|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 3:06 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 3:10 am
Niddler's avatar skrämmer mig ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 3:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 3:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 3:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 3:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 4:30 am
Niddler Krimz0r Niddler Krimz0r Niddler's avatar skrämmer mig ._. Mwehhehe! Min avatar 䲠l䳫igare 䮠din avatars gitarr xp den har l䳫iga ?.. och 䲠lite rosa... <.< du har inte sett min avatars gitarr! xD!Den har oskyldiga ?.... Och 䲠lite rosa.. xd V䲳ta flickig o.O Vad 䲠det din avatar h嬬er i d忠IJ det inte en gitarr? <.<;;lite väl flick-ig <. jag menade en annan gitarr! xD!1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 4:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 4:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:08 am
Krimz0r Niddler Krimz0r Niddler Krimz0r Niddler Krimz0r Niddler's avatar skrämmer mig ._. Mwehhehe! Min avatar � l䳫igare � din avatars gitarr xp den har l䳫iga ?.. och � lite rosa... <.< du har inte sett min avatars gitarr! xD!Den har oskyldiga ?.... Och � lite rosa.. xd V䲳ta flickig o.O Vad � det din avatar h嬬er i d� IJ det inte en gitarr? <.<;;lite väl flick-ig <. jag menade en annan gitarr! xD!1 Teh flick-ness xd btw, din �r ganska pojk-ig... <.< <_____________<'''min avatar �r en pojke smile omg! surprised xd Jag t�nkte inte p� det.. Men den är fortfarande pojk-ig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 5:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:41 am
Niddler quote]Det 䲠v䬠inte s堫lart.. Min 䲠pojke, men den 䲠inte pojkig f?et razz okej då.. men jag är lite pojkig jag med så <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 29, 2005 6:45 am
Krimz0r Niddler quote]Det 䲠v䬠inte s堫lart.. Min 䲠pojke, men den 䲠inte pojkig f?et razz okej då.. men jag är lite pojkig jag med så <.< Jag är nog inte lika flickig som du är pojkig, för min avatar är bara flick ig medan din är pojk e
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|