|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 4:14 am
ButtonFly OMM: Vandaag studiebeurs in Utrecht bezocht. Ik weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik het aan de Willem de Kooning Academie wil proberen. Maar weet nog niet zeker welke studie: Illustratie of mode? op vrijdag? biggrin mijn school is er met de laatste 2jaren ook heen gegaan ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 1:13 pm
[ Fruit Cake ] ButtonFly OMM: Vandaag studiebeurs in Utrecht bezocht. Ik weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik het aan de Willem de Kooning Academie wil proberen. Maar weet nog niet zeker welke studie: Illustratie of mode? op vrijdag? biggrin mijn school is er met de laatste 2jaren ook heen gegaan ^^Nee, donderdag. Wij waren er vorig jaar ook heen, maar toen zijn we snel naar buiten gegaan en op het station rondgehangen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 12:47 pm
WTF??! Ik zou volgens de klantenservice GEEN betaalpakket hebben... is er dus 30 euro van mijn rekening afgeschreven!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 4:00 am
Poepoe moet veelste veel leren.. volgende week toetsweek dan die week lekker vrij en ff helemaal niks!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 19, 2007 8:22 am
» OMM: Volgende week ook toetsweek en ik begin nu door te draaien. In principe is de stof alleen herhaling, maar het is nog steeds een zootje in mijn hersenen. Concentreren is haast onmogelijk en het feit dat ik al anderhalf jaar geen toets meer gemaakt heb (althans niet zonder het gevoel dat het me helemaal niks meer kon schelen) geeft ook niet veel moed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 1:43 am
Mijn school heeft wel iets heel slims bedacht: Leren & Motivatie BZ uur... Hopelijk kunnen ze me wat leren, want ik ga er wel heen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 6:48 am
moet...vandaag... hele manga page... af *hijg,puf* anders ga ik te ver achterlopen met mijn planning XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 7:51 am
Niet te zuinig! 7 Voor geschiedenis, 8.5 voor engels en een 9 voor nederlands! Ik ben te goed talk2hand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 10:43 am
iedereen wil mijn aaandacht XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 10:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 11:09 am
ik was helaas serieus XP
OMM: ik mag niet zeuren. een gegeven paard in de bek kijken is echt niet netjes... maar dat is nou al de 5e computer die ik win, met hoogstwaarschijnlijk een 3 GB schijfje... ons huis raakt vol met PC kasten ¬¬
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 5:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 7:24 am
kittyocean ik was helaas serieus XP OMM: ik mag niet zeuren. een gegeven paard in de bek kijken is echt niet netjes... maar dat is nou al de 5e computer die ik win, met hoogstwaarschijnlijk een 3 GB schijfje... ons huis raakt vol met PC kasten ¬¬ 3 GB aan geheugen of aan werkgeheugen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 5:01 am
Waaah! crying Weer blut! Te veel gold uitgegeven aan MC's
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 5:02 am
GreatTidus kittyocean ik was helaas serieus XP OMM: ik mag niet zeuren. een gegeven paard in de bek kijken is echt niet netjes... maar dat is nou al de 5e computer die ik win, met hoogstwaarschijnlijk een 3 GB schijfje... ons huis raakt vol met PC kasten ¬¬ 3 GB aan geheugen of aan werkgeheugen? ik ga van geheugen uit XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|