|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:45 pm
I changed my name << no more Nova_Camui for me xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:48 pm
omg omg omg omg omg omg omg omg s**t s**t s**t s**t
måste packa, ska tbx till gbg imorrn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:48 pm
yennifer I changed my name << no more Nova_Camui for me xD HELVETE KVINNA! *Förbannad* Varför följer du trenden med att byta namn!? Det förstör! *Tycka*... ... ...Buuuut then again,jag har ju inte med det att göra,so why do I give a rat's a**?:0 *Dricka sin mjölk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:49 pm
Valgarv yennifer I changed my name << no more Nova_Camui for me xD HELVETE KVINNA! *F�rbannad* Varf�r f�ljer du trenden med att byta namn!? Det f�rst�r! *Tycka*... ... ...Buuuut then again,jag har ju inte med det att g�ra,so why do I give a rat's a**?:0 *Dricka sin mj�lk* jag har velat byta i typ ett år >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:51 pm
yennifer Valgarv yennifer I changed my name << no more Nova_Camui for me xD HELVETE KVINNA! *F�rbannad* Varf�r f�ljer du trenden med att byta namn!? Det f�rst�r! *Tycka*... ... ...Buuuut then again,jag har ju inte med det att g�ra,so why do I give a rat's a**?:0 *Dricka sin mj�lk* jag har velat byta i typ ett år >_< Tss,Sellout :0
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:53 pm
det är ju renfakta att man aldrig ska byta nick på internet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:56 pm
Zero-Egon det är ju renfakta att man aldrig ska byta nick på internet I second that. *Haft sitt Valgarv nick i snart 4 år eller så* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 1:57 pm
Valgarv Zero-Egon det är ju renfakta att man aldrig ska byta nick på internet I second that. *Haft sitt Valgarv nick i snart 4 år eller så* domokun exakt, och jag har hafft mitt ett tag, orkar inte hålla koll på tiden. får en att känna sig som en gammal gubbe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:06 pm
*känna sig utfryst av alla och går*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:08 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 2:10 pm
*Pekar på Molly* Såg dig i Aftonbladet!... ...*Kollar siggen* crying Omg,när ska du sluta bli så söt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 26, 2005 6:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 12:38 am
yennifer I changed my name << no more Nova_Camui for me xD Lättare att hålla reda på dig då... ...men heter inte den engelska verisionen av "Sommar'n som aldrig säger nej" Nova? Det bidraget som slog ABBA 197... något.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 27, 2005 12:41 am
Blixtra *känna sig utfryst av alla och gÃ¥r* Så fort jag går så blir Blixtra utfryst! Skäms på er!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|