|
|
|
|
Posted: Wed Nov 07, 2007 2:52 am
OMM: niet veel, alleen waarom gaan ze prutsen aan de draadloze verbinding als iedereen bijna perfecte verbinding heeft? Nu heb ik weer geen ontvangst op mijn kamer en kan ik weer de laptop van een huisgenoot stelen om in de woonkamer te gaan zitten.... -zucht- mannen en electrotechniek....
Ow en is het al bekend dat er vanavond een feetsje is? Klik op Pinkie in mijn siggie voor meer info blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 7:21 am
Zakou Nenharma OMM: niet veel, alleen waarom gaan ze prutsen aan de draadloze verbinding als iedereen bijna perfecte verbinding heeft? Nu heb ik weer geen ontvangst op mijn kamer en kan ik weer de laptop van een huisgenoot stelen om in de woonkamer te gaan zitten.... -zucht- mannen en electrotechniek....
Ow en is het al bekend dat er vanavond een feetsje is? Klik op Pinkie in mijn siggie voor meer info blaugh Mannen en de afstandsbediening, mannen en auto's, mannen en techniek... confused Ik volg het niet. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 10:19 am
morgen naar utrecht!!!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 10:42 am
mystifyingbliss Zakou Nenharma OMM: niet veel, alleen waarom gaan ze prutsen aan de draadloze verbinding als iedereen bijna perfecte verbinding heeft? Nu heb ik weer geen ontvangst op mijn kamer en kan ik weer de laptop van een huisgenoot stelen om in de woonkamer te gaan zitten.... -zucht- mannen en electrotechniek....
Ow en is het al bekend dat er vanavond een feetsje is? Klik op Pinkie in mijn siggie voor meer info blaugh Mannen en de afstandsbediening, mannen en auto's, mannen en techniek... confused Ik volg het niet. xd Ik ben al helemaal de draad kwijt na mannen wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 10:44 am
flying-strawberry morgen naar utrecht!!!! 3nodding Opendag UU zeker?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 10:56 am
OMM: spierpijn in mijn rug! Ik wist helemaal niet dat dat kon confused xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 08, 2007 12:43 pm
Spreekbeurt Frans over Anne Frank PLEASE SOMEONE SHOOT ME !!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 9:01 am
Poe net terug van 3 dagen kamp.. was wel ok, i guess.. Ging wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 9:24 am
OMM: weet eindelijk zeker wat ik wil gaan studeren 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 12:52 pm
candy_loves_candy OMM: weet eindelijk zeker wat ik wil gaan studeren 3nodding en wat wordt het?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 09, 2007 10:58 pm
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy OMM: weet eindelijk zeker wat ik wil gaan studeren 3nodding en wat wordt het?Wou net hetzelfde vragen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 10, 2007 9:07 am
The Forbidden Angel [ Fruit Cake ] candy_loves_candy OMM: weet eindelijk zeker wat ik wil gaan studeren 3nodding en wat wordt het?Wou net hetzelfde vragen Het wordt pedagogiek. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 12, 2007 11:05 am
OMM: komt er ooit nog een mod in het hoofdkwartier?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 8:08 am
candy_loves_candy The Forbidden Angel [ Fruit Cake ] candy_loves_candy OMM: weet eindelijk zeker wat ik wil gaan studeren 3nodding en wat wordt het?Wou net hetzelfde vragen Het wordt pedagogiek. 3nodding Stoer!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 13, 2007 8:47 am
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy The Forbidden Angel [ Fruit Cake ] candy_loves_candy OMM: weet eindelijk zeker wat ik wil gaan studeren 3nodding en wat wordt het?Wou net hetzelfde vragen Het wordt pedagogiek. 3nodding Stoer!Vind ik ook 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|