|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 8:57 am
mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har Spelat GOLF! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 8:58 am
mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har badat och ätit glass. Men du fråga vad vi har gjort och då kan jag inte svara xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 8:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 8:59 am
mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:03 am
Nidder mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop spännande eek Berätta mer.. Jag vill veta alla detaljer..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:05 am
Dogcamp Nidder mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop spännande eek Berätta mer.. Jag vill veta alla detaljer.. Ja, det är en mycket intressant historia. Först gjort jag inget. Sedan slutade jag med det och gjort ingenting alls en stund. Sen kom jag på att "Aha, jag kan ju göra ingenting!" Så gjorde jag det. Och nu är jag här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:06 am
Nidder Dogcamp Nidder mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop spännande eek Berätta mer.. Jag vill veta alla detaljer.. Ja, det är en mycket intressant historia. Först gjort jag inget. Sedan slutade jag med det och gjort ingenting alls en stund. Sen kom jag på att "Aha, jag kan ju göra ingenting!" Så gjorde jag det. Och nu är jag här. De va som fan surprised Trodde aldrig att det kunde hända så mycket på en dag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:07 am
kollar på Geist, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Donkey Konga, Resident Evil 4, Viewtuful Joe 2, The Legend Of Zelda, Advance Wars: Under Fire, Killer 7, Pikmin 2, Mario Tennis och annan mumma för Gamecube ägare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:08 am
Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder mymlans dotter xp va ni e tråkiga! vad har ni gort idag! Jag har gjort ingenting.. sweatdrop spännande eek Berätta mer.. Jag vill veta alla detaljer.. Ja, det är en mycket intressant historia. Först gjort jag inget. Sedan slutade jag med det och gjort ingenting alls en stund. Sen kom jag på att "Aha, jag kan ju göra ingenting!" Så gjorde jag det. Och nu är jag här. De va som fan surprised Trodde aldrig att det kunde hända så mycket på en dag.. Nej de har varit fullt upp här alltså. Har inte ens hunnit göra något än. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:08 am
Jalkazar kollar på Geist, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Donkey Konga, Resident Evil 4, Viewtuful Joe 2, The Legend Of Zelda, Advance Wars: Under Fire, Killer 7, Pikmin 2, Mario Tennis och annan mumma för Gamecube ägare Hinner du se allt de där???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 9:09 am
Jalkazar kollar på Geist, Metroid Prime 2, Paper Mario 2, Donkey Konga, Resident Evil 4, Viewtuful Joe 2, The Legend Of Zelda, Advance Wars: Under Fire, Killer 7, Pikmin 2, Mario Tennis och annan mumma för Gamecube ägare Vart kan man köpa det där "mumma" spelet.. Det låter rätt intressant..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|