Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 379 380 381 382 383 384 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[Norwood]

PostPosted: Tue Aug 01, 2006 7:53 am

laat maar zitten heb al iets ander bedacht
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 8:21 am

Eastvane
HEY ik zie m ook ineens ! ... internet kwijt omdat de provider het grappig vond ons 2 maanden voordat het contract afgesloten was geen internet meer te geven ( aldus hccnet) nu zijn we overgestapt op bbnet ofzoiets en die zegt op de site (waar je de status van de bestelling kan zien wat echt gigantisch geweldig is ! ) dat het minimaal 4 tot 6 weken duurd :S:S:S op dat moment kon ik wel janken.... ik zit zowiezo al op dit moment eff in een te moeilijke situatie... want ik wil me portfolio aanfullen vandaar dat ik die dreadnaught ( zie m'n art section ) aan het maken was nu wil ik hem texturen ( kleuren... een materiaal geven enzo) maar dit lukt me dus niet goed. terwijl ik het toch echt op de goeie manier probeer.... mijn hele planning/motivatie zakt nu ineen en ik ben gewoon bang dat ik niks meer kan maken voor me portfolio en zo dus niet kan laten zien wat ik kan. sad . t kan HEEL goed zijn dat ik me hier te veel zorgen om maak aangezien der genoeg mensen zijn die zo iets hebben dude je heb nog 2 jaar voor je naar hbo gaat.... maar ik MOET uitblinken om daar aangenomen te worden + dat hoe meer ik te showen heb hoe beter. en op dit moment vind ik grotendeels 3d nog niet echt super mooi.

pffff k wou dat er ff een uitlaat klep was voor t probleem, maar om nou te zeggen stop er ff mee zou niet goed zijn want me full time mac gedoe zorgt er juist voor dat ik t nie kan en zo vaak zit ik er nie meer achter.
1 simpel woord:

help !

Oei, success daar mee.. met je portfolio.
Miss is het een idee is een ander projectje er tussen door te doen its wat je leuk vind en niet zo veel afhangt als die andere, die je ook in je portfolio zou kunnen gebruiken. Dingen die ongecompliceert zijn en leuk wegwerken word je blijer van en kun je later miss weer met goede frisse moed verder met die andere.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 8:24 am

Okay Norwood blaugh
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 12:15 pm

Darlaa
Eastvane
HEY ik zie m ook ineens ! ... internet kwijt omdat de provider het grappig vond ons 2 maanden voordat het contract afgesloten was geen internet meer te geven ( aldus hccnet) nu zijn we overgestapt op bbnet ofzoiets en die zegt op de site (waar je de status van de bestelling kan zien wat echt gigantisch geweldig is ! ) dat het minimaal 4 tot 6 weken duurd :S:S:S op dat moment kon ik wel janken.... ik zit zowiezo al op dit moment eff in een te moeilijke situatie... want ik wil me portfolio aanfullen vandaar dat ik die dreadnaught ( zie m'n art section ) aan het maken was nu wil ik hem texturen ( kleuren... een materiaal geven enzo) maar dit lukt me dus niet goed. terwijl ik het toch echt op de goeie manier probeer.... mijn hele planning/motivatie zakt nu ineen en ik ben gewoon bang dat ik niks meer kan maken voor me portfolio en zo dus niet kan laten zien wat ik kan. sad . t kan HEEL goed zijn dat ik me hier te veel zorgen om maak aangezien der genoeg mensen zijn die zo iets hebben dude je heb nog 2 jaar voor je naar hbo gaat.... maar ik MOET uitblinken om daar aangenomen te worden + dat hoe meer ik te showen heb hoe beter. en op dit moment vind ik grotendeels 3d nog niet echt super mooi.

pffff k wou dat er ff een uitlaat klep was voor t probleem, maar om nou te zeggen stop er ff mee zou niet goed zijn want me full time mac gedoe zorgt er juist voor dat ik t nie kan en zo vaak zit ik er nie meer achter.
1 simpel woord:

help !

Oei, success daar mee.. met je portfolio.
Miss is het een idee is een ander projectje er tussen door te doen its wat je leuk vind en niet zo veel afhangt als die andere, die je ook in je portfolio zou kunnen gebruiken. Dingen die ongecompliceert zijn en leuk wegwerken word je blijer van en kun je later miss weer met goede frisse moed verder met die andere.

t probleem is: het lijkt allemaal heel erg simpel enzo..... en ik vind t ook super leuk maar t zijn steeds problemen die ik ineens tegen kom... en opzich is het mooie ( mede het mooie van dit vak) dat je altijd blijft leren en uiteraard leer ik door deze fouten, maar oplossingen zoeken is niet altijd even simpel sad . maargoed smile ik heb gisteravond door een oud student een oplossing gevonden ( hij wist zelf niet eens dat t DE oplossing 2006 was maargoed razz ) ben nu dus weer super blij JA ik weet t !! ik ga m posten biggrin hij komt zo @ chatterbox ff uppen

Digipyro

Digipyro

PostPosted: Tue Aug 01, 2006 12:18 pm

^_________^ still work in progress... de rest van de textures moet ik nog maken biggrin !!

User Image

srry ben der erg trots op t 1e wat ik met de oplossing heb gemaakt ( genaamd vray) is de guns die die heeft biggrin !!
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 1:36 pm

Eastvane
^_________^ still work in progress... de rest van de textures moet ik nog maken biggrin !!

User Image

srry ben der erg trots op t 1e wat ik met de oplossing heb gemaakt ( genaamd vray) is de guns die die heeft biggrin !!
RUIG 3nodding

[Norwood]

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 1:38 pm

Dit is behoorlij irritant... hebben ze op discovery een documentaire vanuit een of andere spaansachtige taal nagesychronyseer in het engels maar zonder de originele stemmen weg te halen of ook maar iets zachter te draaien waardoor je een constante echo hebt en het bijno onverstaanbaas is.. lekker slim. rolleyes
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 2:57 am

Eastvane

Nice, alleen zijn de proporties niet echt perfect met het origineel he? razz
Heb je express verschillen hier en daar aangebracht of wil je em zo lijkend mogelijk hebben?

Oranjekorfbalpizza!

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 3:57 am

Ziet er leuk uit eastvane biggrin
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 11:47 am

Wow drie dagen achter elkaar naar de stad geweest en niet meer dan 15 euro uitgegeven. 0.o

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 12:33 pm

(>*.*)> *does the kirby dance* (^°_°^)
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 1:00 pm

Oranjekorfbalpizza!
Eastvane

Nice, alleen zijn de proporties niet echt perfect met het origineel he? razz
Heb je express verschillen hier en daar aangebracht of wil je em zo lijkend mogelijk hebben?

op t begin wou ik hem zo lijkend mogenlijk hebben en heb ik daar echt me best op gedaan, echter had ik hem niet in het echt ( dan is het toch wat makkelijker om naar details enzo te kijken) en moest ik hem van plaatjes namaken. nadat ik een hele hoop problemen ( mede internet , thuis, met laptop enz enz) had besloot ik hem gewoon af te maken zoals die was en nog enkele details toe te voegen ( kwa modelen) hij blijft nog niet zoals die is er komen nog veranderingen zowel bij de textures als het model ( ookal klinkt t raar) en mischien dat ik hem zelf nog opnieuw ga maken zodra ik hem eindelijk kan lenen smile . maar voorlopig ben ik wel erg tevreden met t resultaat tot nu toe. Ik moet zo even kijken hoe ik ''scratches'' kan aanbrengen en kleine beschadigingen zodat ie niet zo '' nieuw'' lijkt smile en gaat nog n hoop gebeuren komende dagen.

p.s echt goeie plaatjes kon ik ook niet vinden wat ook n probleem vormde... ik ben nog niet zo into warhammer namenlijk.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 1:45 pm

Darlaa
(>*.*)> *does the kirby dance* (^°_°^)

<(~.~<)
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 1:54 pm

ik begrijp echt niet wat je doet darlaa en wrom quote je jezelf :S:S:S:S....

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 1:59 pm

Ik ben aan het dansen.... stare

^_^ zie je niet dat zijn poppetjes, kirby's, die ik met tekentjes gemaakt hebt.. de kirby's dansen. lol mag toch wel even gek doen?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 379 380 381 382 383 384 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games