
TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss *dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av. jahaaaa..... lycka till då... I suppose tack smile vad exakt händer imorrn... är du 15.... avslutningmiddag för skolan?? a jag är 15 men jag har inte svslutningsmiddag imorrn det hade jag igår. det är en sak som jag helst inte vill prata om mår skit dåligt för den saken. Okej.... men lycka till, hoppas allt går som det ska *kram*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 11:14 am
Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss *dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av. jahaaaa..... lycka till då... I suppose tack smile vad exakt händer imorrn... är du 15.... avslutningmiddag för skolan?? a jag är 15 men jag har inte svslutningsmiddag imorrn det hade jag igår. det är en sak som jag helst inte vill prata om mår skit dåligt för den saken. Okej.... men lycka till, hoppas allt går som det ska *kram* *kram tillbaka* tack smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 08, 2005 11:16 am
TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss Jalkazar TessiTuss *dunkar huvudet mot väggen* usch jag är så arg på mig själv. Mitt liv hänger just nu på en väldigt skör tråd och imorrn kanske den går av. jahaaaa..... lycka till då... I suppose tack smile vad exakt händer imorrn... är du 15.... avslutningmiddag för skolan?? a jag är 15 men jag har inte svslutningsmiddag imorrn det hade jag igår. det är en sak som jag helst inte vill prata om mår skit dåligt för den saken. Okej.... men lycka till, hoppas allt går som det ska *kram* *kram tillbaka* tack smile your welcome mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|