Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 386 387 388 389 390 391 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 2:53 am

We hebben het toch over de cons.. als je even terug leest in de plot topic zie je dat we naar links op het prikbord verwijzen daar kun je alles lezen wat er gezecht is. in de plot topic hebben we zelf filmpjes gelink, bekijk het even (letterlijk even bekijken rofl )

((Is mijn tijd verkeert of is de wintertijd in amerika ingegaan of zo.. test edit nee klopt))
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 5:11 am

Me is kinda bored... Waar is iedereen? je zou toch denken dat het al weer wat drukker zou moeten worden? Over een week moet ik alweer naar school neutral

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Digipyro

PostPosted: Sat Aug 12, 2006 9:07 am

heb laatste tijd wat minder zin om hier nog te posten sad .
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 10:52 am

Zakou Nenharma
Me is kinda bored... Waar is iedereen? je zou toch denken dat het al weer wat drukker zou moeten worden? Over een week moet ik alweer naar school neutral

Volgende week al? eek

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sat Aug 12, 2006 10:54 am

man he ik pas op 3 september xd
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 10:56 am

Tja ik kon als eerste zeggen dat ik vakans had. wink
Maar goed komende vrijdag boeken halen en dan de maandag erop rooster halen en dan de donderdag de eerste les dag. Dus nog 1 weekje vrij ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

QYDrop

PostPosted: Sat Aug 12, 2006 11:02 am

denk het maar zo ..... beter nog een weeek vrij als dat je helemaal geen vakantie meer had
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 11:03 am

Zakou Nenharma
Maar goed komende vrijdag boeken halen en dan de maandag erop rooster halen en dan de donderdag de eerste les dag. Dus nog 1 weekje vrij ^_^
Boeken OPHALEN? Bij mij worden ze gebracht...

...Dacht ik...

ButtonFly

QYDrop

PostPosted: Sat Aug 12, 2006 11:15 am

ButtonFly
Zakou Nenharma
Boeken OPHALEN? Bij mij worden ze gebracht...

...Dacht ik...

niet te lux hé .... man he ik moed alles zelf regelen
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 11:17 am

Wij hadden vroeger huurboeken bij mij op school, die moesten we ook ophalen, op mijn laatste school werden ze gebracht.. maar dan betaalde je natuurlijk wel zelf de verzendkosten.. de boeken ook natuurlijk.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sat Aug 12, 2006 11:28 am

Darlaa
Wij hadden vroeger huurboeken bij mij op school, die moesten we ook ophalen, op mijn laatste school werden ze gebracht.. maar dan betaalde je natuurlijk wel zelf de verzendkosten.. de boeken ook natuurlijk.

tja wij moeten ze kopen ......
PostPosted: Sat Aug 12, 2006 7:42 pm

Darlaa
We hebben het toch over de cons.. als je even terug leest in de plot topic zie je dat we naar links op het prikbord verwijzen daar kun je alles lezen wat er gezecht is. in de plot topic hebben we zelf filmpjes gelink, bekijk het even (letterlijk even bekijken rofl )

((Is mijn tijd verkeert of is de wintertijd in amerika ingegaan of zo.. test edit nee klopt))

ok dus ik loop gelukkig niet achter met t verhaal =3.. woa raad eens wat ik heb gekregen biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin van n vriend die net naar hong kong is geweest !!

een limited Final Fantasy advent children boek biggrin biggrin biggrin staan allemaal super scherpe mooie dure foto's in uit de film ( helaas japanse tekst afentoe wat engels) ik ben der echt SUPER blij mee biggrin biggrin biggrin biggrin zal binnenkort eens een mooie foto plaatsen !

Digipyro

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Sun Aug 13, 2006 1:51 am

Eastvane
heb laatste tijd wat minder zin om hier nog te posten sad .

Ja dat heb ik ook een beetje .. ook omdat het nietzo druk is ^_^
PostPosted: Sun Aug 13, 2006 3:43 am

@ button: wij hebben ook huurboeken, dus dat is de hele stapel ophalen en kaften. confused

@ QYdrop: Nou ik weet niet, ik heb naar mijn idee al weer veel te lang stil gezeten en niets gedaan. (over twee weken heb ik zo'n spijt dat ik dit nu heb gezegd xD).

@eastvane: Ik weet niet maar is dat niet in strijd met auteurs rechten ofzo iets? Dat je het niet zomaar mag verspreiden onder het "grote" publiek?

@kisara: Volgens mij wordt het vanzelf weer drukker als er meer mensen gaan posten wink

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Aug 13, 2006 4:14 am

Zakou Nenharma
@ button: wij hebben ook huurboeken, dus dat is de hele stapel ophalen en kaften. confused

@ QYdrop: Nou ik weet niet, ik heb naar mijn idee al weer veel te lang stil gezeten en niets gedaan. (over twee weken heb ik zo'n spijt dat ik dit nu heb gezegd xD).

@eastvane: Ik weet niet maar is dat niet in strijd met auteurs rechten ofzo iets? Dat je het niet zomaar mag verspreiden onder het "grote" publiek?

@kisara: Volgens mij wordt het vanzelf weer drukker als er meer mensen gaan posten wink
wij krijgen de boken van school maar moeten ze aan het eind weer teruggeven en mogen ze gewoon op school laten liggen

ik heb volgende week nog vrij en dan moet ik ook weer XD

wij zijn toch niet grrot ?? tenminste ik niet iik ben niet eens 1.80 M hoog kijk als je 5m groot bent eat noem ik groot xd

ja twordt anzelf weer drukker
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 386 387 388 389 390 391 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games