|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 4:07 am
Nog meer mensen overvallen door een wolkbreuk vandaag? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 4:12 am
Zakou Nenharma Nog meer mensen overvallen door een wolkbreuk vandaag? xD ik niet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 4:16 am
bahbah, heb ik weer eens als enige al het (on)geluk. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 4:20 am
Zakou Nenharma bahbah, heb ik weer eens als enige al het (on)geluk. whee maarja ik zit ook de hele tijd binnen he
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 5:18 am
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa s**t s**t s**t s**t SHIIIIITTTTT ik had gisteren instalatie pakket van tiscallie voor internet gekregen..... en ik ging toennet wedden met mezelf voor 3 miljoen beide huizen ( oma en ouders) de auto en me ziel dat t me niet ging lukken om in 1 x internet aan te sluiten X_X en nu is t me gewoon gelukt :S:S:S:S:S:S:S........ sigh. razz nja t goeie nieuwz is dat ik internet heb, nu nog draadloos smile . knuffels voor iedereen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 6:00 am
Gefeliciteerd blaugh
Hoe ga je die schulden nu af betalen? wink whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 6:59 am
thnx en ik denk dat ik n lening afsluit XD moet t nu nog ff met me ouders regelen dat ze t huis uitgaan XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 7:18 am
Hmmm, hier is het juist andersom. Hier proberen mijn ouders mij het huis uit te krijgen. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 8:38 am
kom je toch gezellig bij mij wonen smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 9:01 am
Zakou Nenharma bahbah, heb ik weer eens als enige al het (on)geluk. whee •♥• Ik was dinsdag overvallen.. kleddernat als nooit in mijn leven vanaf dien heb ik toch maar een paraplu meegenomen XD
surprised oh paraplu, het werkt echt!
hmm maar ik haat paraplus ik kan ze nooit goed vasthouden... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 9:07 am
Eastvane kom je toch gezellig bij mij wonen smile Als ik ooit een huisje zoek zal ik aan je denken =3
@darlaa: ik heb ooit van een film geleerd (die ene met de kinderoppas) dat paraplu's er zijn om mee te vliegen. *angelface*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 10:18 am
Zakou Nenharma Eastvane kom je toch gezellig bij mij wonen smile Als ik ooit een huisje zoek zal ik aan je denken =3
@darlaa: ik heb ooit van een film geleerd (die ene met de kinderoppas) dat paraplu's er zijn om mee te vliegen. *angelface*was dat niet heeeeeeeeeeeeeeeellll toevallig marry poppins ( oops heb ik mezelf hiermee verraden razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 10:22 am
Oranjekorfbalpizza! Eastvane hahahaha nice XDmaster, alleen korfbal..... ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. ik heb het gevoel wat dat je gelijk heb daar niet van. maar zou je het wat makkelijker kunnen uitleggen ? K zou niet weten hoe sweatdrop Misschien kan je het http://membres.lycos.fr/cg40k/IMG/jpg/morthbotlerdread.jpghieraan wat beter zien.... @XDmaster4: K heb geen idee, heb er zelf niet zo lang mee gewerkt ^^; had plaatje nog niet gezien maar DAMN dit is wel een heel goed/gedetaileerd plaatje dank je man biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin you saved me ^^ ..... ga weer ff aanpassen smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 10:49 am
yay heb een gedesorienteerde pizza :S:S:S:SS... ( hawaii) .. vandaar dus dat ie zo rond is smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|