|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 2:44 pm
kittyocean GreatTidus kittyocean ik was helaas serieus XP OMM: ik mag niet zeuren. een gegeven paard in de bek kijken is echt niet netjes... maar dat is nou al de 5e computer die ik win, met hoogstwaarschijnlijk een 3 GB schijfje... ons huis raakt vol met PC kasten ¬¬ 3 GB aan geheugen of aan werkgeheugen? ik ga van geheugen uit XD Das nie veel razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 7:19 am
GreatTidus kittyocean GreatTidus kittyocean ik was helaas serieus XP OMM: ik mag niet zeuren. een gegeven paard in de bek kijken is echt niet netjes... maar dat is nou al de 5e computer die ik win, met hoogstwaarschijnlijk een 3 GB schijfje... ons huis raakt vol met PC kasten ¬¬ 3 GB aan geheugen of aan werkgeheugen? ik ga van geheugen uit XD Das nie veel razz als het werk geheugen is weer wel .... 3gb geheugen pc met die hardeschijven maken ze niet eens meer man
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 11:56 am
QYDrop GreatTidus kittyocean GreatTidus kittyocean ik was helaas serieus XP OMM: ik mag niet zeuren. een gegeven paard in de bek kijken is echt niet netjes... maar dat is nou al de 5e computer die ik win, met hoogstwaarschijnlijk een 3 GB schijfje... ons huis raakt vol met PC kasten ¬¬ 3 GB aan geheugen of aan werkgeheugen? ik ga van geheugen uit XD Das nie veel razz als het werk geheugen is weer wel .... 3gb geheugen pc met die hardeschijven maken ze niet eens meer man Als werkgeheugen is het heel erg veel xd Volgens mij heeft de pc die ik nu op mn kamer heb zo'n 6 GB razz . Maarja, hij werkt goed, als je een beetje geduld hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 29, 2007 12:19 pm
GreatTidus QYDrop GreatTidus kittyocean GreatTidus kittyocean ik was helaas serieus XP OMM: ik mag niet zeuren. een gegeven paard in de bek kijken is echt niet netjes... maar dat is nou al de 5e computer die ik win, met hoogstwaarschijnlijk een 3 GB schijfje... ons huis raakt vol met PC kasten ¬¬ 3 GB aan geheugen of aan werkgeheugen? ik ga van geheugen uit XD Das nie veel razz als het werk geheugen is weer wel .... 3gb geheugen pc met die hardeschijven maken ze niet eens meer man Als werkgeheugen is het heel erg veel xd Volgens mij heeft de pc die ik nu op mn kamer heb zo'n 6 GB razz . Maarja, hij werkt goed, als je een beetje geduld hebt. k... dan heb ik dus weer het totaal tegen overgestelde van jou pc sweatdrop 1 terabite oplag ( 1024 GB ) 2 Gig werkgehuegen, 2x 19 inch beeldschermen. ma goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 1:47 pm
OMM: volgende week examens @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 30, 2007 3:47 pm
Moet op me stage a.s. donderdag iets doen met 'samenwerken'. Heb al 1 idee; Samen een tekening maken... Maar voordrest weet ik niet.. het moet in ongeveer een uurtje te doen zijn met vier groep 7 leerlingen.... suggesties?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 8:56 am
OMM: ik haat Rapidshare en download-grenzen. scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 2:20 pm
de toetsweek die aankomt ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 31, 2007 3:14 pm
kitty_one de toetsweek die aankomt ninja jij ook al 'n rotweek voor de boeg? Ik heb vandaag gewoon 5uur lang Wiskunde zitten maken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 01, 2007 4:25 pm
Nounou.....hele dag geen post? dat lijkt me geen goed teken! (net nu ik niet kan helpen crying )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 10:45 am
OMM: Ik heb nu alweer 7 keer die trick-or-treat items...... Owww ja, ik heb ook nog voor de 2e keer een 10 voor wiskunde dit jaar razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 05, 2007 11:32 pm
kassiopeia OMM: Ik heb nu alweer 7 keer die trick-or-treat items...... Owww ja, ik heb ook nog voor de 2e keer een 10 voor wiskunde dit jaar razz . wauw dat doe je goed, leer mij dat eens!(of gaat eht over brugklas stof, want toen flikte ik het ook bij de laatste 2 hoofdstukken hoogste cijver te halen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 9:33 am
» Mijn lieve help, volgens mij heb ik werkelijk teveel gegeten. Twee zakken chips, chocolade, gebakken aardappeltjes en dat allemaal in één middag. Wat mankeerde me toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 10:35 am
.~Horsie~Anne~. kassiopeia OMM: Ik heb nu alweer 7 keer die trick-or-treat items...... Owww ja, ik heb ook nog voor de 2e keer een 10 voor wiskunde dit jaar razz . wauw dat doe je goed, leer mij dat eens!(of gaat eht over brugklas stof, want toen flikte ik het ook bij de laatste 2 hoofdstukken hoogste cijver te halen) Het was inderdaat voor mijn gevoel brugklas stof, proefwerk dat ging over; negatieve getallen, kwadraten en wortels & als je paragraaf plus deed (wat ik gelukkig doe) mocht je ook met negative getallen keer & gedeeld door doen. Het tweede proefwerk ging over grafieken, tabellen & assenstelsels. Kortom: SAAI!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 2:08 pm
Uhm.. Afgezien van school?
Momenteel -> ik ben helemaal happy met m'n nieuwe kleren, verder ben ik helemaal happy dat ik een cool spel mag beta-testen (waarna ik het gratis krijg mrgreen ) en ik hoop dat m'n overname bij Travian over een uurtje gaat lukken. razz
Hoezo 'ik heb geen leven?!?'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|