|
|
|
|
Posted: Wed Nov 21, 2007 12:39 pm
Waar denk jij aan bij zo'n PM?:
"hey, your avatar is pretty, are you just as pretty?"
Ik zeg dus gewoon nee.... ben ik opeens arrogant?! Hallo?! Hij wilde zeker cyberen en ik ben TEGEN (against! really against!) cybering! No way, no way! En dan ben ik dus niet arrogant als ik gewoon de waarheid zeg.
Waarom trek ik alleen weirdo's aan?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 27, 2007 11:51 pm
Bah ben 'n beetje ziek aant worden geloof ik.. Keelpijn paar dagen, hoofdpijn, verkoude.. Maar kheb helemaal geen tijd om ziek te zijn!!
Ohw ga ook stoppen met paardrijden na december ^^ Dan wordt het waarschijnlijk capoeira
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 6:26 am
kittyocean Waar denk jij aan bij zo'n PM?: "hey, your avatar is pretty, are you just as pretty?" Ik zeg dus gewoon nee.... ben ik opeens arrogant?! Hallo?! Hij wilde zeker cyberen en ik ben TEGEN (against! really against!) cybering! No way, no way! En dan ben ik dus niet arrogant als ik gewoon de waarheid zeg. Waarom trek ik alleen weirdo's aan?! Ik weet het niet, zou het iets te maken hebben met de uitdrukking: "soort zoekt soort" lol (niet slecht bedoeld hoor)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 9:03 am
kittyocean Waar denk jij aan bij zo'n PM?: "hey, your avatar is pretty, are you just as pretty?" Ik zeg dus gewoon nee.... ben ik opeens arrogant?! Hallo?! Hij wilde zeker cyberen en ik ben TEGEN (against! really against!) cybering! No way, no way! En dan ben ik dus niet arrogant als ik gewoon de waarheid zeg. Waarom trek ik alleen weirdo's aan?! hij dacht waarschijnlijk : oh zij heeft veel spullen als ik vrienden met haar wordt dan geeft ze mij misschien iets... (niet dat hij neit echt vrienden met je wilde worden ofzo, voordat ik je mss beledig xp)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 28, 2007 1:50 pm
begging of non pg 13 stuff.... dat willen ze 9 van de 10 in zo'n geval van mij. Bah! Als ik niet mijn bani clips wil doneren ben ik opeens een arrogante idioot!
en ik ben wel een weirdo, maar een gezonde weirdo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 12:49 pm
AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden! AJK wordt verzonden!
(laatste serie/seizoen/blabla en dan heb ik compleet; alles! Alles van Alfred Jodocus Kwak!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 11:24 pm
Bwah waarom droom ik altijd zo.. tsja geweldadig vaak sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 9:58 am
OMM: Ik ben gedumpt.. enniet zo'n beetje ook.. net voor de tentamens.. it hurts.. it hurts like hell....
crying crying crying
waarom blijft mij dit soort dingen gebeuren?... god..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 01, 2007 2:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 9:53 am
poor little snacks... they never had a chance.... I guess that's the prize for making good snacks on a birthday...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:46 am
Omm: Koopjesjacht gehad vanwege de item update. Negen goedkope spullen gekocht.
Nog steeds koppijn. *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:49 am
Newien OMM: Ik ben gedumpt.. enniet zo'n beetje ook.. net voor de tentamens.. it hurts.. it hurts like hell.... crying crying crying waarom blijft mij dit soort dingen gebeuren?... god.. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 11:55 am
[ Fruit Cake ] Newien OMM: Ik ben gedumpt.. enniet zo'n beetje ook.. net voor de tentamens.. it hurts.. it hurts like hell.... crying crying crying waarom blijft mij dit soort dingen gebeuren?... god.. heart *voelt zich stom* Ik heb er helemaal overheen gelezen. Wat vervelend voor je.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 3:16 pm