|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 28, 2007 11:09 am
Arisha kassiopeia Arisha » OMM: Ok het wordt nu een beetje belachelijk. Telkens als ik de koelkast open doe, klimt me kat erin en moet ik hem er zowat uit trekken. Ik heb niet bepaald zin in een diepvrieskat.
rofl Doet me denken aan de eerste paar weken dat we Sheila in huis kregen, toen ontdekten dat we soms vergaten om de broodkast dicht te doen en alles was zegmaar eten is veilig op te bergen, en Smoky hadden we al maar die was nog niet op het idee gekomen om dat soort dingen te doen.... Sheila moet je met spierkracht uit je bed halen, ipv de koelkast. » Katten hebben een slechte invloed op elkaar, zoals mijn lieve Rox. Hij was altijd een schat en sliep heel veel, af en toe een rookworst jatten en hij was tevreden. Nu met zijn nieuwe vriendje Casper zijn ze werkelijk een duivels tweetal die alles proberen te terroriseren. Gelukkig is er altijd nog de hond die ze in het gereel houdt (een pittige dame is het).
xd Je hebt nu zeg maar een katten bende, Smoky is ook een stuk minder braaf, maar het is nog wel zo dat de karakters wel wat verschillen, Sheila is echt de duvel thuis die geeft meer om eten, Smoky houdt heeel veeeel van gezelschap. Toch zijn ze vrienden, Sheila is brutaal en Smoky erg verlegen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 9:08 am
OMM: Ik weet het niet meer *zucht*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 9:30 am
candy_loves_candy OMM: Ik weet het niet meer *zucht* oh darning, been there
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 9:34 am
[ Fruit Cake ] candy_loves_candy OMM: Ik weet het niet meer *zucht* oh darning, been thereEn wist je het uiteindelijk wel weer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 29, 2007 10:13 am
OMM: Lui van het niks doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 6:59 am
» OMM: Ik geloo dat ik vandaag mijn langste boekverslag ooit heb getypt, namelijk 7 pagina's en ik kan nu ook haast niet meer normaal typen (jullie merken gelukkig niks dankzij de delete-toets). burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 8:05 am
OMM: Nog steeds lui sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 2:52 am
OMM: de les is saai!! Ben ik ff blij dat ik mijn laptopje mee naar school heb genomen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:51 am
..... sleep...... me are sleep....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 10:54 am
OMM: Nu niet meer lui, maar moe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 11:04 am
kittyocean ..... sleep...... me are sleep.... Me also sleepy......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 11:38 am
mijn eerstvolgende vrije dag.... volgende week zondag... en dat is dus sinds sinds 2 weken geleden!! WAAAH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 5:04 am
OMM: Blij door de lieve glimlach en de gelukwens van Kitty.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 11:40 am
GreatTidus OMM: Blij door de lieve glimlach en de gelukwens van Kitty. Vleier XD OMM: redface de opmerking van GT XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 7:35 am
kittyocean GreatTidus OMM: Blij door de lieve glimlach en de gelukwens van Kitty. Vleier XD OMM: redface de opmerking van GT XD Ik wist wel dat ik het kon blaugh !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|