|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:10 am
Weehhhee!! Min farsa ska vara på TV.. Ska gå strax..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogcamp Vart kan man köpa det där "mumma" spelet.. Det låter rätt intressant.. rolleyes xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*dansar omkring* Wehehhhehehehe. PX
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nidder Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop spännande eek Berätta mer.. Jag vill veta alla detaljer.. Ja, det är en mycket intressant historia. Först gjort jag inget. Sedan slutade jag med det och gjort ingenting alls en stund. Sen kom jag på att "Aha, jag kan ju göra ingenting!" Så gjorde jag det. Och nu är jag här. De va som fan surprised Trodde aldrig att det kunde hända så mycket på en dag.. Nej de har varit fullt upp här alltså. Har inte ens hunnit göra något än. surprised ni har samma humor som mig... blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:12 am
Jalkazar Nidder Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop spännande eek Berätta mer.. Jag vill veta alla detaljer.. Ja, det är en mycket intressant historia. Först gjort jag inget. Sedan slutade jag med det och gjort ingenting alls en stund. Sen kom jag på att "Aha, jag kan ju göra ingenting!" Så gjorde jag det. Och nu är jag här. De va som fan surprised Trodde aldrig att det kunde hända så mycket på en dag.. Nej de har varit fullt upp här alltså. Har inte ens hunnit göra något än. surprised ni har samma humor som mig... blaugh Kul att jag har hittat några som jag kan skratta med.. Men nu ska jag kolla på TV.. Hej då!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:13 am
Silence_P Jalkazar kollar på Geist, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Donkey Konga, Resident Evil 4, Viewtuful Joe 2, The Legend Of Zelda, Advance Wars: Under Fire, Killer 7, Pikmin 2, Mario Tennis och annan mumma för Gamecube ägare Hinner du se allt de där??? de där är inte ens allt... Nintendo DS ny design, Super Mario 64 x 4, Metroid: Hunters, Wario Ware: The Mega Party Game, Wario Ware DS, Animal Crossing, Animal Crossing DS, Prince Of Percia 2, Dead Rush vill du ha mer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:14 am
Jalkazar de där är inte ens allt... Nintendo DS ny design, Super Mario 64 x 4, Metroid: Hunters, Wario Ware: The Mega Party Game, Wario Ware DS, Animal Crossing, Animal Crossing DS, Prince Of Percia 2, Dead Rush vill du ha mer eek Ehhh! Jag klarar mig nog! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:15 am
Dogcamp Jalkazar Nidder Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop spännande eek Berätta mer.. Jag vill veta alla detaljer.. Ja, det är en mycket intressant historia. Först gjort jag inget. Sedan slutade jag med det och gjort ingenting alls en stund. Sen kom jag på att "Aha, jag kan ju göra ingenting!" Så gjorde jag det. Och nu är jag här. De va som fan surprised Trodde aldrig att det kunde hända så mycket på en dag.. Nej de har varit fullt upp här alltså. Har inte ens hunnit göra något än. surprised ni har samma humor som mig... blaugh Kul att jag har hittat några som jag kan skratta med.. Men nu ska jag kolla på TV.. Hej då! okej see ya..... mumma är inget spel *även om ni va ironiska*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:18 am
Silence_P Jalkazar de där är inte ens allt... Nintendo DS ny design, Super Mario 64 x 4, Metroid: Hunters, Wario Ware: The Mega Party Game, Wario Ware DS, Animal Crossing, Animal Crossing DS, Prince Of Percia 2, Dead Rush vill du ha mer eek Ehhh! Jag klarar mig nog! sweatdrop men pictochat, Mario kart DS, Mario Party 6, Donkey Konga 2, Donkey Kong: Jungle Beat, Boktai 2, Pokemon Leafgreen/ Firered, Mario Vs. DK kanske känner sig utanför då ju... för att inte tala om.... Nintendo N5, Nintendogs, New Super Mario Bros... vill du ha mer xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:19 am
Jalkazar Silence_P Jalkazar de där är inte ens allt... Nintendo DS ny design, Super Mario 64 x 4, Metroid: Hunters, Wario Ware: The Mega Party Game, Wario Ware DS, Animal Crossing, Animal Crossing DS, Prince Of Percia 2, Dead Rush vill du ha mer eek Ehhh! Jag klarar mig nog! sweatdrop men pictochat, Mario kart DS, Mario Party 6, Donkey Konga 2, Donkey Kong: Jungle Beat, Boktai 2, Pokemon Leafgreen/ Firered, Mario Vs. DK kanske känner sig utanför då ju... för att inte tala om.... Nintendo N5, Nintendogs, New Super Mario Bros... vill du ha mer xd eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:20 am
Silence_P Jalkazar eek Ehhh! Jag klarar mig nog! sweatdrop men pictochat, Mario kart DS, Mario Party 6, Donkey Konga 2, Donkey Kong: Jungle Beat, Boktai 2, Pokemon Leafgreen/ Firered, Mario Vs. DK kanske känner sig utanför då ju... för att inte tala om.... Nintendo N5, Nintendogs, New Super Mario Bros... vill du ha mer xd eek xd de blir kul att ha en gamecube i jul
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:22 am
Jalkazar Silence_P Jalkazar eek Ehhh! Jag klarar mig nog! sweatdrop men pictochat, Mario kart DS, Mario Party 6, Donkey Konga 2, Donkey Kong: Jungle Beat, Boktai 2, Pokemon Leafgreen/ Firered, Mario Vs. DK kanske känner sig utanför då ju... för att inte tala om.... Nintendo N5, Nintendogs, New Super Mario Bros... vill du ha mer xd eek xd de blir kul att ha en gamecube i jul MMM... Själv klarar jag mig med bara dator! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:23 am
Nejj! Nu ska man dra o shoppa lite kanske... Undra vad man ska köpa! Welcome Silence_P , your Gaia Gold: 15465 whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|