|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:44 am
nja man överlever sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:44 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth eek Du lever fortfarande! Inte länge till, får snart spö av Emerald Weapon.. sweatdrop xd Varför ska du möta den om du nu bara får spö? För att det är kul och följa efter den :O Men jag fattar inte varför det dyker upp en såndär klocka när man möter den?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:45 am
jiminijon nja man överlever sweatdrop Är väl tur det.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth eek Du lever fortfarande! Inte länge till, får snart spö av Emerald Weapon.. sweatdrop xd Varför ska du möta den om du nu bara får spö? För att det är kul och följa efter den :O Men jag fattar inte varför det dyker upp en såndär klocka när man möter den? Det är väl antagligen för att det går på tid att slåss mot den. :S Tror jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wihi! Var just och hyrda Julius cesar.. Hoppas den e bra biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:47 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth eek Du lever fortfarande! Inte länge till, får snart spö av Emerald Weapon.. sweatdrop xd Varför ska du möta den om du nu bara får spö? För att det är kul och följa efter den :O Men jag fattar inte varför det dyker upp en såndär klocka när man möter den? Det är väl antagligen för att det går på tid att slåss mot den. :S Tror jag. Jo det fattar jag men.. Det är ju inte så när man möter dom andra Weapon's.. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy jiminijon nja man överlever sweatdrop Är väl tur det.. sweatdrop jo..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth eek Du lever fortfarande! Inte länge till, får snart spö av Emerald Weapon.. sweatdrop xd Varför ska du möta den om du nu bara får spö? För att det är kul och följa efter den :O Men jag fattar inte varför det dyker upp en såndär klocka när man möter den? Det är väl antagligen för att det går på tid att slåss mot den. :S Tror jag. Jo det fattar jag men.. Det är ju inte så när man möter dom andra Weapon's.. :/ Och ni snackar om? confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:48 am
Dogcamp Wihi! Var just och hyrda Julius cesar.. Hoppas den e bra biggrin Intresse klubben antecknar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:48 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth eek Du lever fortfarande! Inte länge till, får snart spö av Emerald Weapon.. sweatdrop xd Varför ska du möta den om du nu bara får spö? För att det är kul och följa efter den :O Men jag fattar inte varför det dyker upp en såndär klocka när man möter den? Det är väl antagligen för att det går på tid att slåss mot den. :S Tror jag. Jo det fattar jag men.. Det är ju inte så när man möter dom andra Weapon's.. :/ Justja! Nu kommer jag ihåg varför det går på tid. Man måste ha Underwater Materia för att klockan inte ska komma fram. Utan den kan man itne slåss särskilt länge under vattnet. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:49 am
Valkyria86 Ikk!! Pink box!! Titta vad jag fick smile *peka på huvud* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 10:50 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth eek Du lever fortfarande! Inte länge till, får snart spö av Emerald Weapon.. sweatdrop xd Varför ska du möta den om du nu bara får spö? För att det är kul och följa efter den :O Men jag fattar inte varför det dyker upp en såndär klocka när man möter den? Det är väl antagligen för att det går på tid att slåss mot den. :S Tror jag. Jo det fattar jag men.. Det är ju inte så när man möter dom andra Weapon's.. :/ Justja! Nu kommer jag ihåg varför det går på tid. Man måste ha Underwater Materia för att klockan inte ska komma fram. Utan den kan man itne slåss särskilt länge under vattnet. razz surprised Var får man den då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogcamp Wihi! Var just och hyrda Julius cesar.. Hoppas den e bra biggrin Hoppas att den är något så när historiskt korekt... Annars blir det dumt.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Dogcamp Wihi! Var just och hyrda Julius cesar.. Hoppas den e bra biggrin Intresse klubben antecknarBra.. Kolla Wihiet en extra gång.. Det är många som brukar stava fel på det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|