|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:03 am
Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli vad står n00b för egentligen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:04 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Ja? Är väl inte farligt och veta? :O Tänk om informationen äter upp dig. ninja Jag tar risken blaugh Heh, ok. Men det är en viktig sak jag måste fråga först. Har du Morph Materia? Ja då Bra. Equp:a den på någon, och gå till den där tunneln innan man kommer in i Underwater Reactor. Den där undervattnet som man kan se fiskarna ifrån. Där ska du möta ett Ghost Ship. Låt den som har Morph använda morph på den så att den där, då får du Guide Book. Skriver resten efter din nästa post. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:05 am
Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:05 am
Valkyria86 Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli vad står n00b för egentligen xp nybörjare, loser, pucko typ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:06 am
Dogcamp Valkyria86 Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? En rare ( eek ) som ser ut som en liten flygande rosa låda med presentsnören som flaxar över skrämen-.. Man får br saker i den! Wosch.. en sån har aldrig jag fått ninja Nej, det var min andra någon sin.. Har du fått trunks (kista) eller pinklink då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valkyria86 Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli vad står n00b för egentligen xp n00b.. Sorry kunde inte heller låta bli..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Ja? Är väl inte farligt och veta? :O Tänk om informationen äter upp dig. ninja Jag tar risken blaugh Heh, ok. Men det är en viktig sak jag måste fråga först. Har du Morph Materia? Ja då Bra. Equp:a den på någon, och gå till den där tunneln innan man kommer in i Underwater Reactor. Den där undervattnet som man kan se fiskarna ifrån. Där ska du möta ett Ghost Ship. Låt den som har Morph använda morph på den så att den där, då får du Guide Book. Skriver resten efter din nästa post. razz .. *Försöker fatta* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:07 am
Dogcamp Valkyria86 Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli vad står n00b för egentligen xp n00b.. Sorry kunde inte heller låta bli.. jag vet de är för INVECKLAT
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Ja? Är väl inte farligt och veta? :O Tänk om informationen äter upp dig. ninja Jag tar risken blaugh Heh, ok. Men det är en viktig sak jag måste fråga först. Har du Morph Materia? Ja då Bra. Equp:a den på någon, och gå till den där tunneln innan man kommer in i Underwater Reactor. Den där undervattnet som man kan se fiskarna ifrån. Där ska du möta ett Ghost Ship. Låt den som har Morph använda morph på den så att den där, då får du Guide Book. Skriver resten efter din nästa post. razz .. *Försöker fatta* gonk Läs igenom ordentligt då. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar Valkyria86 Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli vad står n00b för egentligen xp nybörjare, loser, pucko typ Betydde det loser och pucko eek Jag som bara trodde det betydde nybörjare crying Nä men det gör inget.. Jag e lite konstig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:08 am
Jalkazar Valkyria86 Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli vad står n00b för egentligen xp nybörjare, loser, pucko typ aaah..... *smart*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:09 am
Valkyria86 Dogcamp Valkyria86 Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? En rare ( eek ) som ser ut som en liten flygande rosa låda med presentsnören som flaxar över skrämen-.. Man får br saker i den! Wosch.. en sån har aldrig jag fått ninja Nej, det var min andra någon sin.. Har du fått trunks (kista) eller pinklink då? Näe.. Va e de(n00b är mitt andranamn xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy .. Ja? Är väl inte farligt och veta? :O Tänk om informationen äter upp dig. ninja Jag tar risken blaugh Heh, ok. Men det är en viktig sak jag måste fråga först. Har du Morph Materia? Ja då Bra. Equp:a den på någon, och gå till den där tunneln innan man kommer in i Underwater Reactor. Den där undervattnet som man kan se fiskarna ifrån. Där ska du möta ett Ghost Ship. Låt den som har Morph använda morph på den så att den där, då får du Guide Book. Skriver resten efter din nästa post. razz .. *Försöker fatta* gonk Läs igenom ordentligt då. -.- *Lipa* Läst flera ggr stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogcamp Jalkazar Valkyria86 Jalkazar Dogcamp Valkyria86 Petsy Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised Tycker det vart ganska gulligt.. Min andra pink box... Typ min 20 rare eller nått tror jag... Vad e en pinkbox?? n00b... sorry kunde inte låta bli vad står n00b för egentligen xp nybörjare, loser, pucko typ Betydde det loser och pucko eek Jag som bara trodde det betydde nybörjare crying Nä men det gör inget.. Jag e lite konstig.. jag skoja... min lillebrorsa är n00b... inte du
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|