|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 4:02 am
*stapt net uit bed* gaap razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 8:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 10:17 am
Goedeavond mensen razz Willen jullie op me stemen alstublieft dat zou ik heel erg fijn vinden ^^ Vote Please ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 07, 2006 11:06 am
pffffffff voelde me de hele dag misselijk @ mac sad sad sad sad ( sad sad sad ben blij dat ik weer terug ben.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 3:34 am
-heeft net de nieuwe store items gezien-
rofl rofl rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 3:37 am
-en is nu van plan om ze allemaal te kopen-
sweatdrop blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 7:29 am
Eastvane pffffffff voelde me de hele dag misselijk @ mac sad sad sad sad ( sad sad sad ben blij dat ik weer terug ben. ehhh bah en dan moet je heel de dag in een friet lucht staan .. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 8:48 am
Zakou Nenharma -en is nu van plan om ze allemaal te kopen-
sweatdrop blaugh •♥• Benne beetje.. sweatdrop maar het is zo lang geleden sinds de laatste update Die topjes zijn helemaal leuk met die open schouders dat zocht ik al op Gaia ^_^ enne dat paars witte topje en de silveren schoentjes de hoedjes gaan ook wel mar weet nog niet zo.. en de zwarte oorbelletjes nog. Zijn er eigenlijk nog verschillen voor meisjes en jongens? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 8:49 am
•♥• hmm? edit: vreemt de inventory display doet het niet meer.. Ik had dus het paarse topje het gouden en de oorbelletejs die ik nu aan heb en de paarse glimmende schoentjes en oorbelletjes. >_< •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 10:31 am
Darlaa •♥• Benne beetje.. sweatdrop maar het is zo lang geleden sinds de laatste update Die topjes zijn helemaal leuk met die open schouders dat zocht ik al op Gaia ^_^ enne dat paars witte topje en de silveren schoentjes de hoedjes gaan ook wel mar weet nog niet zo.. en de zwarte oorbelletjes nog. Zijn er eigenlijk nog verschillen voor meisjes en jongens? •♥• Ik weet niet, had jij niet nog een mannelijke mule?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:06 pm
Zakou Nenharma Darlaa •♥• Benne beetje.. sweatdrop maar het is zo lang geleden sinds de laatste update Die topjes zijn helemaal leuk met die open schouders dat zocht ik al op Gaia ^_^ enne dat paars witte topje en de silveren schoentjes de hoedjes gaan ook wel mar weet nog niet zo.. en de zwarte oorbelletjes nog. Zijn er eigenlijk nog verschillen voor meisjes en jongens? •♥• Ik weet niet, had jij niet nog een mannelijke mule? •♥• hm? ohjah sweatdrop ....te lui om in te loggen denk ik. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:17 pm
lol XD, ben benieuwd hoe die dan heet razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 1:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 2:01 pm
he die heb ik wel eens gezien ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 08, 2006 2:12 pm
•♥• Ik gebruik hem wel is om te bumpen ik had hem geloof ik gebruikt om de topic voor het pillowfeest hoog te houden. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|