Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 380 381 382 383 384 385 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Wed Aug 02, 2006 2:02 pm

ben al stil ..
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 2:06 pm

Darlaa
Ik ben aan het dansen.... stare

^_^ zie je niet dat zijn poppetjes, kirby's, die ik met tekentjes gemaakt hebt.. de kirby's dansen. lol mag toch wel even gek doen?

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. blaugh

<(*_*)>

^_^ kijk quote ik alweer myzelf

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 11:06 pm

doe ik ook welis mezelf quoten blaugh
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 9:37 am

Eastvane
Oranjekorfbalpizza!
Eastvane
^_________^ still work in progress... de rest van de textures moet ik nog maken biggrin !!

srry ben der erg trots op t 1e wat ik met de oplossing heb gemaakt ( genaamd vray) is de guns die die heeft biggrin !!

Nice, alleen zijn de proporties niet echt perfect met het origineel he? razz
Heb je express verschillen hier en daar aangebracht of wil je em zo lijkend mogelijk hebben?

op t begin wou ik hem zo lijkend mogenlijk hebben en heb ik daar echt me best op gedaan, echter had ik hem niet in het echt ( dan is het toch wat makkelijker om naar details enzo te kijken) en moest ik hem van plaatjes namaken. nadat ik een hele hoop problemen ( mede internet , thuis, met laptop enz enz) had besloot ik hem gewoon af te maken zoals die was en nog enkele details toe te voegen ( kwa modelen) hij blijft nog niet zoals die is er komen nog veranderingen zowel bij de textures als het model ( ookal klinkt t raar) en mischien dat ik hem zelf nog opnieuw ga maken zodra ik hem eindelijk kan lenen smile . maar voorlopig ben ik wel erg tevreden met t resultaat tot nu toe. Ik moet zo even kijken hoe ik ''scratches'' kan aanbrengen en kleine beschadigingen zodat ie niet zo '' nieuw'' lijkt smile en gaat nog n hoop gebeuren komende dagen.

p.s echt goeie plaatjes kon ik ook niet vinden wat ook n probleem vormde... ik ben nog niet zo into warhammer namenlijk.

Hehe, begrijpbaar ^^ Tis dat ik niet zo 1-2-3 goede macro/closeup fotoos kan maken, anders had ik het voor je gedaan :3
*Wel erg into Warhammer, en heeft 2 dreads xD* Moet de een eens gaan afschilderen... Maargoed, das offtopic cool
Maargoed, de grootste fout die ik zie, is dat op de helft van de sarco (Middenstuk) het blauwe stuk weer schuin naar binnen loopt, wat klopt, maar de armor daarp (Rood / grijze) moet ook teruglopen, die zit er in het echt strak tegen aan ^^

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 9:39 am

Oranjekorfbalpizza!
Eastvane
Oranjekorfbalpizza!
Eastvane
^_________^ still work in progress... de rest van de textures moet ik nog maken biggrin !!

srry ben der erg trots op t 1e wat ik met de oplossing heb gemaakt ( genaamd vray) is de guns die die heeft biggrin !!

Heb je express verschillen hier en daar aangebracht of wil je em zo lijkend mogelijk hebben?

op t begin wou ik hem zo lijkend mogenlijk hebben en heb ik daar echt me best op gedaan, echter had ik hem niet in het echt ( dan is het toch wat makkelijker om naar details enzo te kijken) en moest ik hem van plaatjes namaken. nadat ik een hele hoop problemen ( mede internet , thuis, met laptop enz enz) had besloot ik hem gewoon af te maken zoals die was en nog enkele details toe te voegen ( kwa modelen) hij blijft nog niet zoals die is er komen nog veranderingen zowel bij de textures als het model ( ookal klinkt t raar) en mischien dat ik hem zelf nog opnieuw ga maken zodra ik hem eindelijk kan lenen smile . maar voorlopig ben ik wel erg tevreden met t resultaat tot nu toe. Ik moet zo even kijken hoe ik ''scratches'' kan aanbrengen en kleine beschadigingen zodat ie niet zo '' nieuw'' lijkt smile en gaat nog n hoop gebeuren komende dagen.

p.s echt goeie plaatjes kon ik ook niet vinden wat ook n probleem vormde... ik ben nog niet zo into warhammer namenlijk.

Hehe, begrijpbaar ^^ Tis dat ik niet zo 1-2-3 goede macro/closeup fotoos kan maken, anders had ik het voor je gedaan :3
*Wel erg into Warhammer, en heeft 2 dreads xD* Moet de een eens gaan afschilderen... Maargoed, das offtopic cool
Maargoed, de grootste fout die ik zie, is dat op de helft van de sarco (Middenstuk) het blauwe stuk weer schuin naar binnen loopt, wat klopt, maar de armor daarp (Rood / grijze) moet ook teruglopen, die zit er in het echt strak tegen aan ^^
hey okp weet jij ergens een demo ofzo van zon 3D maak programma ??
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 9:42 am

XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
Eastvane
Oranjekorfbalpizza!
Eastvane

http://www.wings3d.com/
Is makkelijk om aan te beginnen, en is gratis ^^ Als je dat wat onder de knie hebt zou je kunnen overstappen naar de grotere progs 3nodding Zo leer je de basis kennen en laat je je niet afleiden door alle andere functies ^^

Oranjekorfbalpizza!

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 9:53 am

Oranjekorfbalpizza!
XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
Eastvane
Oranjekorfbalpizza!
Eastvane

http://www.wings3d.com/
Is makkelijk om aan te beginnen, en is gratis ^^ Als je dat wat onder de knie hebt zou je kunnen overstappen naar de grotere progs 3nodding Zo leer je de basis kennen en laat je je niet afleiden door alle andere functies ^^
erg bedankt ik heb al lopen zoeken naar iets makkelijks om mee te beginnen maar kon niks gratis vinden
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 1:55 pm

jeey eerste 3D dingetje gemakt een winglas van een tutorial

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

en ik heb er een beetje mee lopen klooien en nu kun je ook drinken in dat ding doen waar je het glas normaal vasthoudt

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Digipyro

PostPosted: Thu Aug 03, 2006 3:49 pm

hahahaha nice XDmaster, alleen korfbal..... ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. ik heb het gevoel wat dat je gelijk heb daar niet van. maar zou je het wat makkelijker kunnen uitleggen ?
PostPosted: Thu Aug 03, 2006 9:50 pm

ik heb ook een vraagje an okp kun je ook een plaatje toevoegen aaan zon 3D ding want dat is me nog niet gelukt

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Fri Aug 04, 2006 1:17 am

allÖ xd nog wat te beleven hier of ligt iedereen nog op bed blaugh
PostPosted: Fri Aug 04, 2006 1:26 am

goeiemorgen ^^
jawel hoor ik ben wakker razz

ani_falkon

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Aug 04, 2006 3:51 am

Eastvane
hahahaha nice XDmaster, alleen korfbal..... ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. ik heb het gevoel wat dat je gelijk heb daar niet van. maar zou je het wat makkelijker kunnen uitleggen ?

K zou niet weten hoe sweatdrop
Misschien kan je het
http://membres.lycos.fr/cg40k/IMG/jpg/morthbotlerdread.jpg
hieraan wat beter zien....

@XDmaster4: K heb geen idee, heb er zelf niet zo lang mee gewerkt ^^;
PostPosted: Fri Aug 04, 2006 4:01 am

Oranjekorfbalpizza!
Eastvane

K zou niet weten hoe sweatdrop
Misschien kan je het
http://membres.lycos.fr/cg40k/IMG/jpg/morthbotlerdread.jpg
hieraan wat beter zien....

@XDmaster4: K heb geen idee, heb er zelf niet zo lang mee gewerkt ^^;
ik heb gezien dat het kan in de gallery van die site maar ik weet echt niet hoe het moet weet jij mischien waar ik het ergens kan lezen ??

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 380 381 382 383 384 385 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games