Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 380 381 382 383 384 385 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 12:42 pm

OMM: Sleeeepy.... Zooooombie....
PostPosted: Wed Oct 03, 2007 1:55 pm

OMM: dan ga je slapen kitty, soms is een vroeg dutje ook niet verkeerd razz

LeannaAnne
Vice Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed Oct 03, 2007 10:55 pm

Oe heb me keuzenvak gekozen. Wilde eigenlijk psychische en fysische kindermishandeling, maar dat was al zo snel vol... Heb nu emotie in beeld, is zeg maar dat als kinderen wat tekenen dat je daaruit kan opmaken wat ze mee hebben gemaakt of hoe ze zich voelen smile Best maf eigenlijk
PostPosted: Thu Oct 04, 2007 9:04 am

The Forbidden Angel
Oe heb me keuzenvak gekozen. Wilde eigenlijk psychische en fysische kindermishandeling, maar dat was al zo snel vol... Heb nu emotie in beeld, is zeg maar dat als kinderen wat tekenen dat je daaruit kan opmaken wat ze mee hebben gemaakt of hoe ze zich voelen smile Best maf eigenlijk

Dat klinkt vreemd weet je?

Zucht, ik wil dat het weekend is

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 06, 2007 12:18 pm

http://www.archonia.com/images/items/42676.jpg

1 voor links
en
1 voor rechts!

Woohooo!!
PostPosted: Sun Oct 07, 2007 4:15 am

Bedden zijn zoooo fijnn!!! heart

[ Fruit Cake ]

davegrifen

PostPosted: Sun Oct 07, 2007 3:19 pm

koekie biggrin
PostPosted: Mon Oct 08, 2007 1:11 pm

ja, ze is soms best wel goed.... en ja, ze is ouder... ik werk er alleen langer.... en ze kan dat geld goed gebruiken... en nog niets is officieel.. maar als zij die promotie krijgt en ik niet... ze werkt er net een half jaar en ik een heel jaar! Maar goed, waarom werd zij dan vandaag ingezet op de taken die bij de promotie horen en blijf ik op hetzelfde taakje als altijd? Ja, ik kan mijn werk goed... en vandaag ook goede complimenten gehad... van de klanten weliswaar.... maar die promotie zou mij gevoel van erkenning geven...

maar ik zie het dus somber in. 1 plekje, 5 mensen... en zij wordt al ingedeeld alsof ze de promotie heeft gekregen. Tja, duidelijker kan het niet denk ik.

kittyocean
Captain

GreatTidus

PostPosted: Wed Oct 10, 2007 1:05 am

Dat is niet netjes van die mensen!

You just stand up tall, look 'em in the face and sa-a-ay-a-a-a-a-ay:
I'm that star up in the sky, I'm the mountain peek up high.
Hey I made it, I'm the worlds greatest!
And I'm that little bit of hope, when my back's agains the rope.
But I can feel it, I'm the worlds greatest.
PostPosted: Wed Oct 10, 2007 12:38 pm

ik weet het waarschijnlijk vrijdag XP. Ach, nu heb ik niets, ik kan enkel meer krijgen smile

kittyocean
Captain

GreatTidus

PostPosted: Thu Oct 11, 2007 10:19 am

OMM: Verschrikkelijke keelpijn, hoofdpijn en rugpijn crying
PostPosted: Thu Oct 11, 2007 10:35 am

OMM: Vandaag studiebeurs in Utrecht bezocht. Ik weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik het aan de Willem de Kooning Academie wil proberen. Maar weet nog niet zeker welke studie: Illustratie of mode?

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 12, 2007 5:47 am

SCHRIJVEN! W00t!!
PostPosted: Sat Oct 13, 2007 1:58 pm

» OMM: Genoeg is genoeg, maar die vlooien gaan eraan. Zodra de winkels maandag open gaan, zal ik het meest aggressieve (maar toch veilig voor de huisdieren zelf) spul kopen. De vorige keer toen Rox nog een kitten was heeft het ook geholpen. Maar er is één klein nadeel...het is een spray en de kat moet er helemaal mee ingespoten worden. En kleine Rox is een beetje gegroeid en heeft nu de kracht van een tijger. Zeg maar bye bye tegen mijn polsen. gonk

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

ButtonFly

PostPosted: Sun Oct 14, 2007 3:40 am

Arisha
» OMM: Genoeg is genoeg, maar die vlooien gaan eraan. Zodra de winkels maandag open gaan, zal ik het meest aggressieve (maar toch veilig voor de huisdieren zelf) spul kopen. De vorige keer toen Rox nog een kitten was heeft het ook geholpen. Maar er is één klein nadeel...het is een spray en de kat moet er helemaal mee ingespoten worden. En kleine Rox is een beetje gegroeid en heeft nu de kracht van een tijger. Zeg maar bye bye tegen mijn polsen. gonk

Hahaha, I know exactly how you feel xd . Onze Daan weegt nu 8 kilo (!!), ik moet er niet aan denken om dat monster op te tillen en inspuiten.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 380 381 382 383 384 385 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games