|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 3:59 pm
Valgarv Snow Cherry x3 YEAH! GO MR GREEN FFS! Nej. Den är efvul. Men wtf... nu vet jag inte om jag ska gå tillbaka till mitt gamla account eller fortsätta använda det här. Konstigt,jag som trodde det..O_o Var åskan kom nämligen från norr..<.< Vilket account?:00 Läskigt. ._o;; Den började väl nedanför Gävle då. Typiskt. smile Hmm.. Cyberfairy. razz -glomps Asu-chan- mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:00 pm
Mjo..Kanske det.Skulle ta dig ungefär tre timmar också..Det har hållt på ett jävla bra tag också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:01 pm
eek Snow Cherry -glomps Asu-chan- mrgreen @w@;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:02 pm
x3 The guy with the sexy signature.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snow Cherry Valgarv Snow Cherry x3 YEAH! GO MR GREEN FFS! Nej. Den är efvul. Men wtf... nu vet jag inte om jag ska gå tillbaka till mitt gamla account eller fortsätta använda det här. Konstigt,jag som trodde det..O_o Var åskan kom nämligen från norr..<.< Vilket account?:00 Läskigt. ._o;; Den började väl nedanför Gävle då. Typiskt. smile Hmm.. Cyberfairy. razz -glomps Asu-chan- mrgreen Mindre schysst :0 Damn you,God! Ah..Ja..Jag tycker fortfarande att du ska heta Chibi Strawberry..O_o But that's just me talking.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:04 pm
Valgarv Mindre schysst :0 Damn you,God! Ah..Ja..Jag tycker fortfarande att du ska heta Chibi Strawberry..O_o But that's just me talking. Ey. Careful with what you say. Mm.. Yes. Det är ju mitt orginalnamn. x3 Men det var ju så att jag bytte till Cyberfairy. Så blev det accountet hackat. Så därför använder jag detta. Därför funderar jag om jag ska gå tillbaka till mitt gamla account och byta namn till Chibi Strawberry igen. xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:08 pm
Snow Cherry Valgarv Mindre schysst :0 Damn you,God! Ah..Ja..Jag tycker fortfarande att du ska heta Chibi Strawberry..O_o But that's just me talking. Ey. Careful with what you say. Mm.. Yes. Det är ju mitt orginalnamn. x3 Men det var ju så att jag bytte till Cyberfairy. Så blev det accountet hackat. Så därför använder jag detta. Därför funderar jag om jag ska gå tillbaka till mitt gamla account och byta namn till Chibi Strawberry igen. xP Jag har ingen Gud :0 Så "han" kan ta sig nånstans.Helst i brasan,så han bränner sig. JA!SÅ SKA DU GÖRA!^________________^ *Kramas med* heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:10 pm
Valgarv Snow Cherry Valgarv Mindre schysst :0 Damn you,God! Ah..Ja..Jag tycker fortfarande att du ska heta Chibi Strawberry..O_o But that's just me talking. Ey. Careful with what you say. Mm.. Yes. Det är ju mitt orginalnamn. x3 Men det var ju så att jag bytte till Cyberfairy. Så blev det accountet hackat. Så därför använder jag detta. Därför funderar jag om jag ska gå tillbaka till mitt gamla account och byta namn till Chibi Strawberry igen. xP Jag har ingen Gud :0 Så "han" kan ta sig nånstans.Helst i brasan,så han bränner sig. JA!SÅ SKA DU GÖRA!^________________^ *Kramas med* heart Det gör ont att bränna sig. O: mrgreen Då gör jag väl så. Måste skrapa ihop 30k först så att jag kan byta namn. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:11 pm
Vi ser ut som motsatser. O:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:12 pm
Snow Cherry Valgarv Snow Cherry Valgarv Mindre schysst :0 Damn you,God! Ah..Ja..Jag tycker fortfarande att du ska heta Chibi Strawberry..O_o But that's just me talking. Ey. Careful with what you say. Mm.. Yes. Det är ju mitt orginalnamn. x3 Men det var ju så att jag bytte till Cyberfairy. Så blev det accountet hackat. Så därför använder jag detta. Därför funderar jag om jag ska gå tillbaka till mitt gamla account och byta namn till Chibi Strawberry igen. xP Jag har ingen Gud :0 Så "han" kan ta sig nånstans.Helst i brasan,så han bränner sig. JA!SÅ SKA DU GÖRA!^________________^ *Kramas med* heart Det gör ont att bränna sig. O: mrgreen Då gör jag väl så. Måste skrapa ihop 30k först så att jag kan byta namn. xD Jo,jag vet :0 *Har ärr* Hell yeah!The return of Straw-sama is near. ninja Oh,great xD *Iron Maiden - Lightning Strikes Twice spelas upp random i min lista*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 4:14 pm
Valgarv Snow Cherry Valgarv Snow Cherry Valgarv Mindre schysst :0 Damn you,God! Ah..Ja..Jag tycker fortfarande att du ska heta Chibi Strawberry..O_o But that's just me talking. Ey. Careful with what you say. Mm.. Yes. Det är ju mitt orginalnamn. x3 Men det var ju så att jag bytte till Cyberfairy. Så blev det accountet hackat. Så därför använder jag detta. Därför funderar jag om jag ska gå tillbaka till mitt gamla account och byta namn till Chibi Strawberry igen. xP Jag har ingen Gud :0 Så "han" kan ta sig nånstans.Helst i brasan,så han bränner sig. JA!SÅ SKA DU GÖRA!^________________^ *Kramas med* heart Det gör ont att bränna sig. O: mrgreen Då gör jag väl så. Måste skrapa ihop 30k först så att jag kan byta namn. xD Jo,jag vet :0 *Har ärr* Hell yeah!The return of Straw-sama is near. ninja Oh,great xD *Iron Maiden - Lightning Strikes Twice spelas upp random i min lista* ROFL! xD Haaai-su~ O___O Nyaha. Det passar. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|