|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 11:14 am
+Kort dag +Hittade Gocki på skolgården +Fröken blev trött på oss så vi fick sluta ca 20min tidigare ^.^ +Knäpptyst på arbetsmiljön. Det har aldrig hänt förut
+/-Pluggat 4timmar oavbrutet.. en paus på 45 minuter.. och sedan pluggat igen.. Känns rätt bra ^_^ Men det var jobbigt >.> +/-Oskar snodde min penna! gonk Och slarvade bort den. Ska däremot få en ny :3 +/-Luktar fortfarande rökelse i mitt rum o_o;
-Snö.. det var inget kul längre >_< -Blev rubbad en liten stund där, efter pluggandet O_o; Det kan nog Gandi hålla med om
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:36 pm
+ Glad, inte sur. XD Packat ^__^ Malta! Fint i mitt rum! Ljus! Eld! Hittade fina kläder i min garderob n__n Ska använda dom nu ;D Jag ska göra varmchoklad med skum på ^__^ Gottigt!
-/+ Jag har inte någon stil. >>
- Lite kallt.. Men jag ska ha kjol i morgon!
Edit: + DET LEVANDE SLOTTET!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 2:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 2:30 pm
+ Hemmagjord saft + Klippt mig + Hemmagjord isglass xD
+/- Camwhorat mig
- kan inte ruffsa h�ret r�tt xD - Kan inte riktigt komma �ver n�gon, trodde jag kunde det d� men... f�r jobba p� det >_>;; >_<;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 3:28 pm
+ jag ska lära mig biologi. + blir telefonstalkad x3 + COCO KITTY HELL YEAH. heart heart 4laugh + sy kläder + vita gangsterhatten. + dam di dam di dittido!
- micke ringer inte. - TJOCKIS. - alla bara sover. *pout* - högskoleprovet gonk - damp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 11:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 5:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 6:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 7:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 9:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 10:18 am
+ [plus] Måla på studeipasset, jag tror jag blev nöjd. Hyfsat iaf. Rätt ok teaterlektion... inte för att vi kom fram till ngt... <.< Blä då xP Helt underbar psykologilektion ^_^<3 Stan en liten sväng med Frida =P Köpte en rosarandig tröja på barnavdelningen på kappahl xD~ Längta till lördag (teater, Macbeth - alla dör på slutet) ^_^<3<3<3 Typ... mojs? xD Annat skoj. Helt ok dag.
- [minus] Blir så deppig av Skalmans lektioner <_< Djävla press man får på sig. Dumdum. Huvudvärk+trötthet. Massa läxor nu ju Oo..! <.< Blä. Orka >.> Vill leka med... folk ;D Still don't know >_< Typ, mojs xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|